Er zijn ook nogal wat mensen die geen greintje zelfrespect hebben...quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:12 schreef Alicey het volgende:
Toch vind ik het aantal mensen dat dat wel doet of serieus overweegt schrikbarend hoog..
Je hebt in ieder geval dan alvast mijn nieuwsgierigheid gewekt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan neem ik iets voor je mee als we gaan lunchen.
quote:When you think about it: a bra is really a booby trap.
Of een krom beeld hebben van wat zelfrespect inhoudt..quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zijn ook nogal wat mensen die geen greintje zelfrespect hebben...
Ook dat, ja.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:23 schreef Alicey het volgende:
Of een krom beeld hebben van wat zelfrespect inhoudt..
www.kwootjes.nlquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:15 schreef qu63 het volgende:
Zijn er hier ook Jamie Oliver-fans?
Of die menen dat zij op die manier een sterke persoonlijkheid neerzetten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook dat, ja.
Er zijn ook nogal wat mensen die denken dat zij als leuker, beter of aardiger gezien worden als ze anderen maar hard genoeg de grond instampen...
Nouja, in het Engels peanut butter..quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
www.kwootjes.nl
ACRONYM: "Always Confused Regarding Official Names You Make-up".
Pindakaas is geen kaas, maar smurrie gemaakt van pinda's, terwijl smeerkaas dan weer wel kaas is en niet gemaakt van smeer.
Nee hoor. Het kan ook subtieler, zoals met een eekhoornval met eikeltjes erop... heel makkelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:15 schreef ReCreative het volgende:
Dat is zielig. Dan zit je in een romantisch, zondoordruppeld bos met z'n tweetjes op een oud houten bankje te genieten van een dartelend eenkoorntje op een boomstam, terwijl er een jager met een enorm geweer de eekhoorn gigantisch voor z'n donder komt schieten om op te eten
. Dat is niet schattig
.
Haha...mijn arme lieve teerbeminde ex schaamt zich er niets voor om twee maal op wintersport te gaan in haar mooie nieuwe met leer beklede Mercedes ML270 TDI, het zijn fijne auto's in de bergen, naar het schijnt...quote:
heb jij boeken/dvd's/eps van em op je pc??quote:
Dat is dus weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Haha...mijn arme lieve teerbeminde ex schaamt zich er niets voor om twee maal op wintersport te gaan in haar mooie nieuwe met leer beklede Mercedes ML270 TDI, het zijn fijne auto'a in de bergen, naar het schijnt...
en dat is natuurlijk net zo fout, zo niet fouter!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Haha...mijn arme lieve teerbeminde ex schaamt zich er niets voor om twee maal op wintersport te gaan in haar mooie nieuwe met leer beklede Mercedes ML270 TDI, het zijn fijne auto'a in de bergen, naar het schijnt...
't Is dat het al niet hoeft, anders zou je me moeten helpen herinneren nooit te trouwen en zeker niet met een vrouwquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:30 schreef SingleCoil het volgende:
Haha...mijn arme lieve teerbeminde ex schaamt zich er niets voor om twee maal op wintersport te gaan in haar mooie nieuwe met leer beklede Mercedes ML270 TDI, het zijn fijne auto's in de bergen, naar het schijnt...
Nee, ik kook meestal in de keuken, niet op de pcquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:31 schreef qu63 het volgende:
heb jij boeken/dvd's/eps van em op je pc??
Pas er in ieder geval gigantisch mee op, zoals ik al zei is het niet mogelijk om bij het huwelijk vast te laten leggen dat je ten alle tijden afziet van alimentatie.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
't Is dat het al niet hoeft, anders zou je me moeten helpen herinneren nooit te trouwen en zeker niet met een vrouw
Ik vind het overigens geen probleem om alimentatie te betalen, als we nog getrouwd zouden zijn en ze had gezegd dat ze liever wilde stoppen met werken had ik het ook prima gevondn, en dan had ik dus ook voor haar betaald. En aangezien bij het verbreken van de huwelijkse band de financiele consequenties naar draagkracht verdeeld worden zou ik dus gewoon ook moeten betalen. Ik vind het van haar onredelijk dat ze niet werkt terwijl ze gewoon een prima inkomen zou kunnen verwerver, En ik vind het niet redelijk dat de rechter geen rekening houdt met de schuldensituatie, en de schuldeisers niet met de alimentatie-situatie...quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dus weer het andere uiterste.
Achterhaalde grrrristelijke wetgevingquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:
Pas er in ieder geval gigantisch mee op, zoals ik al zei is het niet mogelijk om bij het huwelijk vast te laten leggen dat je ten alle tijden afziet van alimentatie.
Ik begrijp je volkomen, dat heb je denk ik voldoende duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik vind het overigens geen probleem om alimentatie te betalen, als we nog getrouwd zouden zijn en ze had gezegd dat ze liever wilde stoppen met werken had ik het ook prima gevondn, en dan had ik dus ook voor haar betaald. En aangezien bij het verbreken van de huwelijkse band de financiele consequenties naar draagkracht verdeeld worden zou ik dus gewoon ook moeten betalen. Ik vind het van haar onredelijk dat ze niet werkt terwijl ze gewoon een prima inkomen zou kunnen verwerver, En ik vind het niet redelijk dat de rechter geen rekening houdt met de schuldensituatie, en de schuldeisers niet met de alimentatie-situatie...
Voor zover ik het tot nu toe kan inschatten heb je een lange adem, en kom je er wel.quote:Maar mij krijgen ze niet klein, dus.
Wat is de christelijke motivatie daar precies voor?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
Achterhaalde grrrristelijke wetgeving
Ik ben een beetje aan het rondneuzen op i-net en vind vanalles, behalve recpten. En aangezien die boeken zou @#$%^&*( duur zijn, d8 ik het op deze manier te doen. Ik heb al wel 2 series van em gedownloadquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, ik kook meestal in de keuken, niet op de pc
Hoezo?
oki!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Solly, heb het nu wat te druk. Ik weet dat je topic er is en ik post zodra ik tijd heb, k?
Waar zoek je precies recepten voor? (Sorry als ik ergens over heen heb gelezenquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het rondneuzen op i-net en vind vanalles, behalve recpten. En aangezien die boeken zou @#$%^&*( duur zijn, d8 ik het op deze manier te doen. Ik heb al wel 2 series van em gedownload
Dit dus:quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
Wat is de christelijke motivatie daar precies voor?
Opdat er een zware straf uitgedeeld wordt als een echtpaar scheidt. Ik vind dat er een mogelijkheid moet zijn om de lasten even zwaar te dragen, en dus moet je niet zo'n achterhaalde mannetje-werkt-vrouwtje-zit-thuis situatie subsidieren. Als de vrouw kan werken, dan doet ze dat ook maar. Waarom niet?quote:Het meest onzinnige vind ik nog de rechtsongelijkheid. Een vrouw zal er over het algemeen eerder in slagen alimentatie bij haar man los te krijgen dan andersom (Hoewel ik wel gevallen ken waarbij juist de vrouw alimentatie moet betalen).
Niet voor, maar vanquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar zoek je precies recepten voor? (Sorry als ik ergens over heen heb gelezen).
Een straf is niet de gedachte er achter. De gedachte er achter is dat de huisvrouw/man zich minder heeft kunnen ontwikkelen op de arbeidsmarkt, en daardoor een later loon zal verdienen dan wanneer zhij was blijven doorwerken of opleidingen had vervolgd. Dat is de achterliggende gedachte, waar imo ook beter tegen getoetst mag worden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:46 schreef Doffy het volgende:
Opdat er een zware straf uitgedeeld wordt als een echtpaar scheidt.
Je bent van mening dat huishoudelijke taken niet nodig zijn, en net zo goed waarde hebben?quote:Ik vind dat er een mogelijkheid moet zijn om de lasten even zwaar te dragen, en dus moet je niet zo'n achterhaalde mannetje-werkt-vrouwtje-zit-thuis situatie subsidieren. Als de vrouw kan werken, dan doet ze dat ook maar. Waarom niet?
Mooi zoquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:23 schreef Alicey het volgende:
Je hebt in ieder geval dan alvast mijn nieuwsgierigheid gewekt.
You have no choice, my dear.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
Hoop dat ik het een beetje kan bedwingen.
Wat een onzin. Bij de Lidl verkopen ze al heel lang oplosthee hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:18 schreef qu63 het volgende:
Binnenkort te koop: de theetablet
het lijkt erop dat er steeds meer 1 April meldingen komen..
Kijk, dat weten wij dan weer !quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij de Lidl verkopen ze al heel lang oplosthee hoor.
dit is geen oplosthee, dit zijn tabletjes met theesmaak!quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij de Lidl verkopen ze al heel lang oplosthee hoor.
En wat is de meerwaarde daarvan precies?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:26 schreef qu63 het volgende:
dit is geen oplosthee, dit zijn tabletjes met theesmaak!
geen idee!quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En wat is de meerwaarde daarvan precies?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:45 schreef Bensel het volgende:
nu nog met koffiesmaak..
dat wordt voor mij gedaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |