Het zit er volgens mij pas vanaf deze Doctor in hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:18 schreef SiGNe het volgende:
Wat is dat met de Big Bad Wolf theorie? Ik heb heel vroeger ook nog weleens Dr. Who gezien maar toen was ik nog best jong en zoveel weet ik er ook niet meer van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:13 schreef Thomper het volgende:
Hmm.. ik gok trouwens wel dat de komende afleveringen weer wat minder op de Bad Wolf verhaallijn zitten, met misschien wat gefluister erover tussendoor. Andere geruchten praten trouwens overMmm zou interessant zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De website geeft wel een knop weer met Badwolf, Bad wolf...
Dus wie weet wat vanavond brengt?You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Thomper op 07-05-2005 16:33:50 (Oeps) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit waar is:
You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Huge spoiler over het zeer waarschijnlijke einde van deze serie:Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit waar is:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Des te aparter is het dan om te lezen dat de aflevering eigenlijk al ergens in de jaren '80 is geschreven. Zo oud, maar toch nog actueel.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:42 schreef Spotter2 het volgende:
De meest recente aflevering vond ik erg goed. Het is niet moeilijk om de symboliek ervan in te zien in relatie tot de situatie in onze ´real world´. Een prachtige aanklacht tegen het handelen van politici en andere autorariteiten!
Poe, goed dat ik het weet. Thanks!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet vergeten:
Morgen is de aflevering om 19.30 ivm Eurovisie Songfestival!!!!!
Ik zag t net in de gids staan. Door dat stomme songfestival zou je zomaar een half uur missen als je ff niet oplet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet vergeten:
thanks, had anders ook eerste 30 minuten gemistquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet vergeten:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:14 schreef Thomper het volgende:
Hij was eng, maar cool.
Bad Wolf Spoler:Echt..ik vraag me HEEL erg af wat dit word!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Negatief of positief? Ik kijk er in ieder geval erg veel naar uit.. klinkt erg cool.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Echt..ik vraag me HEEL erg af wat dit word!
Negatief, snap niet hoe ze het seizoen met zulke invulling gaan afronden naar het einde van Chris Eccleston als The Doctor..quote:Op zondag 22 mei 2005 15:19 schreef Thomper het volgende:
[..]
Negatief of positief? Ik kijk er in ieder geval erg veel naar uit.. klinkt erg cool.
Hmm, daarna komen nog twee afleveringen he?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Negatief, snap niet hoe ze het seizoen met zulke invulling gaan afronden naar het einde van Chris Eccleston als The Doctor..
quote:Op zondag 22 mei 2005 15:33 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hmm, daarna komen nog twee afleveringen he?1 aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de laatste 2 is weer 1 verhaal, zo als nu met The Empty Child..en eerder met World War Three.
Ik wacht alles af..
Ik vind Captain Jack leuk btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
bronquote:Billie Piper is to earn £120,000 after agreeing to star in four extra episodes of Doctor Who.
The actress announced that she was quitting the show last week, and originally planned to star in just three episodes of the show's second series.
However, Billie, who plays Rose Tyler, will now appear in seven episodes of the next series.
"It's great news she's on board for more," an insider told The People.
Die site staat hotlinken niet toe. Ik zie 2x klitje Minok.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:01 schreef schatje het volgende:
Michelle Ryan is één van de namen die wordt genoemd als de opvolgster van Billy Piper. Ryan heeft begin deze maand haar laatste scènes voor EastEnders gefilmd. De soap waarmee ze bekend is geworden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Billy heeft nog wel getekend voor extra afleveringen:
[..]
bron
Ik heb het even aangepast.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef nipeng het volgende:
[..]
Die site staat hotlinken niet toe. Ik zie 2x klitje Minok.
Deel II was ook leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:51 schreef Vamos het volgende:
1x09, beste aflevering tot nu toe....
"mummy"
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:50 schreef Borin het volgende:
Rose Tyler is latijn voor Rood bedeksel, toch? Oftewel, Roodkapje.
Wat zegt U daar? Bad wolf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is Bad Wolf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |