Het is erg plezierig om Nederlander te zijn. In eigen land word je gediscrimineerd waar je bijstaat. Dan heb ik nog het geluk dat ik een jongen ben en geen blond meisje, want anders zou ik op elke hoek van de straat worden uitgescholden voor hoer. Eigenlijk mag ik dit niet zeggen, want je mag hier alleen negatieve dingen over Nederlanders zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:36 schreef Andoire het volgende:
[..]
Hoe is het nou om Nederlander te zijn? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
En er staat wat geweest is, is voorbij ( alleen klinkt het in het russisch mooier)
Daar komt nog bij dat wij ons massaal schuldig moeten voelen over de enige periode dat wij succesvol zijn geweest, de Gouden Eeuw. Want toen hebben wij handel bedreven in Afrikanen.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:23 schreef DeTinux het volgende:
[..]
en geen blond meisje, want anders zou ik op elke hoek van de straat worden uitgescholden voor hoer.
Leer arabisch! En scheld dan terug.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef flubub het volgende:
[..]
![]()
Hoer! Wil je me pijpen! (etc.) terwijl je rustig door de straat loopt (amsterdam)
gamalagmalagmala recht in je gezicht, zo, met zn 6en, terwijl je rustig op een bus staat te w8en (Utrecht)
Mag ik niet eens aan je buik zitten? Vuile hoer blabla, terwijl je rustig voor de kroeg wacht (Alkmaar)
![]()
:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:36 schreef flubub het volgende:
héél snel rennen ja.. zeg maar, snelheid van het licht, om die kogel te ontwijken![]()
Hij scheldt jou toch niet uit hequote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:39 schreef Andoire het volgende:
[..]
:
Ik heb dan best mazzel dat ik wat Turks praat ( niet heel goed hoor) omdat mijn vriend Turks is.
En na ruim 5 jaar leer je wel het een en ander, ook aan scheldwoorden
Dus ik scheld weleens terug ( of zeg iets in de richting van Ga iemand anders lastig vallen).
Wij schelden elkaar uitquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:40 schreef flubub het volgende:
[..]
Hij scheldt jou toch niet uit he![]()
5 jaar? langggggg
oh oh ohquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:42 schreef Andoire het volgende:
[..]
Wij schelden elkaar uitHij mij in het russisch, ik hem in het Turks.
Ah joh, das allochtonen onder elkaar..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:43 schreef flubub het volgende:
[..]
oh oh oh![]()
Waar moet dat heen met de wereld![]()
U maakt me erg jaloers. Als ik valse papieren regel, wilt u dan mijn tentamen maken. Dan neem ik dat vermoeiende takenpakket van u vanavond wel ff over. Con amore.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:04 schreef gimme.shelter het volgende:
Leren julie!! Jongelui, waar moet het toch heen??
Resultaten wil ik zien, en wel klinkende!!Gimme. Shelter kijkt lekker met een half oog naar t wielrennen en vanavond gaat ze voetballlen kijken op die kinderzender......En morgen komen er gesellie een boel mensen eten, dus dan gaat ze de hele dag koken!
Maar ja, ik heb al genoeg geleerd in mijn leven! Wil nooit meer iets leren!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:54 schreef DeTinux het volgende:
VIJF JAAR??!?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:11 schreef gimme.shelter het volgende:
En dan moet je morgenmiddag ook wel even DRIEENHALF kilo tuinbonen doppen!! Ja, voor gasten moet je wat over hebben.....
waar kan ik solliciteren?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Gaat lukken; ik ben immers "juridisch huisvrouw" van mijn beroep!! Is een mooi beroep hoor!![]()
ach, volgens flubub ben ik ook al oudquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:44 schreef DeTinux het volgende:
en een ouwe bok lust wel een groen blaadje, zo luidt het gezegde, niet?
Maar niet in vergelijking tot superjitquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:51 schreef Andoire het volgende:
[..]
ach, volgens flubub ben ik ook al oud
Dat zei ik toch al vd weekquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:07 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Maar niet in vergelijking tot superjit
Zeg, ik heb die samenvatting van Joho terzijde geworpen en ben nu begonnen in het boek van Stein. Wat een leuk boek! If they preferred, the creditors could kill the debtor and cut him into pieces
Ja ben nu voetbal aan t kijken (heerlijk met laptop voor de tv, maar ben niet verslaafdquote:
Welnee, en we hebben gewonnen moewhahahahahahahahahahahahaha.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:41 schreef flubub het volgende:
Het wordt weer minder hoor..
Ik ben ook kaal en dikkig. Althans, kaal nog niet, maar volgens flubub heb ik zware inhammen, en is een goed begin niet het halve werk?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:12 schreef gimme.shelter het volgende:
Tinux!! je rijbewijs is het belangrijkste diploma dat je kunt halen! Heb ik gelukkig ook al (ik zei al ik wil nooit meer iest leren!) Morgen gaat die domme Kelly bij SBS voor de derde keer tevergeefs proberen wat theorievraagjes goed te beantwoorden....zodat ze daarna de weg op mag. maar ja, las vandaag dat ze maar steeds niet kan onthouden waar t koppelingspedaal ook al weer zat!! Wat een ramp!!
Ja, jongelui vergeleken bij die Jittepetit ben zelfs ik nog jong. Op Nickelodeon zit nu een oud hockey-vriendje van me centrale presentator te wezen, John van Vliet. Als ik hem zo zie..kaal en dikkig, ben ik toch nog redelijk geconserveerd geblevn. Zo zie je maar...alcohol is goed!!
Hahaha, kaal, zo erg is het nog niet hoor tinuxquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:14 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ik ben ook kaal en dikkig. Althans, kaal nog niet, maar volgens flubub heb ik zware inhammen, en is een goed begin niet het halve werk?![]()
Proef ik hier enig maternalisme?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:24 schreef gimme.shelter het volgende:
Jenever drinken is toch goed?? Dat is geen teken van ouderdom, maar van weten hoe het leven in elkaar zit!!
Trouwens wel flauw van die Van Vliet, hij noemt zich nu John van Vliet, maar t was toch echt: John-Peter vanVliet (en hij had heel veel rood haar!)
Je bent zeker lekker opgeschoten met rechtsgeschiedenis he??
Hahahahaha, ik kijk even naar die gast nu. Ik wist niet dat u al zo oud was.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:24 schreef gimme.shelter het volgende:
Jenever drinken is toch goed?? Dat is geen teken van ouderdom, maar van weten hoe het leven in elkaar zit!!
Trouwens wel flauw van die Van Vliet, hij noemt zich nu John van Vliet, maar t was toch echt: John-Peter vanVliet (en hij had heel veel rood haar!)
Je bent zeker lekker opgeschoten met rechtsgeschiedenis he??
Lief he, dat t toch nog in me zit!! Maternalisme......nooit gedacht!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:28 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Proef ik hier enig maternalisme?Ja, ik ben bij pagina 6. Maar morgen ga ik niet posten op t forum.
net als vandaag en gisteren![]()
jaa, ik heb het warempel allemaal gehaald!! Dikke veertigers, John-Peter en ik!! Uit keurige VVD-hockeygezinnetjes.....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:31 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik kijk even naar die gast nu. Ik wist niet dat u al zo oud was.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:12 schreef gimme.shelter het volgende:
je rijbewijs is het belangrijkste diploma dat je kunt halen!
Die heb ik al afquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:29 schreef flubub het volgende:
En dan nog een mooie analyse schrijven voor conflict :p
Ja, links zijn en doceren lijken inherent aan elkaar verbonden. Geschiedenis op middelbare school ging ook al zo van: "Ik hoef u de vergelijking tussen de verkiezingen uit 1933 en 2002 niet uit te leggen, wie dat niet begrijpt hoort hier niet thuis" (ik zat op een enorm elitair zelfstandig gymnasium, waar je braaf geleerd werd pvda of groenlinks te stemmen. sp was net weer te radicaalquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:35 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
jaa, ik heb het warempel allemaal gehaald!! Dikke veertigers, John-Peter en ik!! Uit keurige VVD-hockeygezinnetjes.....
daarom ben ik nu een beetje een zielige Remi op de Poort, tussen al die uber linksige collegaas!!![]()
Ja, ik heb hem ook pas na 3 keer gehaald. Dat was echt balen toen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:35 schreef Andoire het volgende:
[..]jah..
En laat ik nou 2 keer gezakt zijn op KIJKEN ( tweede keer: kijken tijdens een bijzondere verrichting)![]()
Nu is mn theorie verlopen en moet ik die overnieuw gaan halen.
Gatver, wat ben ik toch weer zielig.
Oh ik heb trouwens wel een Russisch rijbewijs, maar daarmee mag ik hier de weg niet op
Mee eens!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:46 schreef DeTinux het volgende:
Maar u lijkt in meer opzichten niet op uw collega's ,vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |