hoop dat ze 'mozes' spelen de 7e... wat een lekker nummer is dat....quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:12 schreef evert het volgende:
mozes, wat lekker om te zien! ....etc
Yes!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:21 schreef pascalheister het volgende:
Nu op 3FM interview met Chrs Martin en dadelijk nogmaals popsecret
Waar is mijn videorecorder!!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:40 schreef mrkanarie het volgende:
zondagavond, half 10 op mtv is dr ook een concert van Coldplay te zien op tv. Maar X&Y is weer een heerlijke cd hoor!
Hier staat X&Y, de code staat in het boekjequote:Op maandag 6 juni 2005 09:54 schreef mrkanarie het volgende:
ze hadden het trouwens op 3FM over een code ofzoiets in de cover. Het gaat hierbij om dit plaatje:
Iemand die weet wat de betekenis is van deze code?
zanger van The Verve dacht ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:50 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
weet iemand eigenlijk al wat er in het voor-programma staat?
Richard Ashcroftquote:
The Verve was goed, maar ik vind de solo albums van Richard Ashcroft een stuk minder.quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:51 schreef rubbereend het volgende:
Richard Ashcroftdat zou heel gaaf zijn, die staat hoog op mijn "wil ik graag zien" lijstje.
The Verve was
The Verve was een zeldzaam goede bandquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:58 schreef -jan- het volgende:
[..]
The Verve was goed, maar ik vind de solo albums van Richard Ashcroft een stuk minder.
Ik weet niet of hij ook nummers van The Verve speelt? Dat zou leuk zijn.
ik ken niet zoveel van hem , ik weet wel dat ik 'songs for the lovers' wel een goed nummer vondquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:58 schreef -jan- het volgende:
[..]
The Verve was goed, maar ik vind de solo albums van Richard Ashcroft een stuk minder.
Ik weet niet of hij ook nummers van The Verve speelt? Dat zou leuk zijn.
heb je hem nog liggen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:52 schreef calvobbes het volgende:
Iemand nog interesse in één veldkaartje?
Ik ben verhinderd voor 7 juli
Nog wel ja.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:28 schreef remondepemon het volgende:
heb je hem nog liggen?
jup, hoeveel vraag je ervoor?quote:Op maandag 27 juni 2005 00:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nog wel ja.
Maar morgen gaat die op Marktplaats.
Tenzij jij 'm wilt hebben.
Dacht dat dit nog niet officieel bevestigd was...maar van mij mag ie komenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:07 schreef greatgonzo het volgende:
Richard Ashcroft toch (ex- the Verve)
Kostprijs 43 euro + verzendkosten.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:45 schreef remondepemon het volgende:
jup, hoeveel vraag je ervoor?
Netjes.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:51 schreef calvobbes het volgende:
Kostprijs 43 euro + verzendkosten.
zeker netjes!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:08 schreef remondepemon het volgende:
en nu al binnen. toppie Calvobbes![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:17 schreef pEeDy18 het volgende:
Hehe ik heb mijn kaarten ook al een eeuw. Was #1 van Nederland die ze bestelde. Werd gebeld door MoJo om te verifieren of ik dat wel was. Je moest namelijk tot 11 uur wachten in de presale, maar ik had om 9:30 de link voor Spanje al gepakt, en SP veranderd in NE, waardoor ik mijn kaartjes voor Gelredome kon bestellenMoJo vond het eigenlijk niet zo leuk, maar omdat het maar 1 was mocht het...hehe
Hmm ik hoop dat ze dit ook doen op 7 juli. Bitter Sweet Symphony is een wereldnummerquote:Coldplay geeft Live8 bijzonder tintje
Ze zullen namelijk een duet spelen met ex- Verve zanger Richard Ashcroft op Live8. En welk nummer kunnen ze dan beter spelen dan de wereldhit 'Bitter Sweet Symphony'?
(Bron: YorinFM)
dat lijkt mequote:Op donderdag 30 juni 2005 13:53 schreef Klingon het volgende:
[..]
Hmm ik hoop dat ze dit ook doen op 7 juli. Bitter Sweet Symphony is een wereldnummer
Nee. Nooit problemen gehad met mobiele telefoons.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef Hansnr8 het volgende:
Geld dit dus ook voor telefoons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |