Lulverhaal, er is na ettelijke rechtszaken en vele onderzoeken nog nooit aangetoond dat Terry Schiavo ooit door haar man is mishandeld, integendeel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:43 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik denk niet dat je dat van familie kunt vragen, zeker niet als de man die over haar leven moet beslissen haar waarschijnlijk heeft mishandeld.
Klikker de klik op mijn link boven jou postquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:20 schreef multatuli het volgende:
De supreme court heeft zojuist laten weten de zaak niet te willen behandelen.
Aangezien de rechtbanken in tegenstelling tot bush wel consequent zijn gaat dat slangetje er dus nooit meer in.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:43 schreef Charmian het volgende:
Maar stel dat ze de voogdij aan die Bush zouden geven, wat houdt dat dan in? Dat hij er toch weer op een of andere manier voor kan zorgen dat die sonde wordt aangelegd?
Tjezus wat moet die vrouw lijden zeg, slangetje erin slangetje eruit, dat kan toch ook niet echt gezond zijn.
Volgens de überGristelijke familie Bush wel hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef Gia het volgende:
Je kunt die vrouw toch niet tot haar 80ste of misschien wel 100ste in leven houden!!
Die vrouw is niet ziekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:26 schreef Gia het volgende:
Je kunt die vrouw toch niet tot haar 80ste of misschien wel 100ste in leven houden!! Vind dit waanzin! Ik hoop dat ze snel sterft. Voor haar man, maar ook voor haar familie.
Als een zwaar geestelijk gehandicapte zelf aangeeft dat hij of zij wil sterven, wie ben jij dan om dat te verbieden?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:37 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Die vrouw is niet ziek
Die vropuw is gehandicapt.
Wil je alle zwaar geestelijke gehandicapte mensne maar ombrengen ?
( Sorrie GIA , ik weet dat jij niet zo denk ,maar moet toch even deze polemsich vraag plaatsen)
De vraag is , hoe gaan wij om met onze zwaar geestelijk gehandicapte mensen .
Het gaat niet om de handicap van deze vrouw, maar om het feit dat ze in coma ligt, waar ze nooit meer uitkomt. En ja, ik vind dat iedereen die jarenlang in coma ligt en waarvan bekend is dat ze hier nooit meer uitkomen mogen sterven wanneer de naasten dat verzoeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:37 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Die vrouw is niet ziek
( Sorrie GIA , ik weet dat jij niet zo denk ,maar moet toch even deze polemsich vraag plaatsen)
Als ze 90% van haar hersennen mist en alleen de hersenstam zo ongeveer nog over is en alle hogere functies weg zijn is er vrij weinig over wat nog bewust aanwezig kan zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:37 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Die vrouw is niet ziek
en dat klopt gewoon nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Het gaat niet om de handicap van deze vrouw, maar om het feit dat ze in coma ligt, waar ze nooit meer uitkomt. En ja, ik vind dat iedereen die jarenlang in coma ligt en waarvan bekend is dat ze hier nooit meer uitkomen mogen sterven wanneer de naasten dat verzoeken.
Ja vind ik ook , wanneer Alle Naasten dat vinden . Waarbij de ouders wel de dominate rol zouden moeten hebben. In deze tijden van scheiding en toch waarlijk niet haar Echtgenoot !quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:04 schreef Gia het volgende:
[..]
. En ja, ik vind dat iedereen die jarenlang in coma ligt en waarvan bekend is dat ze hier nooit meer uitkomen mogen sterven wanneer de naasten dat verzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |