Nee hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:29 schreef Desiderius het volgende:
Zeg zet eens UvA in de topictitelalleen maar UvA hier!
Ik mag niet meer komen want mijn oma was overleden en dat is natuurlijk een kutsmoes.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:30 schreef Andoire het volgende:
Btw, hebben jullie nou dat bonuspunt gescoord?
Ik kom nog 1,25 punt tekortHopelijk krijg ik die morgen
Dat zei je ja.. wat een BS, want je mag 1x afwezig zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ik mag niet meer komen want mijn oma was overleden en dat is natuurlijk een kutsmoes.
Eén dag afwezig tijdens het sterfbed van mijn oma, één keer was dag na crematie en had ik het niet voorbereid.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef Andoire het volgende:
[..]
Dat zei je ja.. wat een BS, want je mag 1x afwezig zijn.
ja dat zat ik ook te denken, maar dat moeten de modjes dan ff wijzigen.. en ik heb het idee dat die hier niet zo vaak langskomen??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef Andoire het volgende:
[..]
btw, is het niet handig om SC in de TT te zetten?
Ja, die hadden DeTinux en ik dus ook en geloof me, dat was écht NIET leuk..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:40 schreef gimme.shelter het volgende:
Btw..heb bij Cappon nog geklaagd over die vreselijke Van Nifterik. Mijn zoon studeert aan de VU en die had hem ook gehad. Dus ik heb gister ff aan hem gevraagd of ie hem kende...er kwam toch een baggerverhaal los! Schijnt echt een erge man te zijn, zoontje is gelijk weggelopen bij die vent!!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef Andoire het volgende:
[..]
Dat zei je ja.. wat een BS, want je mag 1x afwezig zijn.
2 van mijn ex-klasgenootjes zijn ook een keer afzweig geweest bij Cappon, en die mochten gewoon blijven.
Ik ben 1x afwezig geweest bij de Roo, en bij haar moest ik een vervangende opdracht maken ( : een samenvatting over de glossatoren uit v/d Bergh). En als ik nu een kwart punt tekort kom voor mn bonus punt, dan vult zij dat aan.
btw, is het niet handig om SC in de TT te zetten?
Soory, dit vat ik dan weer ff niet!! Wat betekent het??
Misschien zijn we iid wel een beetje gevaarlijk vertrouwelijk bezig, maar ik verwacht toch niet dat de docenten van de UvA op fok zitten!! ja, ik wel, maar ik word niet voor niets ultiem weird gevonden door mijn leuke, lieve, gezellige colleagaas!!
Volgens mij gaan ze dan zieke vragen stellen als: 'dit is het wetsartikel' (waar dan in staat dat de verbintenis tussen huurder en nieuwe koper al dan niet onder in dat artikel bepaalde voorwaarden door de koop teniet wordt gedaan). Bepaal de periode van dit artikel.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:40 schreef gimme.shelter het volgende:
Twee boeken ken ik, de andere niet.
Ik denk dat jullie probleem het volgende is: normaal werkt een verbintenis (dus een overeenkomst) tussen twee personen, en de rest heeft daar niets mee te maken. Dus als huurder heb je recht op een prestatie van je verhuurder (meneer X). Dus geen recht tegenover een nieuwe huiseigenaar (meneer Y). Dit geldt voor alle contracten. Het rare is nu dat als Y het huis koopt van X, Y het contract "voortzet" met de huurder. Dat maakt het een afwijkende figuur, want normaal werken contracten alleen tussen de partijen zelf. Dat moet je goed in het oog houden en is eigenljk het hele verhaal. Als jullie nog vragen hebbben, shoot!!
Ja naja.... kan je nog ff je aantekeningen doorkijken of zoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:43 schreef flubub het volgende:
[..]
Ja, die hadden DeTinux en ik dus ook en geloof me, dat was écht NIET leuk..
Maar ik vernam dat sommige werkgroepen hun boek bij hun toetsen voor de bonuspunt mogen houden en sommigen dus echt niet.. etc. het gaat allemaal nogal scheef.. en JA hij is dus erg![]()
trouwens, dat tentamen is ook lekker.. in 2 delen..
Stel je bent vet vroeg met je MC klaar, dan moet je vet lang wachten voor je uiteindelijk aan je opstel mag beginnen..
Het gaat om artikel 1612 van het oud BW. Dat gold van 1838 tot 1992. Punt gescoord!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:47 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze dan zieke vragen stellen als: 'dit is het wetsartikel' (waar dan in staat dat de verbintenis tussen huurder en nieuwe koper al dan niet onder in dat artikel bepaalde voorwaarden door de koop teniet wordt gedaan). Bepaal de periode van dit artikel.
Whahaha, okee dank je voor de tip... het is ook best wel aannemelijk nu je t zegtquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:55 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Het gaat om artikel 1612 van het oud BW. Dat gold van 1838 tot 1992. Punt gescoord!!![]()
Hm, en wat nu als het een bepaling is die bijvoorbeeld buiten het tijdsbestek 1838 - 1992 of 1992 - 2005 valt? :Squote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:55 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Het gaat om artikel 1612 van het oud BW. Dat gold van 1838 tot 1992. Punt gescoord!!![]()
Haha, ik zal de leidraad wel even gaan scannenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef gimme.shelter het volgende:
Stuur anders maar wat vraagjes door!! Paasweekend, k heb wel wat tijd...
Afgezien wat ze dan met u gaan doen, maar ik kan u dan met klem adviseren zwembandjes mee te nemen naar uw werk, want ik denk dat zij dan ú in de gracht gaan gooienquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:02 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Haha, ik zal de leidraad wel even gaan scannen
En over die vertrouwelijkheid: ik ben echt dood als de conflictbeslechtingssectie hier kijkt, dan zien ze hele niet-lieve dingen.
welnee, gimme.shelter kan echt die watjes als nifterik wel aanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:03 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Afgezien wat ze dan met u gaan doen, maar ik kan u dan met klem adviseren zwembandjes mee te nemen naar uw werk, want ik denk dat zij dan ú in de gracht gaan gooien
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:53 schreef gimme.shelter het volgende:
Ja, duidelijk!! Nou ja, we hebben ook Sovereign en Pool nog, toch?? En die vinden we heel leuk!!
Nou vooruit: ik schreef dat ik Adriaan al bijna kanker had toegewenst, maar me had bedacht, maar omdat dat een foute opmerking was, heb ik dat maar gewijzigd.quote:
Dat is (f)(st)out ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:07 schreef DeTinux het volgende:
Nou vooruit: ik schreef dat ik Adriaan al bijna kanker had toegewenst, maar me had bedacht, maar omdat dat een foute opmerking was, heb ik dat maar gewijzigd.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:53 schreef gimme.shelter het volgende:
Ja, duidelijk!! Nou ja, we hebben ook Sovereign en Pool nog, toch?? En die vinden we heel leuk!!
Precies!! Zwembandjes?? Ik??? tegen die Van Nifterik, no way!! Hij gaat derin, niet ik!!En..wie is nou weer Adriaan??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef flubub het volgende:
[..]
welnee, gimme.shelter kan echt die watjes als nifterik wel aan![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:14 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Precies!! Zwembandjes?? Ik??? tegen die Van Nifterik, no way!! Hij gaat derin, niet ik!!
Mag ik daar dan wat foto's van nemen? Ik heb altijd al eens zo iemand willen zien verzuipen. Ik beeld me dan in dat die gast heel veel moeite heeft om boven te blijven, en dat ie me dan vraagt: "Hoe kom ik eruit", en dat ik hem lekker toebijt: "Ik heb geen flauw idee". Dat mag je van die gast niet zeggen in de werkgroep. Ah, wat lijkt me dat een mooi moment. Heerlijk! Verheug me er nu al opquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:14 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Precies!! Zwembandjes?? Ik??? tegen die Van Nifterik, no way!! Hij gaat derin, niet ik!!
Op pagina 1 van dit topic heeft die gepost dat rechten voor droge eikels is, of zoiets.quote:En..wie is nou weer Adriaan??![]()
Een figuur dat terecht gestopt is met rechten, gezien het academische niveau van zijn topics. En dan te bedenken dat hij pas sinds vandaag geregistreerd is: Sterf!quote:
Zeker geen zin in een spannende uitdaging?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:31 schreef Sovereign het volgende:
Europese rechtsgeschiedenis, had ik een 8 voor. Vraag me niet hoe.
Ik een 10.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:31 schreef Sovereign het volgende:
Europese rechtsgeschiedenis, had ik een 8 voor. Vraag me niet hoe.
Hoorcolleges van hem (belg toch?) ben ik nooit geweest. Die skipte is sowieso meestal. So shoot me.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:59 schreef Pool het volgende:
Ik een 10.![]()
Mijn enige ooit. Ik vond die Lesaffer van de hoorcolleges geweldig, ik vond het onderwerp leuk en ik had de hele week daarvoor vrij.![]()
9. En die telde niet eens officieel, stelletje nerdsquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:33 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Hoorcolleges van hem (belg toch?) ben ik nooit geweest. Die skipte is sowieso meestal. So shoot me.
Een 10, pah, stuud.Mijn hoogste cijfer ooit was een 9.5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |