Het zit er volgens mij pas vanaf deze Doctor in hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:18 schreef SiGNe het volgende:
Wat is dat met de Big Bad Wolf theorie? Ik heb heel vroeger ook nog weleens Dr. Who gezien maar toen was ik nog best jong en zoveel weet ik er ook niet meer van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:13 schreef Thomper het volgende:
Hmm.. ik gok trouwens wel dat de komende afleveringen weer wat minder op de Bad Wolf verhaallijn zitten, met misschien wat gefluister erover tussendoor. Andere geruchten praten trouwens overMmm zou interessant zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De website geeft wel een knop weer met Badwolf, Bad wolf...
Dus wie weet wat vanavond brengt?You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Thomper op 07-05-2005 16:33:50 (Oeps) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit waar is:
You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Huge spoiler over het zeer waarschijnlijke einde van deze serie:Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit waar is:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Des te aparter is het dan om te lezen dat de aflevering eigenlijk al ergens in de jaren '80 is geschreven. Zo oud, maar toch nog actueel.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:42 schreef Spotter2 het volgende:
De meest recente aflevering vond ik erg goed. Het is niet moeilijk om de symboliek ervan in te zien in relatie tot de situatie in onze ´real world´. Een prachtige aanklacht tegen het handelen van politici en andere autorariteiten!
Poe, goed dat ik het weet. Thanks!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet vergeten:
Morgen is de aflevering om 19.30 ivm Eurovisie Songfestival!!!!!
Ik zag t net in de gids staan. Door dat stomme songfestival zou je zomaar een half uur missen als je ff niet oplet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet vergeten:
thanks, had anders ook eerste 30 minuten gemistquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet vergeten:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:14 schreef Thomper het volgende:
Hij was eng, maar cool.
Bad Wolf Spoler:Echt..ik vraag me HEEL erg af wat dit word!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Negatief of positief? Ik kijk er in ieder geval erg veel naar uit.. klinkt erg cool.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Echt..ik vraag me HEEL erg af wat dit word!
Negatief, snap niet hoe ze het seizoen met zulke invulling gaan afronden naar het einde van Chris Eccleston als The Doctor..quote:Op zondag 22 mei 2005 15:19 schreef Thomper het volgende:
[..]
Negatief of positief? Ik kijk er in ieder geval erg veel naar uit.. klinkt erg cool.
Hmm, daarna komen nog twee afleveringen he?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Negatief, snap niet hoe ze het seizoen met zulke invulling gaan afronden naar het einde van Chris Eccleston als The Doctor..
quote:Op zondag 22 mei 2005 15:33 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hmm, daarna komen nog twee afleveringen he?1 aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de laatste 2 is weer 1 verhaal, zo als nu met The Empty Child..en eerder met World War Three.
Ik wacht alles af..
Ik vind Captain Jack leuk btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
bronquote:Billie Piper is to earn £120,000 after agreeing to star in four extra episodes of Doctor Who.
The actress announced that she was quitting the show last week, and originally planned to star in just three episodes of the show's second series.
However, Billie, who plays Rose Tyler, will now appear in seven episodes of the next series.
"It's great news she's on board for more," an insider told The People.
Die site staat hotlinken niet toe. Ik zie 2x klitje Minok.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:01 schreef schatje het volgende:
Michelle Ryan is één van de namen die wordt genoemd als de opvolgster van Billy Piper. Ryan heeft begin deze maand haar laatste scènes voor EastEnders gefilmd. De soap waarmee ze bekend is geworden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Billy heeft nog wel getekend voor extra afleveringen:
[..]
bron
Ik heb het even aangepast.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef nipeng het volgende:
[..]
Die site staat hotlinken niet toe. Ik zie 2x klitje Minok.
Deel II was ook leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:51 schreef Vamos het volgende:
1x09, beste aflevering tot nu toe....
"mummy"
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:50 schreef Borin het volgende:
Rose Tyler is latijn voor Rood bedeksel, toch? Oftewel, Roodkapje.
Wat zegt U daar? Bad wolf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is Bad Wolf
Hoe kan deze aflevering je niet boeien dan? Het was de tweede helft van die ervoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Waarom stopt Billie er mee?
Deze laatste aflevering kon mij niet erg boeien trouwens, die ervoor was wel erg goed![]()
Zolang je maar niet over de muziek klaagt. Glenn Miller is een god!quote:Op maandag 30 mei 2005 20:32 schreef HarigeKerel het volgende:
Het liep nogal met een sisser af.... en dan dat dansen![]()
dat sloeg echt nergens op
Coolquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:41 schreef Ommen007 het volgende:
Ik heb thuis nog iets leuks staan...echt iets voor de Dr. Who fan.....kijk maar eens op onze homepage....
Van alles en nog wat, en scroll een stuk naar beneden.....
http://home.hetnet.nl/~drwho/index.html
Groetjes Henri
Ik vond Boom Town super omdat het de perfecte 'samenvatting' voor de serie was.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:07 schreef Thomper het volgende:
Ik vond Boom Town wel ok.. maar de andere afleveringen waren beter. Bad Wolf ziet er goed uit, bring on the 500.000 Daleks.
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:18 schreef Thomper het volgende:
Heb die tekst geselecteerd..Blijft allemaal zo lekker mysterieus.
Ik vind t balen dat het nog maar 2x komt en we dan zeker t/m kerstmis zonder zitten.quote:O Rose, thou art sick
The invisible worm.
That flies in the night,
In the howling storm:
Has found out thy bed
Of crimson joy:
And his dark secret love
Does thy life destroy
Ik dacht dat het in Oktober 2005 werd uitgezonden?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:38 schreef Thomper het volgende:
Komt pas halverwege 2006 bij de VPRO, dus we moeten nog wel even wachten.
Heb een abo op de VPRO gids, vorige week stond daar een artikel over Doctor Who in. Heb het er even bijgepakt, en daar staat dat ze het in '2006' gaan uitzenden..quote:Op zondag 5 juni 2005 13:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in Oktober 2005 werd uitgezonden?
OMG... Dan is het seizoen met de 'nieuwe' Doctor ook al bezig in Engeland..quote:Op zondag 5 juni 2005 13:42 schreef Thomper het volgende:
[..]
Heb een abo op de VPRO gids, vorige week stond daar een artikel over Doctor Who in. Heb het er even bijgepakt, en daar staat dat ze het in '2006' gaan uitzenden..
Zoiets ja!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:03 schreef Thomper het volgende:
En als ze het half 2006 doen, al weer voorbij.
Ja, jij bent gewoon een lucky bastard.quote:
Nee, ik heb **** gewoon naar huis gestuurd.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, jij bent gewoon een lucky bastard.
[offtopic]Heb je **** nog geslagen na je mislukte avondje uit?[/ot]
Er is dus duidelijk ergens een grens in de serie. Een gedeelte is fictiever dan de rest. Zijn de Daleks in aflevering 12 en 13 wel echt. Is The Doctor wel echt.quote:f you're concerned by the thought that the universe has been irrevocably altered by an enormous experiment in neuro-linguistic programming, then just tell yourself "The Bad Wolf is not real. The Bad Wolf is not real. The Bad Wolf is not real."
Rose - Are you there? Are you getting this? You've got the point, haven't you? Rose...?
Als niet-Doctor Who expert, kun je dit ff toelichten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:41 schreef sciscens het volgende:
geen regeneration scene
de doctor heeft 13 levens...quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als niet-Doctor Who expert, kun je dit ff toelichten?
http://www.imdb.com/title/tt0436992/guestsquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1e en 2e theorie kun je de deur uitgooien.
Wat de meeste 'fans' vergeten is dat er een hele nieuwe generatie is die nu pas instroomt.
Die zal niets snappen van een Davros of een Master....
Russell T Davies is daar heel duidelijk in geweest.
IMDB zegt niets.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:16 schreef sciscens het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0436992/guests
Scroll naar aflevering 13. Davros zit erin.
En in latere series kan altijd nog blijken dat Adam Davros is. Het is niet nodig dezelfde acteur te nemen, want Davros zal er een stuk anders uitzien dan Adam. Davros is volgens de oude series geen mens, maar de schrijvers zijn inventief genoeg om daar iets op te verzinnen.
Het lijkt me sterk dat Adam nooit meer terug komt in de serie. Hij heeft tenslotte enorm veel kennis en een interessante gimmick. Ik zie hem in de toekomst nog wel terugkomen als slechterik. Just a hunch.
Dus ze kunnen nog 2, 3 acteurs aan nemen voordat de koek op is?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de doctor heeft 13 levens...
Dit is in het leven geroepen omdat de originele 1e doctor er mee stopte en de BBC doorwou met de serie.
Na z'n dood veranderd een Time Lord in een nieuwe gedaante....
Er gaan nu geruchten dat omdat alle andere Time Lords dood zijn, en de 13 levens een 'wet' was de serie gewoon langer door kan gaan...
Officieel wel ja...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dus ze kunnen nog 2, 3 acteurs aan nemen voordat de koek op is?
Het einde is herschreven toen er besloten werd dat Chris Eccleston definitief wegging en de Xmas special besteld werd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:42 schreef sciscens het volgende:
Ik denk dat de schrijvers er een truc op hebben gevonden om geen Doctor 'verspild' te hebben. Anders hadden ze David Tennant wel meteen voor de Doctor laten spelen.
Het einde van de serie zal zeker verrassen. Ik heb gelezen dat de BBC meerdere scenario's heeft opgenomen, zodat zelfs de acteurs het einde niet zouden kunnen verraden.
en ook badwolf.orgquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:16 schreef sciscens het volgende:
Maar even algemeen hulde aan de BBC voor deze serie.
Zelfs buiten de serie de fans beïnvloeden. Geloof maar dat ze bij elk nieuwsbericht hebben nagedacht. Ze weten dat ze daarmee de gedachten van de fans kunnen sturen. En ook gaaf om de websites te regelen. De site van Clive Mickey uit alfevering 1 bestaat ook echt.
Allebei antwoorden ze ontwijkend op de vragen. Met name letten op Home. Hebben ze allebei niet. Als Jack geen timelord is, is hij op een andere manier hetzelfde als The Doctor.quote:Jack
Age: "Old enough to know better. Toung enough not to want to."
Home: "Wherever I lay... Actually, that'll do."
Job: "Work makes Jack a dull boy."
Starsign: "Oh, I think we're compatible without all that. What's you name?"
The Doctor
Home: "Next question."
Job: "Escape"
Starsign: "You must be kidding."
Jackquote:Op zondag 12 juni 2005 08:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogelijkheid is wel dat het een bestaand karakter is die in de loop van het nieuwe seizoen veranderd in een oud karakter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |