Al had ik het hele plaatje gescrabled, dan hadden de meeste het volgens mij nog geweten, het is nogal een bekend plaatje.quote:
Dit is zijn echte gezicht....quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:17 schreef Chielus het volgende:
is dit een bewerkte foto of iheeft hij echt zo'n mislukt gezicht
Jij bent mijn held!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:40 schreef California het volgende:
Vincent Schiavelli.
In de meeste films van Milos Forman. En Tomorrow Never Dies.
Ook hallo, btw.
Boeie, je doet maar effies je bestquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:42 schreef California het volgende:
Geef punt maar aan Khalein, ik weet toch geen vraag.
Jij was eerst!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:42 schreef California het volgende:
Geef punt maar aan Khalein, ik weet toch geen vraag.
Dat weet ik dan weet nietquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:03 schreef Khalein het volgende:
Wat is veel geld voor een film uit het Florida van de mid jaren '70?Boven of onder de $100 miljoen?
Ik zie het een man anders nog niet zo snel doen...quote:
victorinox +1 (En Khalein gaat sneller leren typenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:12 schreef victorinox het volgende:
Deep Throat?
De meeste mannen die ik ken hebben nog nooit van Deep Throat gehoordquote:
suuuure...zou ik ook zeggen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:18 schreef California het volgende:
[..]
De meeste mannen die ik ken hebben nog nooit van Deep Throat gehoord. En ik heb 'm zelf ook niet gezien. Dus dat valt nog wel mee
.
Nope...quote:
Khalein +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |