Je vergeet zijn hobby CSKA.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:47 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Roman heeft nog een andere hobby, en dat is het Russische nationale elftal.
Ja...Hiddink zou het wel doen denk ikquote:Op donderdag 20 september 2007 08:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Valt best te combineren. Zeker als iemand je een x aantal miljoenen belooft.
Lees net dat Avram Grant de nieuwe manager is. Niet vervangend, maar echt de nieuwe manager.quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 20 september 2007 09:38 schreef DutchGooner het volgende:
Dit is nog eens prettig wakker worden.
Dat is een beter CV dan de gehele historie van Chelsea bij elkaarquote:Op donderdag 20 september 2007 07:29 schreef DIGGER het volgende:
Lekker moment ook, met zondag de wedstrijd tegen SCUM op het programma.
Maar z'n erelijstje is dus als volgt:
[..]
En geen enkele competitiewedstrijd in eigen huis verloren in die gehele periode.
TD bij Portsmouth en coach van het Israelische team, Maccabi en nog zoiets.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
De TD wordt coach?
Wie is die gast en welke clubs heeft ie eerder getraind?

Ik zou Hiddink er graag zien.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Het moest er een keer van komen en ik ben blij dat het gebeurd is. Hopelijk wordt Mourinho opgevolgd door een trainer die wel weet waar zijn verstand ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |