Ik denk dat ie hetzelf ook wel doorheeft maar gewoon stug blijft dooropjutten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:23 schreef Klonk het volgende:
meki, je bent toch zo bezorgd om het vooroordeel domme moslims enzo, goeie tip van mij: moet je ook normaal gaan posten, en niet zulk soort flauwekul, had ik als hollander hetzelfde gepost en het woord turk, moslim of marokaan laten vallen had je gelijk moord en brand geschreeuwd
Thomas Grijze Wolf zekerquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:30 schreef BobRooney het volgende:
dat is geen Duitser, dat is een Turk...
Hé die zat tegenover me in de trein vandaag.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar blijft de AIVD , deze ezel loopt vrij in Nederland![]()
een duitser![]()
[afbeelding]
Hierbij roep ik alle Nederlanders deze ezel op te sporen en hem erop aanspreken![]()
Je nick.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hé die zat tegenover me in de trein vandaag.![]()
Hij heeft het zelf wel door.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:23 schreef Klonk het volgende:
meki, je bent toch zo bezorgd om het vooroordeel domme moslims enzo, goeie tip van mij: moet je ook normaal gaan posten, en niet zulk soort flauwekul, had ik als hollander hetzelfde gepost en het woord turk, moslim of marokaan laten vallen had je gelijk moord en brand geschreeuwd
Misschien heeft hij ze allemaal al gehad?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:45 schreef TheDon1985 het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom 'ie in Nederland zijn slag komt slaan, aangezien de banken in Duitsland doorgaans slechter zijn beveiligd.
De politie is hier in D nogal wat effectiever..quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:45 schreef TheDon1985 het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom 'ie in Nederland zijn slag komt slaan, aangezien de banken in Duitsland doorgaans slechter zijn beveiligd.
En de straffen liggen er hogerquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
De politie is hier in D nogal wat effectiever..
Misschien is hij in Duitsland wat bekender, en verwachtte hij hier niet zo snel herkend te worden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:45 schreef TheDon1985 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |