Hiermee is voor mij de kous ook wel af. Als alles achter de rug is, en ik een voldoende heb gehaald (dat gaat denk niet in één keer lukken), zal ik die Von Niftherik in niet mis te verstane bewoordingen een nieuw levensloopadvies geven en daarbij zeggen wat men zoal van hem denkt. Ik ga er hard op oefenen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:10 schreef gimme.shelter het volgende:
Mar dat mag die Joep van der Vliet toch helemaal niet doen!! Reageren op jouw Blackboard mededelingen!! Wat zijn dit voor een zielige, kleingeestige mensen!! Belachelijk!
Tinux, ik weet eenvoor jou veilige tussenoplossing. Stuur mij een mail met je klachten over Van Nifterik. NA het tentamen rechtsgeschiedenis bespreek ik jouw (anonieme) mail met Cees Cappon. Hij vertrouwt me (en ik hem) en hij zal het serieus nemen. Mijn mailadres is: mvanzijst@wanadoo.nl.
Bah! Wat een eikels allemaal!
Klopt!! Goed dat je de discussie nog volgt. Wees maar blij met Tilburg!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:27 schreef Sovereign het volgende:
Wat een universiteit zeg, lijkt wel een soap.
Een van mn coaches conflictbeslechting noemde u gisteren de leukste docent van de universiteitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Wie was dat dan weer??
Jammer genoeg hoor ik nooit dingen over mezelf. Ben altijd ook heel snel weg van de Poort!!
Zou wel eens willen horen wat mijn collegaas over me zeggen...lijkt me echt leuk!!
mevr. a.m bosquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Wie was dat dan weer??
Jammer genoeg hoor ik nooit dingen over mezelf. Ben altijd ook heel snel weg van de Poort!!
Zou wel eens willen horen wat mijn collegaas over me zeggen...lijkt me echt leuk!!
Kom een keer langs zou ik zeggen.. maak je het méé ':')quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:27 schreef Sovereign het volgende:
Inderdaad, ik zit ook volop te genieten hier! Wat is Tilburg dan saai eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:27 schreef Sovereign het volgende:
Ach, bij ons zijn de hoorcolleges weer saai.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:46 schreef Pool het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit ook volop te genieten hier! Wat is Tilburg dan saai eigenlijk.![]()
Wordt gewoon verdeeld zei mijnheer Reestmanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:07 schreef flubub het volgende:
Wat ik mij afvraag: Worden de tentamens van leerlingen nagekeken door hun eigen werkgroepdocent, of kan je tentamen bij iedereen terecht komen?
van constitutioneelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:27 schreef flubub het volgende:
Reestman?
Net zei je dat het de reede was.quote:
De reede was een docent, namelijk die van Flubub. Die heeft andermaal het hoorcollege overgenomen. Begrijpend lezenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:56 schreef Andoire het volgende:
[..]
Net zei je dat het de reede was.![]()
Ik had voor constitutioneel een hele leuke docente; mevr. Zoethout.
Heb haar NOOIT chagrijnig of zo zien kijken, altijd lachen... echt een leuk mens
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:59 schreef DeTinux het volgende:
[..]
De reede was een docent, namelijk die van Flubub. Die heeft andermaal het hoorcollege overgenomen. Begrijpend lezen
Flubub zat in wg 9, docent: De Reede (die oude beul die de laatste twee hc heeft overgenomen, die vréselijk saaie over rechtsbescherming.)quote:
Ik ben toch een nerd ...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:17 schreef DeTinux het volgende:
Overigens: wat doe jij hier op vrijdagavond
ik heb mezelf al dat soort pleziertjes ontzegd en ga dat na de tentamens wel doen. ehm, het tentamen. heb vandaag dus niks gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:45 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ik ben toch een nerd ...
( geen geld om uit te gaan en zo)
Lekker is dat. Niet geschikt waarvoor? Ik heb nog geeeeen idee hoe ik hem zal moeten beoordelen op de evaluaties...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Die Loos is typisch een geval van "vriendjespolitiek". Er was geen vacature, er was geen advertentie, er was geen benoemingscommissie etc.etc.
maar dat ie nou geschikt is nee
Reuzevroeg, maar ik vind mezelf geen slechte tweedequote:Wat zijn we vroeg he?? Ga nu boodschappen doen voor een mooi paasdiner! Het enige dat ik echt belangrijk vind in het leven is koken en eten!! (drinken ook natuurlijk!)![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:06 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Lekker is dat. Niet geschikt waarvoor? Ik heb nog geeeeen idee hoe ik hem zal moeten beoordelen op de evaluaties...
[..]
Reuzevroeg, maar ik vind mezelf geen slechte tweede. Veel plezier vandaag. Ik kom de hele dag verder niet online om te gaan leren enzo.
Wow, je bent toch al klaar? Echt zo schraal, tussen het bejaardentehuis aan de overkant van de weg en mijn huis ligt een mooi, groen en onschuldig park. MAAR WELKE IDIOOT HEEFT IN GODSNAAM BEDACHT OM OM 8 UUR 'S OCHTENDS DAAR TE GAAN SNOEIEN, ZAGEN EN HET GRAS TE MAAIEN!!!?:(quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:20 schreef Andoire het volgende:
[..]
Bah het is vroeg voor een zaterdag.
Ik moet zo ook boodschappen gaan doen, en daarna de stof van gister even NORMAAL doornemen ( dus niet zo idioot snel als gisteren er doorheen gaan)
Zeg, jij zou toch niet posten vandaag?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Wow, je bent toch al klaar? Echt zo schraal, tussen het bejaardentehuis aan de overkant van de weg en mijn huis ligt een mooi, groen en onschuldig park. MAAR WELKE IDIOOT HEEFT IN GODSNAAM BEDACHT OM OM 8 UUR 'S OCHTENDS DAAR TE GAAN SNOEIEN, ZAGEN EN HET GRAS TE MAAIEN!!!?:(
Genoeg geklaagd
Hm, was dat niet gisteren? En doe nou s n gok!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:20 schreef Andoire het volgende:
[..]
Zeg, jij zou toch niet posten vandaag?
In de boeken jij.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:28 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Hm, was dat niet gisteren? En doe nou s n gok!
Niet deels, ik bén Russischquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:17 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Oh en Andoire, jij hebt een deels Russische achtergrond hè? Kijk ff bij Raad de stad en doe een gok
ksssst!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:06 schreef DeTinux het volgende:
Reuzevroeg, maar ik vind mezelf geen slechte tweede. Veel plezier vandaag. Ik kom de hele dag verder niet online om te gaan leren enzo.
wat staat er in je onderschrift?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:47 schreef Andoire het volgende:
[..]
Niet deels, ik bén Russisch
En dat soort spelletjes ben ik heel slecht in
Maar je hebt toch ook een deels Nederlandse achtergrond? Iig studeer je hier nuquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:47 schreef Andoire het volgende:
[..]
Niet deels, ik bén Russisch
En dat soort spelletjes ben ik heel slecht in
Ik woon vanaf mn 9de in Nederland hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:53 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook een deels Nederlandse achtergrond? Iig studeer je hier nu
Woei! een Allochtoonquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:00 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ik woon vanaf mn 9de in Nederland hoor
Ben geboren in het communistische Moskou
![]()
Hoe is het nou om Nederlander te zijn? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:27 schreef flubub het volgende:
[..]
Woei! een AllochtoonEn hoe is dat nou
sssstquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:29 schreef Sovereign het volgende:
Andoire is een Russische sleeper-agent, zeg het juiste woord en ze komt in actie.
Mij liet je daar ^&^$ minutenlang naar zoeken, en hem vertel je het zo?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:36 schreef Andoire het volgende:
En er staat wat geweest is, is voorbij ( alleen klinkt het in het russisch mooier)
haar, niet hemquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:44 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Mij liet je daar ^&^$ minutenlang naar zoeken, en hem vertel je het zo?![]()
HEM!?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:44 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Mij liet je daar ^&^$ minutenlang naar zoeken, en hem vertel je het zo?![]()
Ja weetje, het is zwaar tegenwoordig, vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:36 schreef Andoire het volgende:
[..]
Hoe is het nou om Nederlander te zijn? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Die termen staan in het Latijn omdat dat nog steeds de basis is van onze cultuur, die ons in positieve zin onderscheidt van het Midden-Oosten, dat weliswaar dezelfde basis had, maar sinds één of andere roverhoofdman - zeg maar de Marcel van Dam van de donkere middeleeuwen - met doordachte oplichtingstechnieken zijn sprookjes kwam uitleggen ergens tussen 571 en 632 en heeft huisgehouden in wat thans de Arabische wereld heet, maar die wortels verwerpt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:54 schreef flubub het volgende:
[..]
Ja weetje, het is zwaar tegenwoordig, vroeger was alles beter.Ik voel mij dwalende, ik weet niet meer wát ik moet geloven? Ik ben nederlander, maar.. waarom lees ik dan engelse boekjes over de geschiedenis van het recht, waarom zie ik termen in het latijn.. iudex, praetor, ik weet niet meer wát ik ben! Ik ben in de war!
tentamenijling
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:55 schreef DeTinux het volgende:
zeg maar de Marcel van Dam van de donkere middeleeuwen
goh je meent hetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:55 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Die termen staan in het Latijn omdat dat nog steeds de basis is van onze cultuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |