So what?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef Adriaantje het volgende:
Laatst waren er twee van die pleuris Marokkanen die het presteerden om dat kutbeest mee de bus in te nemen, lag daar dus onder hun bankje.Nou vraag ik je...
Kom jij es een keer bij mij langs. Neem ik je mee naar een wijk vol met zulke lui. Ik woon in een dorp nogwel. Kun je zien hoever het probleem zich al heeft verspreidquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:10 schreef lj_lightning het volgende:
ik heb die lui nog nooit met een hond gezien![]()
Ooit zo'n hardcore-harrie gezien met vijf van die leuke honden?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:11 schreef Adriaantje het volgende:
Het is slechts een kwestie van tijd totdat de eerste Nederlander in het ziekenhuis belandt door een beet van zo'n beest wat slecht is afgericht door een Marokkaan.
Je haalt de woorden uit mijn mond....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:10 schreef lj_lightning het volgende:
Waarom een racist? Marokkanen zijn hetzelfde ras als ons, dus van racisme kan geen sprake zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:20 schreef beelz het volgende:
Ik vind pitbulls lief... en ik vind TS een racist
Marokkanen zijn Arisch?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:21 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Waarom een racist? Marokkanen zijn hetzelfde ras als ons, dus van racisme kan geen sprake zijn.
![]()
dus moeten allochtonen zich veiliger voelen, en is een pitbull geen slecht idee.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:22 schreef Adriaantje het volgende:
Toename van extreem rechts is slechts een logische reactie op de toenemende dreiging vanuit allochtoonse hoek... dus klets geen onzin.
Dan zou racisme niet bestaan volgens jouquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:21 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Waarom een racist? Marokkanen zijn hetzelfde ras als ons, dus van racisme kan geen sprake zijn.
![]()
Nee, ik vind gewoon: Alle Marokkanen moet zich normaal gedragen en een cavia aanschaffen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
dus moeten allochtonen zich veiliger voelen, en is een pitbull geen slecht idee.
Waar was de onzin zei je?
Ik wel. Er woont hier een hele aardige gozer in de buurt met een schat van een pitbull.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:10 schreef lj_lightning het volgende:
Leg de link eens uit tussen Marokkaan zijn en een hond slecht africhten? Ik zie hem niet nl.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:11 schreef Adriaantje het volgende:
Het is slechts een kwestie van tijd totdat de eerste Nederlander in het ziekenhuis belandt door een beet van zo'n beest wat slecht is afgericht door een Marokkaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |