abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25754970
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:49 schreef Verbal het volgende:

[..]

JIJ bent van alle details op de hoogte? Meer nog dan de vele rechters die hierover uitspraken hebben gedaan? Knap van je...
[..]

Nee, jij vult een paar redenen in en vervolgens 'zijn' die opeens dubieus.

Voor mij heeft hij een aantal legitieme redenen, en het spijt mij als ik uitspraken van vele rechters meer vertrouw dan jouw water.
[..]

V.
Je vertrouwt uitspraken van rechters alleen als het jou uitkomt. Niet getreurd overigens, de komende tijd worden er wel wat rechters vervangen en dat onder het bewind van Bush, dus het komt goed met de VS. In elk geval zullen smerige moordenaars zoals Schiavo hun willetje niet meer via het gerecht kunnen doordrammen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25755002
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat schrammetjes? Het is een kasplantje geworden! Schrammetjes, buikje, kale kop, onderkin, dat zijn nou niet echt de dingen die ik bedoel. Deze vrouw kan helemaal niets meer. Is in niks meer een 'vrouw', slechts een soort levende 'pop'.
Dat niet alleen. Het schijnt dat Terri voor haar dood deze toestand niet gewild zou hebben. Daarbij is het uiterst klein dat ze nog ooit bijkomt en als ze bijkomt dan is nog steeds een wrak. Tel alle adviezen van doktoren en uitspraken van rechters daarbij op. Alleen ultra-conservatieve geesten...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:53:40 #203
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_25755005
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je vertrouwt uitspraken van rechters alleen als het jou uitkomt.
Doe maar niet.
quote:
Niet getreurd overigens, de komende tijd worden er wel wat rechters vervangen en dat onder het bewind van Bush, dus het komt goed met de VS. In elk geval zullen smerige moordenaars zoals Schiavo hun willetje niet meer via het gerecht kunnen doordrammen.
Daar IS het gerecht voor

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25755007
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat schrammetjes? Het is een kasplantje geworden! Schrammetjes, buikje, kale kop, onderkin, dat zijn nou niet echt de dingen die ik bedoel. Deze vrouw kan helemaal niets meer. Is in niks meer een 'vrouw', slechts een soort levende 'pop'.
Dan kan je er niet meer van houden? Dan ben je triest, misselijk en slecht opgevoed. Een bejaarde lijkt ook in niets meer in de vrouw/man die 70 jaar terug aan het altaar stond.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25755024
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat je eens aan zelfreflectie moet doen
[..]

Daar IS het gerecht voor

V.
Binnenkort is er een wisseling van de wacht gelukkig. Jammer dat Schiavo niet meer veroordeeld kan worden dan voor zijn moordpartij.
pi_25755032
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is Cherry eigenlijk voor de doodstraf?
Ja. Maar wat heeft dat er mee te maken?
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 12:55:24 #207
43556 miss_dynastie
pi_25755047
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dat niet alleen. Het schijnt dat Terri voor haar dood deze toestand niet gewild zou hebben. Daarbij is het uiterst klein dat ze nog ooit bijkomt en als ze bijkomt dan is nog steeds een wrak. Tel alle adviezen van doktoren en uitspraken van rechters daarbij op. Alleen ultra-conservatieve geesten...
Ook dat ja, het is gewoon een optelsom van al deze dingen.
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 12:56:28 #208
43556 miss_dynastie
pi_25755082
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan kan je er niet meer van houden? Dan ben je triest, misselijk en slecht opgevoed. Een bejaarde lijkt ook in niets meer in de vrouw/man die 70 jaar terug aan het altaar stond.
Is er dan niet een verschil tussen 70 jaar samen leven en samen oud worden, en je partner ziek zien worden en al 15 jaar in bed zien vegeteren, met nul komma nul kans op enige verbetering? Misschien is haar laten gaan wel het grootste blijk van zijn liefde.
pi_25755091
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja. Maar wat heeft dat er mee te maken?
Dan is het menselijk leven opeens niets meer waard. Dat vind ik ook het hypocriete aan conservatief Amerika. Ze zijn pro-life terwijl ze voor de doodstraf zijn. Rare jongens die Amerikanen.
pi_25755104
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Klok-klepel.

Schiavo heeft zijn redenen voor het laten verwijderen van die sonde. Die redenen zijn uiterst dubieus.

Schiavo is hier de moordenaar, net zoals degene die de sonde uiteindelijk hebben verwijderd en degene die er opdracht toe hebben gegeven. Ik trek een flesje open op de dag dat Schiavo wordt omgelegd.
Bij een lichaam waar al 15 jaar geen bewustzijn meer inzit de stekker eruittrekken is geen moord
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  zaterdag 26 maart 2005 @ 12:58:15 #211
136 V.
pi_25755116
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Binnenkort is er een wisseling van de wacht gelukkig. Jammer dat Schiavo niet meer veroordeeld kan worden dan voor zijn moordpartij.
Ga nou eens beargumenteerd op de zaak in, in plaats van de hypocriete Bush-standpunten uit te venten.

Kom eens met bewijzen voor de 'moordpartij' in plaats van met van die rare vergelijkingen en aannames over andermans standpunten.

Doe eens een dappere poging.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25755118
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Is er dan niet een verschil tussen 70 jaar samen leven en samen oud worden, en je partner ziek zien worden en al 15 jaar in bed zien vegeteren, met nul komma nul kans op enige verbetering? Misschien is haar laten gaan wel het grootste blijk van zijn liefde.
Precies.. die man weet wat liefde is. De ouders doen het gewoon uit eigen belang en waarschijnlijk ook voor de publiciteit. Niet dat de wil van de familie mag meetellen in het besluit om haar laten sterven maar toch.
pi_25755131
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dan is het menselijk leven opeens niets meer waard. Dat vind ik ook het hypocriete aan conservatief Amerika. Ze zijn pro-life terwijl ze voor de doodstraf zijn. Rare jongens die Amerikanen.
Ga jij mensen die door middel van een ongeluk in deze situatie gekomen zijn vergelijken met moordenaars, verkrachters en kidnappers?

zaterdag 26 maart 2005 @ 12:59:15 #214
136 V.
pi_25755141
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Christenen die voor de doodstraf zijn moeten de woorden van Jezus nog eens nalezen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 12:59:52 #215
43556 miss_dynastie
pi_25755149
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Precies.. die man weet wat liefde is. De ouders doen het gewoon uit eigen belang en waarschijnlijk ook voor de publiciteit.
Nee, ik denk dat haar ouders hun eigen waarheid zien en van hun dochter houden. Heb niet het idee dat ze het voor de publiciteit doen; zij voelen en denken echt dat het zo is, ondanks het oordeel van rechters en artsen. Heel verdrietig, eigenlijk.
quote:
Niet dat de wil van de familie mag meetellen in het besluit om haar laten sterven maar toch.
Daar ben ik het dus -overduidelijk- wel mee eens
pi_25755152
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ga nou eens beargumenteerd op de zaak in, in plaats van de hypocriete Bush-standpunten uit te venten.

Kom eens met bewijzen voor de 'moordpartij' in plaats van met van die rare vergelijkingen en aannames over andermans standpunten.

Doe eens een dappere poging.

V.
Hij ontneemt zijn vrouw het leven. Zelfs haar ouders willen dat ze blijft leven, maar meneer Schiavo wil graag de papierwinkel in orde kunnen maken zodat hij kan trouwen. Het enige wat daarvoor nodig is is het verwijderen van die sonde. De rest interesseert hem bar weinig.
pi_25755178
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jawel, maar in die 70 jaar kan er veel gebeuren. Als iemand een ongeluk krijgt en invalide wordt, dan dump jij hem ook maar. Misselijk kind ben je.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:01:09 #218
136 V.
pi_25755181
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

De rest interesseert hem bar weinig.
...en dat weet jij, omdat?

Argumenten graag, niet de Fox News op-eds.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25755187
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je vertrouwt uitspraken van rechters alleen als het jou uitkomt. Niet getreurd overigens, de komende tijd worden er wel wat rechters vervangen en dat onder het bewind van Bush, dus het komt goed met de VS. In elk geval zullen smerige moordenaars zoals Schiavo hun willetje niet meer via het gerecht kunnen doordrammen.
diezelfde Bush die er ooit in texas een wet heeft doorgekregen waardoor een tijd trug een 6 maanden oude baby tegen de wil van haar ouders van life suport is gehaald
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_25755190
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ga jij mensen die door middel van een ongeluk in deze situatie gekomen zijn vergelijken met moordenaars, verkrachters en kidnappers?

Dat staat er los van en je bent slim genoeg om dat te begrijpen.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:01:44 #221
136 V.
pi_25755194
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jawel, maar in die 70 jaar kan er veel gebeuren. Als iemand een ongeluk krijgt en invalide wordt, dan dump jij hem ook maar. Misselijk kind ben je.
Kappen met dit geneuzel nou.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25755195
Omdat het hem te doen is om zijn trouwpartij. Volg het nieuws anders eens wat beter.
pi_25755210
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dat staat er los van en je bent slim genoeg om dat te begrijpen.
Nee, dat staat er niet los van. Geef eens antwoord op mijn vraag.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:02:40 #224
136 V.
pi_25755218
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

diezelfde Bush die er ooit in texas een wet heeft doorgekregen waardoor een tijd trug een 6 maanden oude baby tegen de wil van haar ouders van life suport is gehaald
Diezelfde Bush die zich als goueverneur heeft uitgesproken tegen het aanpassen van wetten als de uitspraken niet bevallen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25755224
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:01 schreef Verbal het volgende:

[..]

Kappen met dit geneuzel nou.

V.
Het is gewoon misselijk. Het meest trieste is nog dat dit soort mensen nog kinderen moeten gaan opvoeden ook.
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 13:03:21 #226
43556 miss_dynastie
pi_25755234
quote:

[..]

Jawel, maar in die 70 jaar kan er veel gebeuren. Als iemand een ongeluk krijgt en invalide wordt, dan dump jij hem ook maar.
Hoe kom je daar nu bij? Maar als mijn vriendje op een bed komt te liggen, hersendood, en geen flauw idee heeft dat hij leeft, nee, dan hoeft het van mij inderdaad niet meer. Van hem ook niet trouwens. En nee, hij was niet dronken of anderszins onder invloed toen we dat besproken hebben.
quote:
Misselijk kind ben je.
pi_25755238
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij ontneemt zijn vrouw het leven. Zelfs haar ouders willen dat ze blijft leven, maar meneer Schiavo wil graag de papierwinkel in orde kunnen maken zodat hij kan trouwen. Het enige wat daarvoor nodig is is het verwijderen van die sonde. De rest interesseert hem bar weinig.
Als ik er 15 jaar zo bij zou liggen (en me nog bewust zijn van m'n omgeving) zou ik maar al te blij zijn als er eindelijk eens iemand de stekker uittrekt. En als ik me nergens meer van bewust ben dan maakt het voor mij toch niets uit. Het zinloos rekken van leven is naar mijn mening net zo verwerpelijk als het zinloos verkorten van een leven.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_25755255
De ouders van Terri Schiavo willen dat ze blijft leven. Invalide is wat anders dan hersendood overigens.
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 13:04:54 #229
43556 miss_dynastie
pi_25755276
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Invalide is wat anders dan hersendood overigens.
Jij begint over invalide en schrammetjes, niet ik.
Ik heb het over een situatie waarin iemand hersendood is.
pi_25755280
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als ik er 15 jaar zo bij zou liggen (en me nog bewust zijn van m'n omgeving) zou ik maar al te blij zijn als er eindelijk eens iemand de stekker uittrekt. En als ik me nergens meer van bewust ben dan maakt het voor mij toch niets uit. Het zinloos rekken van leven is naar mijn mening net zo verwerpelijk als het zinloos verkorten van een leven.
Hoe jij zou reageren in deze situatie is niet zo relevant. Jij kan immers niet denken voor Terri Schiavo.
pi_25755291
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jij begint over invalide en schrammetjes, niet ik.
Waar jij vervolgens niet inhoudelijk op in durft te gaan.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:05:44 #232
111260 Charmian
a little joy
pi_25755299
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hoe jij zou reageren in deze situatie is niet zo relevant. Jij kan immers niet denken voor Terri Schiavo.
Jij wel dan?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_25755300
quote:

[..]

nee want hersenschade is permanent er kan niks meer gebeuren
tenzij er natuurlijk een God bestaat
pi_25755311
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, dat staat er niet los van. Geef eens antwoord op mijn vraag.
Moet ik jou uitgaan leggen dat ik niet de letterlijke lijdende voorwerpen met elkaar vergelijk maar de kijk die conservatieve mensen op het leven & de dood hebben? Kom op.. dat kun je toch zelf verzinnen!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:06:16 #235
136 V.
pi_25755316
quote:
De ouders van Terri Schiavo willen dat ze blijft leven. Invalide is wat anders dan hersendood overigens.
Precies. Dus waarom jij een hersendode beschouwt als iemand met wat schrammetjes is mij dan ook compleet een raadsel.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25755326
quote:
De ouders van Terri Schiavo willen dat ze blijft leven.
Gebaseerd op emotie, niet op ratio.
quote:
Invalide is wat anders dan hersendood overigens.
Vijftien jaar geen response op externe prikkels. Vijftien jaar man! Het is nietalsof ze vorige week een ongeluk heeft gehad. Je rekt het begrip 'invalide' wel heel erg ver op zo.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:07:22 #237
136 V.
pi_25755346
quote:

Jij kan immers niet denken voor Terri Schiavo.
Maar jij wel. En voor haar man.

Mag ik je aanraken, o orakel?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25755372
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:07 schreef Verbal het volgende:

[..]

Maar jij wel. En voor haar man.

Mag ik je aanraken, o orakel?

V.
En d'r ouders, tellen die niet meer mee?

Je blijft van me af
pi_25755377
quote:

[..]

Dat kan ze zelf ook niet meer
pi_25755385
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:06 schreef Verbal het volgende:

[..]

Precies. Dus waarom jij een hersendode beschouwt als iemand met wat schrammetjes is mij dan ook compleet een raadsel.

V.
Waarom begrijpend lezen niet is weggelegd voor bepaalde mensen onder ons is mij ook compleet een raadsel.

C.
pi_25755403
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:08 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

Dat kan ze zelf ook niet meer
Een groot aantal mensen in dit topic heeft er ook wat moeite mee, dus daar zou ik me niet zo druk over maken.
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 13:10:18 #242
43556 miss_dynastie
pi_25755423
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Vijftien jaar geen response op externe prikkels. Vijftien jaar man! Het is nietalsof ze vorige week een ongeluk heeft gehad. Je rekt het begrip 'invalide' wel heel erg ver op zo.
Inderdaad.
En daarom is het ook compleet irrelevant wat ik zou doen als mijn partner invalide zou worden; iemand die geen werkende hersenen meer heeft is namelijk naar mijn idee al dood, dat is iets heel anders dan een verlamming of zoiets. Dat is dus compleet niet te vergelijken.
pi_25755432
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Gebaseerd op emotie, niet op ratio.
[..]
Als het niet in jouw straatje past is het emotie ipv ratio. De ratio van Schiavo is verwerpelijk. Die sonde eruitmollen om het papiertje van zijn scheiding te kunnen regelen. Misselijke vent is het. Ik mag hopen dat hij snel Terri achter na kan gaan.
quote:
Maar ze leeft nog steeds.
pi_25755454
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waarom begrijpend lezen niet is weggelegd voor bepaalde mensen onder ons is mij ook compleet een raadsel.

C.
Vooralsnog ben jij degene die over invalide raken begon, in een trieste poging om euthenasie op iemand die 15 jaar ligt te vegeteren te vergelijken met het doden van iemand die (slechts) invalide geraakt is.
pi_25755456
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Inderdaad.
En daarom is het ook compleet irrelevant wat ik zou doen als mijn partner invalide zou worden; iemand die geen werkende hersenen meer heeft is namelijk naar mijn idee al dood, dat is iets heel anders dan een verlamming of zoiets. Dat is dus compleet niet te vergelijken.
Je wilt er geen antwoord op geven, aangezien dan je misselijke karaktertrekjes aan het licht komen.
pi_25755466
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Vooralsnog ben jij degene die over invalide raken begon, in een trieste poging om euthenasie op iemand die 15 jaar ligt te vegeteren te vergelijken met het doden van iemand die (slechts) invalide geraakt is.
Begrijpend lezen is een vak apart blijkt wel.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:11:49 #247
136 V.
pi_25755471
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

En d'r ouders, tellen die niet meer mee?
In deze trieste zaak, waar mensen er niet uit zijn gekomen, zijn er rechters aan te pas gekomen. Michael Schiavo is haar voogd en heeft het laatste woord. Het is niet zo dat hij na een week een stekker eruit wilde trekken, ofzo.

Ik vind jouw medeleven zo fucking selectief... haar ouders zijn zielig (want met hun ben je het eens, al is het vanwege Bush's standpunt en niet vanwege jouw expertise in deze zaak), en Michael is een moordenaar. Hoeveel hij van zijn vrouw hield/houdt maakt niet uit. CMT maakt hem een moordenaar. Ongelooflijk, wat een respectloosheid voor andermans situatie

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:12:39 #248
136 V.
pi_25755488
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is een vak apart blijkt wel.
Fijn dat je het zelf ook inziet.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2005 @ 13:12:40 #249
43556 miss_dynastie
pi_25755489
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je wilt er geen antwoord op geven, aangezien dan je misselijke karaktertrekjes aan het licht komen.
Jawel hoor.
Ik zou mijn partner niet verlaten bij invaliditeit.
pi_25755500
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 13:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Maar ze leeft nog steeds.
Ik zou zeggen: Ga haar verzorgen, en vraag haar ten huwelijk.

Kun je samen een mooi 'leven' opbouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')