Ik heb ook niet gezegd dat het een bagger spits is. Mijn opmerking waar DAM zo vrolijk zwaait is dan ook gewoon een feit: in het seizoen dat Drogba z'n meeste doelpunten scoorde, scoorde Cisse er meer.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef Corksterr het volgende:
Mensen die ontkennen dat Drogba een spits is met ongelooflijk veel kwaliteit![]()
Je had gewoon gelijk johquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Eerste seizoen dat-ie wel voldoet en twee beenbreuken helpt ook niet echt bij Djibril ...
met deze uitspraakquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je had gewoon gelijk joh
heb ik zeker gelijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:49 schreef Doc het volgende:
[..]
in het beste seizoen van Drogba in Frankrijk stond hij in het de topscorerslijst ook nog achter Cisse
Woef!quote:Volgens verschillende Britse media heeft de Londense politie gisteravond Jose Mourinho gearresteerd. De trainer van Chelsea zou het werk van de politie belemmerd hebben. Die wilde zijn hond in quarantaine plaatsen.
Jose Mourinho is de trotse eigenaar van een Yorkshire terrier. De hond verbleef al verschillende keren in het buitenland. Omdat het dier daarbij nooit injecties kreeg, besliste de politie de hond in quarantaine te zetten.
Dat was echter buiten de flamboyante Portugees gerekend. Mourinho weigerde zijn hond af te staan en ging een discussie aan met de politie. Daarop werd de Portugees meegenomen naar het politiebureau.
De persverantwoordelijke van de Londense politie bevestigde de feiten, maar gaf geen naam vrij. "Een 44-jarige man is gearresteerd omdat hij de werkzaamheden van de politie verhinderde. We hebben hem op het politiebureau een waarschuwing gegeven."
En geen enkele competitiewedstrijd in eigen huis verloren in die gehele periode.quote:MOURINHO'S CHELSEA RECORD
2 June, 2004 - Appointed manager
27 February, 2005 - Wins Carling Cup 3-2 v Liverpool
30 April, 2005 - Beat Bolton 2-0 to win Premiership title
4 May, 2005 - Signs new five-year contract
29 April, 2006 - Beat Man Utd 3-0 to win Premiership again
27 February, 2007 - Beat Arsenal 2-1 to win Carling Cup
19 May, 2007 - Win FA Cup by beating Man Utd 1-0 at Wembley
19 September, 2007 - Leaves Stamford Bridge
Hiddink....?quote:Op donderdag 20 september 2007 08:11 schreef Suijk het volgende:
Ben benieuwd wie er nu in gaat stappen...
Komt niet uit voor hem?quote:Op donderdag 20 september 2007 08:39 schreef PaRaR het volgende:
Erg verrassend. De opvolger zal natuurlijk geen Guus zijn, dat komt totaal niet uit voor hem op dit moment.
Ik ben benieuwd waar jose nu heen gaat...
Roman heeft nog een andere hobby, en dat is het Russische nationale elftal.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Komt niet uit voor hem?
Als ome Roman met flappen gaat zwaaien, zit Guuske er zo hoor.
Valt best te combineren. Zeker als iemand je een x aantal miljoenen belooftquote:Op donderdag 20 september 2007 08:47 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Roman heeft nog een andere hobby, en dat is het Russische nationale elftal.
Je vergeet zijn hobby CSKA.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:47 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Roman heeft nog een andere hobby, en dat is het Russische nationale elftal.
Ja...Hiddink zou het wel doen denk ikquote:Op donderdag 20 september 2007 08:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt best te combineren. Zeker als iemand je een x aantal miljoenen belooft.
Lees net dat Avram Grant de nieuwe manager is. Niet vervangend, maar echt de nieuwe manager.quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 20 september 2007 09:38 schreef DutchGooner het volgende:
Dit is nog eens prettig wakker worden.
Dat is een beter CV dan de gehele historie van Chelsea bij elkaarquote:Op donderdag 20 september 2007 07:29 schreef DIGGER het volgende:
Lekker moment ook, met zondag de wedstrijd tegen SCUM op het programma.
Maar z'n erelijstje is dus als volgt:
[..]
En geen enkele competitiewedstrijd in eigen huis verloren in die gehele periode.
TD bij Portsmouth en coach van het Israelische team, Maccabi en nog zoiets.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
De TD wordt coach?
Wie is die gast en welke clubs heeft ie eerder getraind?
Ik zou Hiddink er graag zien.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Het moest er een keer van komen en ik ben blij dat het gebeurd is. Hopelijk wordt Mourinho opgevolgd door een trainer die wel weet waar zijn verstand ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |