Inddquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:20 schreef flubub het volgende:
Nu maar alleen een WO Rechten #3 van gemaakt, dat stapje terug lijkt me niet echt meer nodig
Nee, sinds de BaMa niet meer. Burgerlijk procesrecht is tegenwoordig een mastervak (dus vierdejaars) en komt niet eens verplicht in elke master voor. Je hebt het trouwens wel nodig als je civiel effect wil krijgen, dus voor de advocatuur e.d.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:10 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Mediation zit ook bij procesrecht in het 3e jaar. Of is dat niet langer het geval?
dat lijkt me van later zorg. ik ben bezig die stof van eur. rechtsgs samen te vatten, dat heeft nu het primaat, maar... dat koop breekt geen huur, hoe gaan we dát doen? daar weet ik dus nog helemaal niks vanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:24 schreef flubub het volgende:
Anyway.. ff terug op die analyses: dossier..is dat echt zo serieus? :| great..
Wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:23 schreef DeTinux het volgende:
Zeg Andoire,
ten eerste: als jij met je vriendinnetje (trouwens wel typisch, jij heet Anna, zij heet Nastasia, als je dat gaat mergen krijg je annastacia, toch?) op het spui zit, en ik loop met een drietal vrienden (m/v) en ik denk: ha, die ken ik, ik zwaai, en jij vervolgens niet terug zwaait, vind ik dat gruwelijk onbeleefd
ten tweede: vonden jullie het gastcollege zo saai? de tweede helft was leuker
Of je koopt de samenvattingen van Yoho......quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:26 schreef DeTinux het volgende:
[..]
dat lijkt me van later zorg. ik ben bezig die stof van eur. rechtsgs samen te vatten, dat heeft nu het primaat, maar... dat koop breekt geen huur, hoe gaan we dát doen? daar weet ik dus nog helemaal niks van
Wij niet, de tweede helft was erg grappig.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:27 schreef Andoire het volgende:
En wij waren weggegaan in de pauze () dus sorry, kan je niets over t gastcollege vertellen.
Maar wat zei Tim Wolff nou over het gastcollege?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:27 schreef Andoire het volgende:
[..]
En wij waren weggegaan in de pauze () dus sorry, kan je niets over t gastcollege vertellen.
Ehm... vrij weinig... hij heeft er nog wel even over gehad, maar dat was niet zo heel boeiend volgens mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:29 schreef flubub het volgende:
[..]
Maar wat zei Tim Wolff nou over het gastcollege?![]()
hoeveel mensen waren er?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:30 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ehm... vrij weinig... hij heeft er nog wel even over gehad, maar dat was niet zo heel boeiend volgens mij.
Welk een briljant idee. Zijn die goed? Volledig? Ben jij een ijverige leerling? Denk je dat je het tentamen op basis daarvan kan halen? Oooh! Wat een superidee! Jammer dat ik door die kuttelefoonrekening van 110 euro helemaal blut benquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:28 schreef Andoire het volgende:
[..]
Of je koopt de samenvattingen van Yoho......
Printen is nog leukerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:37 schreef flubub het volgende:
Ik was tijdens dat college bezig een paar kopietjes te maken, ruim een uur mee bezig geweest!!! Wat een kkkopiermachines op de uni zeg!! prehistorisch, slecht, gezeur, stomme medewerkers blablabla.
Waarom in godsnaam?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:21 schreef Andoire het volgende:
Die zijn er wel, maar wij doen intensief.
Wat vreemd, je zou toch wel wat verplichte basiskennis van het procesrecht mogen verwachten. Niet dat het allemaal zo leuk is, maar toch...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:22 schreef Pool het volgende:
Nee, sinds de BaMa niet meer. Burgerlijk procesrecht is tegenwoordig een mastervak (dus vierdejaars) en komt niet eens verplicht in elke master voor. Je hebt het trouwens wel nodig als je civiel effect wil krijgen, dus voor de advocatuur e.d.
Heb ze vandaag gekocht, ik heb die duurste Yoho kaartquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:39 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Welk een briljant idee. Zijn die goed? Volledig? Ben jij een ijverige leerling? Denk je dat je het tentamen op basis daarvan kan halen? Oooh! Wat een superidee! Jammer dat ik door die kuttelefoonrekening van 110 euro helemaal blut benMaar bedankt! Aah, marjolein, zullen we die morgen gaan kopen? *weg zorgen*
Bij het rooster tijdens het inplannen van de werkgroepen stond dat het alleen intensief kon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |