Ik heb niet alles doorgelezen, maar staat er in die mailtjes eronder niet dat het artikel overdreven is en dat de verkoop juist minder loopt in de grotere zaken?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
De psp loopt trouwens erg lekker in Amerika
http://psp.ign.com/articles/599/599156p1.html
Ik weet het, het hoort hier niet thuis, maar ik vond het wel grappig
ik pas op 5100quote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef Cheiron het volgende:
Yoshi marathon highscore: 5711
Ik ga steeds af als er mannetjes verborgen zitten en stekelige ballen naar je gooien..
Blijft een leuk spel!!
Daar ben ik ook erg blij mee. Anders zou het gewoon saai worden, steeds hetzelfde parcours met dezelfde poppetjes op dezelfde plek. Als je dan steeds bij 1000 yards zou moeten beginnen zou de titel 'Touch & Go' wel erg letterlijk worden genomen: touch tegen de muur en go uit het raam, van frustratiequote:Op zondag 27 maart 2005 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, ik blijf nog hangen op 3300 ofzoIk ben blij dat de levels elke keer anders zijn (random gegenereerd volgens mij?) waardoor het elke keer anders is
Hebben jullie het over Yoshi's touch and goquote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef Cheiron het volgende:
Yoshi marathon highscore: 5711
Ik ga steeds af als er mannetjes verborgen zitten en stekelige ballen naar je gooien..
Blijft een leuk spel!!
Dan kan ik niet mee doen met records invullenquote:
Top.quote:Nintendo heeft tegenover de nieuwswebsite BusinessWire aangegeven dat men voor eind maart 2005 wereldwijd zes miljoen Nintendo Dual Screen (DS) systemen wil verkopen. De DS is in Europa sinds 11 maart verkrijgbaar.
Verder wist Nintendo te bevestigen dat er op dit moment wereldwijd meer dan 100 spellen voor de DS in ontwikkeling zijn.
6532quote:Op zondag 27 maart 2005 22:15 schreef madjacksss het volgende:
[..]
ik pas op 5100
komen echt veels te veel ventjes op een gegeven moment
dies ook vet, maar kank wel lenen en is niet een game die ik direct erbij wil hebben zoals mario of yoshi touch and goquote:Op maandag 28 maart 2005 23:07 schreef Young_David het volgende:
Waarom hoor ik nooit iets over Polarium als het over de DS gaat ... is ook een topgame ... maar zal wel niet spectaculair genoeg zijn ...
DimPlus heeft 'm voor ¤139,-.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:18 schreef Ruis het volgende:
hoe zit t met de prijs van de DS? waar is ie t goedkoopst?
en is mario nog fatsoenlijk verkrijgbaar? ik ben namelijk van plan morgen toch maar zo'n ding op te halen.
Volgens mij is Polarium een eigen leven gaan leiden een topic of 2 terug, (nu is er iig een appart Polarium topic), als arme student doe ik t nu enkel met polarium en de metriod demo. Maar dat zijn echt 2 super spellen. Polarium puzzels allemaal uitgespeeld (denk ik zo'n 12 tot 15 uur totaal aan besteed), maar de challenge mode kom ik net tot level 3 na lang proberen. En puzzles maken is ook een uitdaging.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:07 schreef Young_David het volgende:
Waarom hoor ik nooit iets over Polarium als het over de DS gaat ... is ook een topgame ... maar zal wel niet spectaculair genoeg zijn ...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:56 schreef OnaNia het volgende:
Nieuwe US release data:
June 13 Kirby Canvas Curse
June 27 Meteos
Die kunnen we dus tegen 2007 ergens wel eens in Europa verwachten
Dat is dat plastic plaatje dat aan je wristh-strap zitquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:18 schreef _Flea_ het volgende:
hmm, hoor er ook een duimdopje bij de DS te zitten? Ik heb die nl niet. Of moet ie in een of ander zakje zitten?
Oh? Dan moet ik maar 's ff beter kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:22 schreef joriszss het volgende:
[..]
Dat is dat plastic plaatje dat aan je wristh-strap zit
dat dacht ik nou ook....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:52 schreef King_of_cubes het volgende:
C&C naar de PSP
Waarom nou weer niet voor de DS. Dat speelt 10x lekkerder
![]()
Inderdaad. Lijkt me ideaal om te spelen met het touchscreen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:52 schreef King_of_cubes het volgende:
C&C naar de PSP
Waarom nou weer niet voor de DS. Dat speelt 10x lekkerder
![]()
Ga werken voor je knaken......quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom even wat goed nieuws melden.
Ik krijg geld van me ouders om een Nintendo DS te kopen!!Me vader (anti-games-van-tegenwoordig maar wel een NES en Atari liefhebber) heeft toegestemd!!
Maar alleen 150 euro, dus niet meer voor een game. Hopelijk lukt het nog een beetje.
En heel misschien vinden me ouders de DS ook leuk en gaan ze ook zitten spelen enzo.
je bent 17 jaar en moet geld van je ouders krijgen om een DS te kopen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kom even wat goed nieuws melden.
Ik krijg geld van me ouders om een Nintendo DS te kopen!!Me vader (anti-games-van-tegenwoordig maar wel een NES en Atari liefhebber) heeft toegestemd!!
Maar alleen 150 euro, dus niet meer voor een game. Hopelijk lukt het nog een beetje.
En heel misschien vinden me ouders de DS ook leuk en gaan ze ook zitten spelen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |