quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:05 schreef pascalheister het volgende:
cd van Billy The Kid weer eens in de speler gegooid, blijft heerlijke muziek van nederlandse bodem
o.a. bekent van de hit "Loser" van een aantal jaren terug
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:10 schreef Blumchen het volgende:
In Elst..
ze is onderweg naar hierquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoe kom jij nou weer in Elst, natuurlijk is dat tuig daar, sowieso aangezien t boven de waal ligt en voor de rest om dat het half arnhems is
jij en Bloem kunnen na vanavond ook op de Fok neuk lijst?quote:
geschreven dacht ik niet productie heeft ze wel aan meegewerkt iddquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]Loser werd volgens mij geschreven en geproduceerd door Anouk
Ik ken die lijst niet...quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
O ja die lijst...
kan een modje van hier niet even een gast edit doen in die lijst?
Anders moet ik voor Bloem koken volgende week...
even het singeltje erbij gepakt en wel degelijk geproduceerd door Anoukquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geschreven dacht ik niet productie heeft ze wel aan meegewerkt idd
hoezo, Bloem en Roelio zijn in t topic wel doorgegevenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
O ja die lijst...
kan een modje van hier niet even een gast edit doen in die lijst?
Anders moet ik voor Bloem koken volgende week...
nu zie ik het ook ja in de cd boekjequote:Op woensdag 23 maart 2005 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even het singeltje erbij gepakt en wel degelijk geproduceerd door Anouk
wat voor een soort pizza?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:36 schreef Noca het volgende:
Pizzaatje gehaald![]()
![]()
Nu is het wachten op clauwheee..
Ze zei dat ze met Roel niet in dat Welke fokker met welke fokker heeft geneukt lijstje zou komen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken die lijst niet...
Waarom moet je dan voor haar koken?
Oh op die manier, maar volgens Eend (zie paar posts terug) staan ze al in de lijst, dus heb je waarschijnlijk gelukquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze zei dat ze met Roel niet in dat Welke fokker met welke fokker heeft geneukt lijstje zou komen...
Dus ik zei met mn dronken hoofd dat ik dat wel voor elkaar zou krijgen, met koken dus als tegenprestatie...
Nou wil het geval dat ik niet eens kan koken, dus ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |