Allebeiquote:Op zondag 20 maart 2005 16:15 schreef DeTinux het volgende:
Andoire, doe jij nou alleen 9, of ook 10?
Oh dat ben jij... ik dacht dat M.V die blonde jongen met die krullen was ...quote:Op zondag 20 maart 2005 16:26 schreef DeTinux het volgende:
Ej, Andoire, beantwoord mijn post op het algemene forum van werkgroep cb s
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:45 schreef gimme.shelter het volgende:
De Tinux!! heel goed, lekker lang maken, laat die gasten maar stikken in hun eigen slappe, subjectieve gewauwel!!
Morgen moet ik al weer naar mijn werk, bah!! Mijn vak en de studenten vind ik echt heel leuk, maar die collega's.... Binnenkort schop ik er echt eens een de gracht in!!
Mja. jullie hebben het moeilijker met zo'n achterlijk vak. Vroeger kregen we tenminste nog gewoon burgerlijk procesrecht; daar had je nog eens wat aan.
Dus antwoord je maar niet?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:43 schreef Andoire het volgende:
[..]
Oh dat ben jij... ik dacht dat M.V die blonde jongen met die krullen was ...![]()
Moet u zijn boek 'Recht, een introductie' eens lezen! Poetisch hoogstandje, UHUM. Die man heeft net zoveel literair talent als gevoel voor humorquote:Op zondag 20 maart 2005 16:54 schreef gimme.shelter het volgende:
En dan die ome Bob Brouwer...Die loopt de boel ook al jaren te vervelen!!
Du perron is cool.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:05 schreef DeTinux het volgende:
Nu we het toch over uw collega's hebben, Edgar du Perron (trouwens wel iemand naar wie ik soms wel boeiend geluisterd heb. Al die voorbeelden met zijn kinderen waren wel grappig), heeft die een vreemde tic? Hij beweegt elke keer zo grappig met zijn hoofd, nadat hij een zin heeft uitgebraakt?
Als u de heer Guus van Nifterik de gracht in gaat werpen, dan zie ik mezelf gaarne bereid mee te werken.
Ja ik ga hem op alles een 1 geven muwahaha. Hij bedelde al tegen Marjolein en mij dat we op het werkgroepforum alsjeblieft aardig over hem moesten doen, omdat ie alles kon lezen. LOLquote:Op zondag 20 maart 2005 17:15 schreef gimme.shelter het volgende:
[...] En dat ie zun onderwijsevaluaties wel kon vergeten als ie zo door ging. [...]
Hij wordt bang!!! Ach jee.....quote:Op zondag 20 maart 2005 17:25 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ja ik ga hem op alles een 1 geven muwahaha. Hij bedelde al tegen Marjolein en mij dat we op het werkgroepforum alsjeblieft aardig over hem moesten doen, omdat ie alles kon lezen. LOL
Lees de algemene voorwaarden nog even (die staan er wel inquote:Op zondag 20 maart 2005 17:55 schreef DeTinux het volgende:
Nu ik er toch aan denk: welke pagina's in Brahn/Reehuis komen overeen met de voor het naderende tentamen te bestuderen stof? Ik heb nu 'al' gelezen van pagina 200 tot 250, en het hoofdstuk daarna over wilsgebreken. Daarna ben ik een beetje gestopt
Ik heb goed opgelet de laatste werkgroep, toen ging het daarover. Ik zit in een nogal indolente werkgroep, dat is wel grappig, maar een beetje sneu, hoewel ik net zo weinig zeg als de rest. Ik zit met wat van die koorsletjes, op zich wel aardig, maar echt inhoudsloos. Maar wel met Flubub!quote:Op zondag 20 maart 2005 18:04 schreef Andoire het volgende:
[..]
Lees de algemene voorwaarden nog even (die staan er wel in)
Maar ik heb nog niets gevonden over vertegenwoordiging.
Anders doen we het toch in het Crea? Het stinkt daar wel naar links activisme, maar er is iig bier/whisky (en ze hebben er vast ook wijn). Een kwestie van rondmailen, lijkt me.quote:Op zondag 20 maart 2005 21:57 schreef gimme.shelter het volgende:
Volgens mij geef ik vrijdag gewoon wel les hoor! Of gooien ze de Poort dicht??
Dat zou wel kut zijn ivm. de tussentoets! Die ik zelf nooit zou doen...even logisch nadenken. Na 6 weken ben je nooit zo goed als na 14 weken. Dus is het veel handiger om gewoon het tentamen te doen.
Zit net te denken, misschien is de Poort gewoon wel open en hebben mijn collega's zich vrijdag een vrije dag toebedeeld. Ga er zelf van uit dat ik gewoon wel les draai. (de saaiste van het hele jaar..vertegenwoordiging is echt walgelijk!)
zijn we toen ook niet overgegaan tot galgje?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:11 schreef DeTinux het volgende:
Dat van vertegenwoordiging had ik niet helemaal begrepen tijdens het hoorcollege. Het was nogal een bewerkelijk verhaal, en nogal saai.
Ja moslimgalgje met van die burqua's hangend aan de galg. Integratie moet tenslotte van twee kanten komen.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:15 schreef flubub het volgende:
[..]
zijn we toen ook niet overgegaan tot galgje?
Ik dacht dat het van 16.00-17.00 uur was, maar op HC zei die man dat het van 13 tot 14 isquote:Op zondag 20 maart 2005 22:08 schreef flubub het volgende:
In hoelaat is die tussentoets nou?? In me mail staat namelijk een andere tijd dan die die vent van hoorcollege zei..
Welke ook alweer?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:18 schreef flubub het volgende:
hahahaha... ik geloof ook dat ik nog weet wat voor rare zin ik moest raden
Crea kan natuurlijk ook! Maken we er een minimeetje van en dan kunnen jullie me ook nog vraagjes stellen. Enne...idd wel met bier, whisky en wijn!!quote:Op zondag 20 maart 2005 22:13 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Anders doen we het toch in het Crea? Het stinkt daar wel naar links activisme, maar er is iig bier/whisky (en ze hebben er vast ook wijn). Een kwestie van rondmailen, lijkt me.
quote:Op zondag 20 maart 2005 22:30 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Crea kan natuurlijk ook! Maken we er een minimeetje van en dan kunnen jullie me ook nog vraagjes stellen. Enne...idd wel met bier, whisky en wijn!!
Misschien wel een leuk idee!![]()
Heheh, ja naja, tenzij alles op donderdag zó duidelijk is dat ik het kan dromen.... ( ja, vastquote:
Alleen jij kan dat weghalen, klik op dat knopje tussen de "quote" en de "bekijk profiel" ( dus dat rode pijltje en dat poppetje). Knopje heet "wijzig bericht".quote:Op zondag 20 maart 2005 22:42 schreef gimme.shelter het volgende:
Wil jij dat dan even voor me doen?ben al oud en weet niet hoe dat moet! Haal maar weg svp.
We kunnen twee dingen doen, of ik krijg e-mail adressen, maar wrsch. is het veiliger en nuttiger als we elkaar vrijdag om 11.00 in Crea ontmoeten!! Eensch???
Jij mag altijd komen!! We kunnen wat mij betreft ook later afspreken hoor, om een uurtje of haf vijf, werken aan de tussentoets, wat borrelen en daarna een hapje eten.... Ik hoor het wel. Fubbie verwijder jij nog ff de gevoelige posts??quote:Op zondag 20 maart 2005 22:38 schreef Andoire het volgende:
[..]
Oh dan ben ik er ook !
Mag dat?
Ik heb dan wel werkgroep op donderdag, maar vertegenwoordiging vind ik een rotonderwerp dus twee keer komen kan geen kwaad. Zeker als het in de Crea is, met drank en zo![]()
Ik had eik een datequote:Op zondag 20 maart 2005 22:46 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Jij mag altijd komen!! We kunnen wat mij betreft ook later afspreken hoor, om een uurtje of haf vijf, werken aan de tussentoets, wat borrelen en daarna een hapje eten.... Ik hoor het wel. Fubbie verwijder jij nog ff de gevoelige posts??
Als je zou moeten werken, meld je je toch ziek?quote:Op zondag 20 maart 2005 22:55 schreef Andoire het volgende:
Shit, ik kan vrijdag middag niet, alleen vrijdag ochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |