Wie is er nog meer opgegroeid met krikkemakkige plexiglazen computers (orac) en vage schepen?
Betere verhalen dan de meeste Star Trek afleveringen (muv TNG 7de seizoen). Mijn favorieten waren toch de cynische Avon en het eerder genoemde aquarium. Jenna vond ik wel een lekker ding, en later deed zelfs Harriet Makepeace / Glynis Barber een seizoen mee. Ik wacht nog steeds tot de BBC verder gaat met seizoen twee. Vorig jaar zomer hebben ze het eerste seizoen uitgezonden, en daar bleef het bij.
quote:Die had ik gestart.
Op zaterdag 07 juli 2001 14:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Oe, wat was de link ook alweer..... denk, denk:... bingo: Herinneren jullie dit nog?
quote:Avon was ook mijn favoriet.
Op zaterdag 07 juli 2001 20:52 schreef dwerg het volgende:
Allemaal gezien, en het hoorspel vorig jaar gehoord. Dat had niet gehoeven.Betere verhalen dan de meeste Star Trek afleveringen (muv TNG 7de seizoen). Mijn favorieten waren toch de cynische Avon en het eerder genoemde aquarium. Jenna vond ik wel een lekker ding, en later deed zelfs Harriet Makepeace / Glynis Barber een seizoen mee. Ik wacht nog steeds tot de BBC verder gaat met seizoen twee. Vorig jaar zomer hebben ze het eerste seizoen uitgezonden, en daar bleef het bij.
De verhalen zijn inderdaad erg sterk.
Met beperkte middelen wist men toch ontzettend veel spanning te genereren (iig voor mij dan).
quote:Damn
Op maandag 08 oktober 2001 07:48 schreef IllOgical het volgende:
Blake's 7? Neuh isnie op TV
quote:Tijd voor een herhaling?
But I was asked once at a convention what my happiest memory of Blake's 7 was, and it was actually not a memory, but it was the discovery since that I had been a masturbatory fantasy to an entire generation of young men!...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |