Bad Wolf TV is een hint van Time Vortex Rose.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:01 schreef sciscens het volgende:
En nog iets... We weten wel waar de Bad Wolf Clues vandaan komen, maar nog steeds niet waar de naam Bad Wolf TV vandaan komt. Waar Rose het van heeft... Beetje een rare naam voor een tv-station zou ik zeggen. Volgens mij ook weer zo'n klein raadseltje waar men op terugkomt.
Wie zegt dat het tot nu toe genoemd moet zijn?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:17 schreef sciscens het volgende:
Ja, maar wat is een time agent? Dat lijkt me een beroep. In zo'n universum is het al behoorlijk sterk dat twee levensvormen zo sterk op elkaar lijken (mensen en timelords) dus nog een derde soort die er ook zo uitziet zou wel héél sterk zijn.
Ik weet niet of er ooit in de serie sprake is geweest van de mensheid die tijdreistechnologie beheerst...
erm...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:40 schreef nietzman het volgende:
Ik vind de nieuwe Doctor nu al stom.
Hebben ze hem bij Idols weg ofzo?
Ik dacht als eerste aan Clay Aiken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:46 schreef sciscens het volgende:
Tennant lijkt op Richard Hammond was mijn eerste gedachte...![]()
Nee niet echt, wel pogingen tot. Tijdreizen hebben de Time Lords altijd als hun privelege beschouwd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:17 schreef sciscens het volgende:
Ik weet niet of er ooit in de serie sprake is geweest van de mensheid die tijdreistechnologie beheerst...
mooie avatar, was ook een mooie scene trouwensquote:Op zondag 19 juni 2005 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*past ook zn avatar maar aan*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de aflevering op video.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:58 schreef sciscens het volgende:
Klik op de link, scroll in het filmpje naar 1:40 en luister.
Je hebt er realplayer voor nodig.
Mij was het gisterenavond niet opgevallen, maar ik las op internet dat iemand het opmerkte.
Jammer dat 'ie het alleen voor één seizoen deed, had van mij best wel meer gemogen . . .quote:Op zondag 19 juni 2005 14:03 schreef euh.. het volgende:
RIP Doctor #9, Eccleston ruled!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |