Nee niet echt, wel pogingen tot. Tijdreizen hebben de Time Lords altijd als hun privelege beschouwd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:17 schreef sciscens het volgende:
Ik weet niet of er ooit in de serie sprake is geweest van de mensheid die tijdreistechnologie beheerst...
mooie avatar, was ook een mooie scene trouwensquote:Op zondag 19 juni 2005 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*past ook zn avatar maar aan*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de aflevering op video.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:58 schreef sciscens het volgende:
Klik op de link, scroll in het filmpje naar 1:40 en luister.
Je hebt er realplayer voor nodig.
Mij was het gisterenavond niet opgevallen, maar ik las op internet dat iemand het opmerkte.
Jammer dat 'ie het alleen voor één seizoen deed, had van mij best wel meer gemogen . . .quote:Op zondag 19 juni 2005 14:03 schreef euh.. het volgende:
RIP Doctor #9, Eccleston ruled!
Tom Baker was voor mij toch wel de Doctor. Ik heb (bijna) alle afleveringen gezien, maar die met Tom Baker zijn toch wel de leukste. Ook dat robotje van 'm . . .quote:Op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef SiGNe het volgende:
Ik denk dat hij wel een goede 10e doctor neerzet en hij vooral Eccleston als voorbeeld zal gebruiken ipv. de eerdere Doctors (Eccleston baseerde zijn karakter op Tom Baker, de 4e Doctor)
??quote:Op zondag 19 juni 2005 22:48 schreef SiGNe het volgende:
(Eccleston baseerde zijn karakter op Tom Baker, de 4e Doctor)
En hij kon ook net zo goed "I'm gettin...uhm..." gezegd hebben. Volgens mij is het niet zo relevant allemaal.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering op video.
Hij zegt:
"mmm Okay"
Maar sommige haalde er ook:
I'm cas (oftewel een geintje naar de vorige serie waar David Tennant inzat: Casanova)...
Ff zodat iedereen weet over wie het hebben:quote:Op zondag 19 juni 2005 23:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tom Baker was voor mij toch wel de Doctor. Ik heb (bijna) alle afleveringen gezien, maar die met Tom Baker zijn toch wel de leukste. Ook dat robotje van 'm . . .![]()
quote:Are there any famous villains for the new series?
"Some great new stuff. Some famous old monsters called Cybermen will be coming back and they are as equally scary as the Daleks. They will marching onto your screens into 2006.
"Lots of new villains too and one or two favourite characters from this year as well.
"But at the same time the Christmas special has a brand new monster to fight, and that's gonna be good!"
Een nieuw "Bad Wolf' woord... ok..vaag!quote:In the first series we had the Bad Wolf running through, is there anything similar in the second series?
"Yes there is, and that word has already been heard on screen. And that's all I'm saying. You'll have to go back and trawl through 13 episodes to realise what I'm on about.
"You'll hear the word in the Christmas special though"
Can you tell us a bit about the Christmas special?
"It's going to be 60 minutes long. It's the first story of the new Doctor played by David Tennant.
"I remember when I was young it's very strange when a new Doctor comes along, and that's exactly how Rose feels. Her mum gets involved again, but beyond that I can't give anything else away.
"It's as Christmassy as can be. It's got reindeer, it's got sleigh bells, it's got the works."
Zal dat kutaccent van hem anders niet missen, spreek toch je moerstaal.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben benieuwd.... jammer dat Jack niet in het eerste blok zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |