Kom je niet naar Eelco en Danny?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:53 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ik had eik een date, maar die was toch met een ex
![]()
![]()
![]()
![]()
dus half vijf is wel goed, wat mij betreft! Dan beloof ik dat ik donderdag niet naar conflictbeslechting ga en Brahn/Reehuis iig volledig gelezen heb. Bij dezen.
Niet, geen werk maar familie. En die kan ik ^^$@@ niet afzeggen of even opschuiven of zo.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:56 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Als je zou moeten werken, meld je je toch ziek?
Ah joh! Dan doen we het gewoon 's ochtends. Maar dan ga ik niet aan de whisky. Kdrink wel bierquote:Op zondag 20 maart 2005 22:59 schreef Andoire het volgende:
[..]
Niet, geen werk maar familie. En die kan ik ^^$@@ niet afzeggen of even opschuiven of zo.![]()
( heb om 15:00 afgesproken, dus s ochtends is voor mij de enige optie).
Als Flubub ook liever 16:30 heeft dan gaat het voor mij gewoon even niet door, ik val gimme.shelter dan wel lastig met mijn vragen op donderdag tijdens werkgroep of zo
wa kom jij hier doenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:59 schreef HeatWave het volgende:
zal ik mijn aantekeningen van 1994 ook meenemen?.
geintje Andoire, ik zag je toevallig als laatste poster staan.
moet je vooral op fok! doenquote:Op zondag 20 maart 2005 23:00 schreef Andoire het volgende:
[..]
wa kom jij hier doenHier wordt uiterst vertrouwelijke info behandeld ja
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:04 schreef DeTinux het volgende:
We doen het dus 's ochtends, gimme.shelter. Maar u hoeft zich niet te schamen als u toch een alcoholische versnapering niet kunt weerstaan hoor. Bijvoorbeeld om een casus toe te lichten.
Jep, met twee vingers schuimquote:Op zondag 20 maart 2005 23:07 schreef Andoire het volgende:
[..]
Jij zal vast alleen maar appelssssap drinken he
Kun jij niet lezen?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:17 schreef flubub het volgende:
gastcollege dinsdag? gastcollege maandag zul je bedoelen, waar je uiteraard wel heengaaten daarna werkcollege op dinsdag..waar ik ook nogal tegenop zie..kan beter ff eu rechtsgs leren
![]()
wtf.. zo gek is dat niet; ik dement - jij gek.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:20 schreef flubub het volgende:
wtf.. er stond echt iets anders.. of ben ik gek aant worden
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:07 schreef Andoire het volgende:
[..]
Oke dan zien we elkaar vrijdag om 11 uur in het CREA cafe!
nee naïefquote:Op zondag 20 maart 2005 23:20 schreef flubub het volgende:
wtf.. er stond echt iets anders.. of ben ik gek aant worden
Die paar euro lijkt me niet echt het probleemquote:Op maandag 21 maart 2005 23:07 schreef flubub het volgende:
+ dat nu blijkt dat ons ov as vrijdag niet geldt vanwege goede vrijdag
Dat lijkt me dan HEEL DUIDELIJK!! Je gaat vol voor het tentamen Europese rechtsgeschiedenis!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:21 schreef DeTinux het volgende:
DeTinux heeft wijze raad nodig, en vermoedt dat alleen gimme.shelter (waarom neigt mijn typvaardigheid toch altijd 'gimmie.shelter' te typen? :S) me daarbij een kleine aanwijzing zal kunnen geven.
Donderdag over een week is het tentamen europese rechtsgeschiedenis. De stof schijnt erg veel en moeilijk te zijn, maar ik heb er nog niet echt notie van genomen. Het is evenwel belangrijk om hem te halen, want dan heb ik mijn eerste jaar veilig gesteld.
Dat impliceert dus dat ik een ander vijfpuntsvak niet gehaald heb: aansprakelijkheidsrecht. Ik had hier een 4 voor, en wist wel min of meer wat de doctrine te vertellen had over dit deelgebied, maar had totááááál geen idee hoe je dat op het tentamen in de praktijk bracht. Daarom vind ik het óók belangrijk contractenrecht te maken, naast europese rechtsgeschiedenis. Alleen vrijdag oefenen en werken in Crea wil dus wel zeggen dat ik die dag niet kan besteden aan Europese rechtsgeschiedenis.
Wat moet ik nou doen? :S Ik heb zeker wel wat behoefte aan het maken van een proeftentamen ofzo, maar dat europese rechtsgeschiedenis is zo fucking veel. Damn, elke keer neem ik me weer voor élk vak bij te houden, maar in de praktijk lukt dat maar met 1,5 vak, laat staan met drie
Groetjes, DeTinux
Dank u!quote:
ons aller docent conflictbeslechtingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Enne: wie is Tim Wolff???
Doen we! Toch die rode boeken even zoekenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Oke, jullie gaan gewoon het tentamen rechtsgeschiedenis halen!! Dus we doen vrijdag niks; iedereen gaat thuis rechtsgeschiedenis leren!
voor degenen die toch de tussentoest willen doen: het gaat over de hele stof van de eerste zeven weken uit de Leidraad; dat is dus fors. Volgens mij worden de algemene voorwaarden en de volmacht niet uitgebreid behandels in Brahn, dus die moet je dan uit de rode rotboeken doen.
Maar omdat rechtsgeschiedenis een echt tentamen is (had ik me niet gerealiseerd) kun je beter je tijd daaraan besteden en dat wergwerken.
Wat ik wel kan voortstellen is dat we met het FOK-clubje ongeveer een week voor het tentamen contractenrecht bij elkaar komen op een ochtend of middag om daarvoor dan de puntjes op de i te zetten. Maar as. vrijdag allemaal fijn thuis geschiedenis bestuderen.
Dank je, heb er vandaag al mijn colleges voor geskipt.quote:Iedreen succes!!
Lijkt mij een érg goed planquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:27 schreef gimme.shelter het volgende:
tentamen is (had ik me niet gerealiseerd) kun je beter je tijd daaraan besteden en dat wergwerken.
Wat ik wel kan voortstellen is dat we met het FOK-clubje ongeveer een week voor het tentamen contractenrecht bij elkaar komen op een ochtend of middag om daarvoor dan de puntjes op de i te zetten. Maar as. vrijdag allemaal fijn thuis geschiedenis bestuderen.
Iedreen succes!!
![]()
Enne: wie is Tim Wolff???
Zie mijn post boven van vanochtend. Die vond ik ook al gefokt. En bij de links-sectie op blackboard staat dus: "heb je nog een interessante suggestie, mail dan naar tim.wolff@gmail.com". Nou dat heb ik dus gedaan. Ik heb 20+ sites naar hem gemaild, en nog een mailtje met allemaal artikelen, toen kreeg ik terug:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:50 schreef Andoire het volgende:
[..]
Lijkt mij een érg goed plan![]()
En Tim Wolff is indd onze docent Conflictbeslechting....
Hij had vandaag zijn dag niet, zat de hele tijd te grommen en reageerde nogal denigrerend toen niemand wist wat de afweerrechten in de 18e eeuw of zo waren.
Begon hij met zo'n naar toontje van : Goh, dat wordt vast niets he, dat tentamen Rechtsgeschiedenis volgende week...
Wij zaten allemaal van![]()
wat lul je nou, we hebben het over Romeins recht, en niet over afweerrechten oid..
Hij was iig heeeeeeeeel chagrijnig vandaag.
Mediation zit ook bij procesrecht in het 3e jaar. Of is dat niet langer het geval?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:05 schreef Pool het volgende:
Soft gedoe.Nouja, er zit wel iets in, maar ik krijg het gelukkig pas in mijn 4e jaar voor het eerst. Leer mij maar eerst hoe het juridisch zit, dan komt daarna het handjeklappen en polderen wel.
![]()
Waarom krijg ik het idee dat jullie allemaal huiswerk hebben?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:56 schreef DeTinux het volgende:
Dat is opeens wel weer enthousiast. Heeft ie nog iets verteld over werkplannen inleveren enzo? En moeten we nou zondag écht nog een tekst analyseren?
geloof jij die schijnheilige onzin? dit is gewoon omdat ze denken dat eerstejaars dom zijn - en geloof mij: dat is niet zonder reden! tering, wat werden er gisteren bij prof. drs. Paul Scheffer een ongelooflijk domme vragen gesteld, echt niet normaal. Bij dezen ben ik dan ook voor een intellectueel censuskiesrecht, maar dat terzijde - en ze ons lekker makkelijk denken te kunnen indoctrineren. Ook dat lukt aardig, want in de werkgroep bij mij redeneren ze nu allemaal als brave culturele relativistjes en brabbelen ze onzin als dat als je geld aan iemand leent, het jouw schuld is dat diegene dat niet meer terug kan betalen. Ongelooflijk zeg ik!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:02 schreef flubub het volgende:
Jawellwant als we al verder zijn dan kunnen we niet meer vanuit extern perspectief het recht bekijken en zitten we al teveel in het systeem
dat zouden we niet willen uiteraard..
Hee jullie begonnen.quote:
Die zijn er wel, maar wij doen intensief. En dan word je dus opgezadeld met elke week verplicht een analyse inleveren ( zondag avond 18:00 uur).quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:11 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het idee dat jullie allemaal huiswerk hebben?
Zijn er geen extensieve colleges?
Volgens mij welquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:17 schreef flubub het volgende:
Ja maar dat overdoen was voor jezelf toch..? Toch niet opnieuw inleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |