Nummer 9.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dit is Dr. nummer.... 7 of 8?
bronquote:Doctor Who is Saturday night hit
Doctor Who's long-awaited return was a ratings success for the BBC, attracting up to 10.5m viewers on Saturday.
The opening episode of the first full series since 1989 saw the Time Lord - played by Christopher Eccleston - meet his assistant Rose (Billie Piper).
Written by Russell T Davies, it is the first of 13 new episodes of the drama, which was first screened in 1963.
"We're pleased so many people sat down as a family to watch the return of the Doctor," a BBC spokesperson said.
Blakes7!quote:
Beeeeeeeeeeeetje snelquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:25 schreef ThunderChild het volgende:
Dit geloven jullie niet:
- http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/tv_and_radio/4395849.stm
- http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/tv_and_radio/4396295.stm
![]()
![]()
Ik ben vooral benieuwd of de lekkere kont van Billie weer in beeld komt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:01 schreef nipeng het volgende:
Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond.
Met een geweldige kont. Of had ik dat al gezegd?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:47 schreef Witchfynder het volgende:
Het is toch zo'n heerlijke, ranzige, Engelse achterbuurtsnol.
Moet je het wel kunnen zien . . .quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:58 schreef Jalu het volgende:
Leuk programma op BBC3 nu over de special effects in de verschillende series. Je lacht je dood als je die oude effectjes ziet...
* Jalu kijkt satelliet, dan zie je alle BBC's zoals ze bedoeld zijn; in breedbeeld en perfecte kwaliteit.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:16 schreef Klonk het volgende:
ik hopelijk binnenkort wel, maandag of dinsdag ff een decoder halen voor tv home.
BBC Cymruquote:BBC Wales
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Borin op 09-04-2005 23:08:13 (Hou je kop) ]¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
Waar werd 'ie dan herhaald ??quote:Op zondag 17 april 2005 23:48 schreef Borin het volgende:
Net nog lekker een keertje naar de herhaling gekeken.![]()
Dat is geen referentie naar een sprookje.quote:Op maandag 18 april 2005 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er zitten btw wel veel referenties in naar t sprookje van de grote boze wolf!
In deze aflevering dus de graffiti EN in 1 v/d shots van de mensen die een glimp van t spaceship wilden opvangen zat een meisje met een rood kapje....
http://www.whoisdoctorwho.co.uk
Leuke site btw!
Is Big bad wolf niet gewoon een scheldwoord voor politie? Want de oorlog is nog niet bezig als dat jochie de Tardis beklad.quote:Op maandag 18 april 2005 14:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat is geen referentie naar een sprookje.
De oplettende kijker zal al lang en breed door hebben dat de referenties naar de "big bad wolf" slaan op de oorlog die op de achtergrond aan de gang is.
Aflevering drie zit boordevol suggesties, als de dienstmeid verschrokken iets mompelt over hoe Rose in contact is gekomen met "the big bad wolf" om vervolgens de Gelth te horen spreken/klagen over de Temporal War die onverschrokken doorwoekert en beschavingen doet vallen.
De oorlog is al jaren bezig, op dit moment zelfs, want toen Rose en Who naar het Victoriaanse tijdperk reisden klaagden de Ghelt al over de oorlog die aan de gang was. Dat is het moeilijke aan oorlogen waar tijdsreizigers bij betrokken zijn, ze zijn niet bepaald lineair.quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:26 schreef SiGNe het volgende:
Is Big bad wolf niet gewoon een scheldwoord voor politie? Want de oorlog is nog niet bezig als dat jochie de Tardis beklad.
Ik kende Doctor Who eigenlijk eerst alleen via Orbital, die hebben een remix gemaakt van het Doctor Who thema: http://signe.d2g.com/Doctor%20Who.mp3quote:Op donderdag 28 april 2005 01:02 schreef Iwan1976 het volgende:
En die leadermuziek bezorgt me nog steeds kippenvel.
Leuke website!quote:Op zondag 1 mei 2005 10:38 schreef Witchfynder het volgende:
Dat de Dalek een oude vijand is, weet ik zelfs hehe, maar verder ben ik echt een n00b.
btw: Whehehe
Doe eensquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:49 schreef Borin het volgende:
Zal ik jullie eens jaloers maken?
goh..dat krijg je als je bij de BBC werktquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:55 schreef Borin het volgende:
* Borin Kijkt Doctor Who DVD
En hij is officieel nog niet eens uit.
hahaha OKquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:03 schreef Borin het volgende:
Deze heb ik gewoon gescoord bij de winkel beneden, stiekeme winkeleigenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |