Waar blijft de AIVD , deze ezel loopt vrij in Nederlandquote:AMSTERDAM - Bij alle Nederlandse banken is groot alarm geslagen, nu de beruchte en levensgevaarlijke Duitse crimineel en bankrover Thomas Wolf is opgedoken. Ook de politiekorpsen staan op scherp: verwacht wordt dat Wolf (53) binnen enkele dagen opnieuw een bank zal overvallen.
De gevreesde gangster werd afgelopen donderdag op bewakingsvideobeelden herkend door een medewerker van de Rabobank in het centrum van Apeldoorn. Dit terwijl Wolf, een meestervermommer, zich een heel ander voorkomen heeft aangemeten. "Ons personeelslid is zeer alert geweest", zegt Rabo-zegsman Jan-Willem ter Avest. "Het is knap dat hij hem heeft herkend." Evenals vorige keer deed Wolf zich ook bij de Apeldoornse bank voor als zakenman en sprak hij in het Duits dan wel in de Engelse taal, die hij perfect beheerst. Zijn aanwezigheid in de bank benutte de Duitse crimineel ook om de veiligheids- en bewakingssystemen te bekijken.
De Apeldoornse politie heeft inmiddels contact opgenomen met collega's van het Landes Kriminal Amt in Hamburg, dat al jaren jacht maakt op Wolf. " We hebben de Apeldoornse beelden gezien en zijn er voor negentig procent zeker van dat het inderdaad Thomas Wolf is", aldus een LKA-woordvoerster. "Men kan ervan uitgaan dat hij binnen een paar dagen ergens in Nederland toeslaat."
He joh...hou 's op johquote:Hierbij roep ik alle Nederlanders deze ezel op te sporen en hem erop aanspreken![]()
Nederlandse banken - zo gata ie geld stelen en hebben wij zometeen een recessie omdat we weinig geld hebben snappiequote:Op woensdag 23 maart 2005 14:34 schreef Absinth het volgende:
Hoezo bedreigt hij Nederland?
Jij hebt echt nog een hoop te leren...quote:Nederlandse banken - zo gata ie geld stelen en hebben wij zometeen een recessie omdat we weinig geld hebben snappie
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederlandse banken - zo gata ie geld stelen en hebben wij zometeen een recessie omdat we weinig geld hebben snappie
daarom bedreigt hij Nederland
Een Duitser in Nederland die de Engelse taal perfect beheerst. Natuurlijk valt dat op.quote:Evenals vorige keer deed Wolf zich ook bij de Apeldoornse bank voor als zakenman en sprak hij in het Duits dan wel in de Engelse taal, die hij perfect beheerst.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:44 schreef stribe het volgende:
wat is dat met meki, het is net alsof heel FOK! hem persoonlijk kent, kan iemand mij dit ff uitleggen, heb hem wel al vaker zien posten hoor, maar niet echt dat het bijzonder was ofzo.
Ja, want banken hebben natuurlijk geen verzekering voor die 10.000 euri die maximaal per filiaal ze in hun kluisje hebben liggen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederlandse banken - zo gata ie geld stelen en hebben wij zometeen een recessie omdat we weinig geld hebben snappie
daarom bedreigt hij Nederland
He meki, alles goedquote:
vanavondquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:52 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
He meki, alles goed
ik zie je vanavond
Mag niet van Geert Wildersquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hij heeft wel een erg grote neus. Kan natuurlijk niet he..
hen jij afspraak met mijquote:
Ik denk dat ie hetzelf ook wel doorheeft maar gewoon stug blijft dooropjutten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:23 schreef Klonk het volgende:
meki, je bent toch zo bezorgd om het vooroordeel domme moslims enzo, goeie tip van mij: moet je ook normaal gaan posten, en niet zulk soort flauwekul, had ik als hollander hetzelfde gepost en het woord turk, moslim of marokaan laten vallen had je gelijk moord en brand geschreeuwd
Thomas Grijze Wolf zekerquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:30 schreef BobRooney het volgende:
dat is geen Duitser, dat is een Turk...
Hé die zat tegenover me in de trein vandaag.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar blijft de AIVD , deze ezel loopt vrij in Nederland![]()
een duitser![]()
[afbeelding]
Hierbij roep ik alle Nederlanders deze ezel op te sporen en hem erop aanspreken![]()
Je nick.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hé die zat tegenover me in de trein vandaag.![]()
Hij heeft het zelf wel door.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:23 schreef Klonk het volgende:
meki, je bent toch zo bezorgd om het vooroordeel domme moslims enzo, goeie tip van mij: moet je ook normaal gaan posten, en niet zulk soort flauwekul, had ik als hollander hetzelfde gepost en het woord turk, moslim of marokaan laten vallen had je gelijk moord en brand geschreeuwd
Misschien heeft hij ze allemaal al gehad?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:45 schreef TheDon1985 het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom 'ie in Nederland zijn slag komt slaan, aangezien de banken in Duitsland doorgaans slechter zijn beveiligd.
De politie is hier in D nogal wat effectiever..quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:45 schreef TheDon1985 het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom 'ie in Nederland zijn slag komt slaan, aangezien de banken in Duitsland doorgaans slechter zijn beveiligd.
En de straffen liggen er hogerquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
De politie is hier in D nogal wat effectiever..
Misschien is hij in Duitsland wat bekender, en verwachtte hij hier niet zo snel herkend te worden.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:45 schreef TheDon1985 het volgende:
ook onze afspraak niet?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:57 schreef Meki het volgende:
[..]
hen jij afspraak met mij
er staat niks op me agenda![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
en allemaal inhaken jongens, daar gaat -ie:
Ba ba ba baaaa baaaa bankueberfall
das boese ist immer und ueberall
Die Kuhlschrank ist leer, mein Spaarschwein auch
ich habe seit wochen kein Schnitzel mehr im Bauch
dort hilft nuer Eins: Ein Bankueberfall
das boese ist immer und ueberall
oow dat staat ook niet in me agendaquote:
je bedoelt die man die bij opsporingverzocht te zien was?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:45 schreef TheDon1985 het volgende:
Ik zie er hier niets over staan, maar de vorige week las ik in de krant het bericht dat de man die was gesignaleerd bij het filiaal van de Rabobank niet Wolf betrof. Dat bleek nadat 'ie door een arrestatieteam was overmeesterd.
De politie noemde de gelijkenis 'verbluffend'
En euh.... 'ze lijken wel veel op elkaar hé, die huizen'
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |