Neg, lekker kort voor de zomerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:45 schreef DearPrudence het volgende:
olé.. geen mooi kleurtje of wat dan ook? Permanentje? Dreads kan nog niet....
moet binnekort ook maar weer eensquote:
Good jobquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:37 schreef MrAli het volgende:
Dames en heren, mag ik even uw aandacht, na 10 minuutjes scripten en een tijdje sloom wat topic invoeren, is dit het resultaat:
Geen makkelijke - geautomatiseerde - manierquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Good job
1 punt; is er ook een manier om de topictitel of nummer ervan bij te zetten, is misschien wel zo overzichtelijk.
Volgens mij kan je die uitlezen van Fok!, als je de juiste variabele ofzo weet. Dacht ik tenminste.. Verder een mooi lijstje.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Geen makkelijke - geautomatiseerde - manier
Zal ik er nog wel ff bij maken, komt voor de bakker..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Good job
1 punt; is er ook een manier om de topictitel of nummer ervan bij te zetten, is misschien wel zo overzichtelijk.
Jonge, jij zeikt op elke script dat je niet zelf gemaakt heb! Het werkt prima!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Geen makkelijke - geautomatiseerde - manier
Dat kan idd, want dat doet FOK! zelf ook, maar ik zou niet weten hoe..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die uitlezen van Fok!, als je de juiste variabele ofzo weet. Dacht ik tenminste.. Verder een mooi lijstje.
Twee leuke wedstrijden gespeeld trouwens, eerst met OSG tegen Ecotiem, 3 - 0 gewonnen. Daarna met Tevoko tegen Super de Boer en ook 3 - 0 gewonnen.
Niels bedoelt waarschijnlijk dat er geen gemakkelijke - geautomatiseerde - manier is om de namen van de topics er bij te zetten. Niet dat er iets mis is met jouw script.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jonge, jij zeikt op elke script dat je niet zelf gemaakt heb! Het werkt prima!
Zo bedoel ik het helemaal niet, ik zeg alleen dat er volgens mij niet een geweldig makkelijke manier is om de titel van het topic uit te lezen.. of iig niet via getTitle.php/TOPICNUMMER ofzoietsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:29 schreef MrAli het volgende:
Jonge, jij zeikt op elke script dat je niet zelf gemaakt heb! Het werkt prima!
quote:Dat kan idd, want dat doet FOK! zelf ook, maar ik zou niet weten hoe..
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Niels bedoelt waarschijnlijk dat er geen gemakkelijke - geautomatiseerde - manier is om de namen van de topics er bij te zetten. Niet dat er iets mis is met jouw script.
Dat is wel een hele prestatie, want ik ben er nogsteeds niet uit (Niels snapt wel waar ik nog niet uit benquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me begrijpt![]()
Sorry, kleine communicatiestoornis..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het helemaal niet, ik zeg alleen dat er volgens mij niet een geweldig makkelijke manier is om de titel van het topic uit te lezen.. of iig niet via getTitle.php/TOPICNUMMER ofzoiets
Als je doet [ topic = *topicnummer* ], zonder de spaties, krijg je in je bericht toch de topictitel, dus haalt FOK! die ergens vandaan..quote:[..]ik snap jullie niet
Dat moet je toch onderhand wel gewent zijn..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat is wel een hele prestatie, want ik ben er nogsteeds niet uit (Niels snapt wel waar ik nog niet uit ben)
Hey, leuke foto. Daar heeft ie dus niks over verteld trouwens.. dat er een foto gemaakt is dan. Lieuwe vertelt echt nooit iets. Maar goed, dat ding hangt hier trouwens wel te bungelen. David wilde em blijkbaar niet mee ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:41 schreef errrrr het volgende:
De broertjes:
[afbeelding]
Zag net m'n moeder met foto's van brugklassers, zei krijgt dus vaak die dingen en moet ze dan even op de site zettenEn ik zag deze dus toevallig langskomen
Wat ben ik toch trots op hemquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:41 schreef errrrr het volgende:
De broertjes:
[afbeelding]
Zag net m'n moeder met foto's van brugklassers, zei krijgt dus vaak die dingen en moet ze dan even op de site zettenEn ik zag deze dus toevallig langskomen
Echt welquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:14 schreef MrAli het volgende:
Sorry, kleine communicatiestoornis..
Gelukkig snappen wij 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 & 8 wel, hé Niels..![]()
![]()
Dat gaat gewoon via php scrips, dus je kan niet "even" de variabele uitlezen...quote:Als je doet [ topic = *topicnummer* ], zonder de spaties, krijg je in je bericht toch de topictitel, dus haalt FOK! die ergens vandaan..
Echt heerlijk jaquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:38 schreef DearPrudence het volgende:
Net met Romke en Berit langs gemeentehuis geweest, wat vacatures meegekregen, en ook nog wat opgestuurd gekregen.. daarna ijsje bij de swirl.Idd, heerlijk weer.
Dat bottending? Denk het niet...quote:He, hing dat ding niet ook bij "tusse de banke"?
1, 2 & 4 komen volgens mij op hetzelfde neer, ook al is 2 misschien wel afwassen... dus ik zou voor 1 of 4 gaan, en dan de dichtsbijzijnde kiezenquote:Maargoed; jullie oordeel s.v.p (ik heb deze allemaal niet persoonlijk uitgezocht, deze hadden zij voor mij opgeschreven.):
Serveerster - Strandpaviljoen Zeester,
Vakantiemedewerker - Strandpaviljoen De Strandhut,
Mederwerker afwas - Hotel/Restaurant Cooghen
Medewerker bediening - Strandpaviljoen Paal 20
Vakantiekracht - De Krim (cocksdorp dus he..)
Ik werk bij de Zeesterquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:38 schreef DearPrudence het volgende:
Net met Romke en Berit langs gemeentehuis geweest, wat vacatures meegekregen, en ook nog wat opgestuurd gekregen.. daarna ijsje bij de swirl.Idd, heerlijk weer.
He, hing dat ding niet ook bij "tusse de banke"?
Maargoed; jullie oordeel s.v.p (ik heb deze allemaal niet persoonlijk uitgezocht, deze hadden zij voor mij opgeschreven.):
Waarom wist ik van niets..quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:04 schreef -Mzraki- het volgende:
w00t, lekker weer, net 2 uurtjes gevoetbald, ik ga nu even huiswerk maken buiten.
Ik zou idd ook voor 1 of 4 gaan, want afwassen is niets. Zeker niet als je veel beter kan..quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:38 schreef DearPrudence het volgende:
He, hing dat ding niet ook bij "tusse de banke"?
Maargoed; jullie oordeel s.v.p (ik heb deze allemaal niet persoonlijk uitgezocht, deze hadden zij voor mij opgeschreven.):
Jammer, niet dat ik gekunt had, maar volgende keer wens ik wel even op de hoogte gesteld te worden..quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Omdat het vandaag beunhaas-vrij voetbal was.
Klopt, als je ook nog eens naar mij luistert had je dat zaterdag al geweten,quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jammer, niet dat ik gekunt had, maar volgende keer wens ik wel even op de hoogte gesteld te worden..
Tot 3 uur op school, en daarna nog 2 uurtjes generale voor de profielwerkstukpresentatie van morgen, waar je vader onderdeel van de jury uitmaakt, hoorde ik van Alfred.
Dan moet je het duidelijk zeggen, of tegen mij. En niet terwijl ik met iemand anders in gesprek was, of zelfs ff te pissen, want dat zal het wel geweest zijn..quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Klopt, als je ook nog eens naar mij luistert had je dat zaterdag al geweten,.
.
Niels verspilt weer eens veel tijd..quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:35 schreef NerdoNielso het volgende:
* NerdoNielso weer bezig met GenToO
kwam er trouwens ook achter dat m'n kast niet dicht was vannacht, dus zal vanavond eens kijken of ik hem nog steeds hoor of niet
bron: http://www.tweakers.net/nieuws/36687quote:oordat de ICT-markt in 2005 met 4,3% zou groeien, verwacht ICT~Office dat er een tekort zal ontstaan aan hoogopgeleide ICT'ers. Twee jaar geleden was er een overschot van 4.600 academici dat is afgenomen tot 1.000 in 2004.
quote:Dat is mooi, kom maar op met de lease-auto, bonussen en hoge lonen...
Daar hebben alleen mensen met verstand van computers wat aan, jij niet dus Niels..quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:38 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
bron: http://www.tweakers.net/nieuws/36687
[..]
Bron: (Tweakers.net)quote:Volgens een internationale studie onder 100.000 vijftienjarigen heeft het hebben van een computer thuis een negatieve invloed op de schoolprestaties van jongeren. Wanneer de overige familiale invloeden constant gehouden werden, merkte men volgens het rapport van Thomas Fuchs en Ludger Woessmann van de universiteit van München duidelijk op dat jongeren met een computer slechter presteerden dan hun leeftijdsgenoten zonder computer. Dit zou verklaard kunnen worden door het feit dat de computer de leerlingen van hun schooltaken afleidt. Studenten met meer dan vijfhonderd boeken haalden overigens duidelijk betere scores in wiskunde en wetenschappen, aldus de onderzoekers.
quote:Congratulations! You are now inside your own Gentoo Linux environment. Of course it is far from finished, which is why the installation still has some sections left :-)
I wish you luck, and you'll need it..quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:50 schreef NerdoNielso het volgende:
Congratulations! You are now inside your own Gentoo Linux environment. Of course it is far from finished, which is why the installation still has some sections left :-)
Wtf heb je dan gedaan? Maar, uhm, 'beterschap'quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef MrAli het volgende:
In je eigen voet snijden is behoorlijk pijnlijk..
Ik kan nogal eens last hebben van veel eelt, en dan neem je een groot mes en snij je dat weg. Maar als je iets te diep snijdt..quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wtf heb je dan gedaan? Maar, uhm, 'beterschap'
En Niels, veel prutssucces gewenst
Je mag mij de details besparen hoor..quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik kan nogal eens last hebben van veel eelt, en dan neem je een groot mes en snij je dat weg. Maar als je iets te diep snijdt..
Is in je voet snijden zo raar dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Je mag mij de details besparen hoor..
Dat kan je wel zeggen als je dat "the ring 2" intro ding niet eens kan lezenquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:07 schreef MrAli het volgende:
Net ff The Ring 2 gedownload, weet nog niet 100% zeker het hem is, maar ik ga er vanuit van wel. De kwaliteit is alleen niet best..
Uhm...quote:Maar jullie hebben vast nog wel films (of films) waarvan je zegt, die moet je downloaden..
Dan heeft mijn pc vannacht ook weer wat te doen..Dus kom maar op met lijsten..
Hmm, die wil ik ook nog wel 's zienquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:07 schreef MrAli het volgende:
Net ff The Ring 2 gedownload, weet nog niet 100% zeker het hem is, maar ik ga er vanuit van wel. De kwaliteit is alleen niet best..
Maar jullie hebben vast nog wel films (of films) waarvan je zegt, die moet je downloaden..
The Matrix?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:07 schreef MrAli het volgende:
Maar jullie hebben vast nog wel films (of films) waarvan je zegt, die moet je downloaden..
Wel veel gangster / crime of hoe je dat wilt noemen filmsquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
The Matrix?
Donnie Darko?
Fight Club?
Pulp Fiction?
K-Pax?
Scarface?
Good Fellas?
Resevoir Dogs?
nog niet gezien? Go get'm tiger, en kun je Scarface + Good Fellas dan even voor mij op dvd stampen?
Ja, ik ben er ook heilig van overtuigt dat dat het beste filmgenre is ooit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wel veel gangster / crime of hoe je dat wilt noemen films
Maar 1, 2, 3 & 5 zijn idd erg goed, maar ik neem eigenlijk aan dat hij die al gezien had
Ach, ik viel in slaap, dan is een film niet goedquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook heilig van overtuigt dat dat het beste filmgenre is ooit.
Waarom vind je Pulp Fiction eigenlijk niet goed, wtf is daar mis mee?
Dat bedoelde ik juist, maar ik denk van als iedereen nou even zijn / haar favo filmtitels hier neer pleurt kan ik ze zo downloaden, anders moet ik heel wat topics doorzoeken, en daar had ik net geen zin in..quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:16 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hmm, die wil ik ook nog wel 's zien
Maar: LA Confidentional, Life is Beautiful, Aliens vs Predator: de films waar we het hier het afgelopen half jaar op fok over hebben gehad![]()
Heb ik, nog niet allemaal goed gezien.quote:
Heb ik, en heb ik gezien.quote:Donnie Darko?
Heb ik, maar heb ik nog niet gezien.quote:Fight Club?
Idem.quote:Pulp Fiction?
Heb ik dacht ik wel, ben niet 100% zeker, maar iig niet gezien.quote:K-Pax?
Heb ik niet, en niet gezien.quote:Scarface?
Idem.quote:Good Fellas?
Heb ik, maar nog niet gezien.quote:Resevoir Dogs?
Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen.quote:nog niet gezien? Go get'm tiger, en kun je Scarface + Good Fellas dan even voor mij op dvd stampen?
Had ik bij Fight Club ook.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, ik viel in slaap, dan is een film niet goed
Allready downloading over here!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Iemand hier die Big Fish heeft gezien trouwens?
Bij mij is ie dus net gefinished.quote:
Good Fellas is echt helemaal niks. Had ik per ongeluk een keer gedownload i.p.v. Gangs of New York. Behoorlijk balen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:22 schreef MrAli het volgende:
Ruben, wil je van Scarface de 'normale' versie, of de 'collectors edition, uncut version' ? Good Fellas kon ik niet zo snel vinden, zal zo nog wel ff uitgebreid zoeken.
Collectors edition please, en zoek nog maar even naar Good Fellasquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:22 schreef MrAli het volgende:
Ruben, wil je van Scarface de 'normale' versie, of de 'collectors edition, uncut version' ? Good Fellas kon ik niet zo snel vinden, zal zo nog wel ff uitgebreid zoeken.
Cultuurbarbaartje!quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik juist, maar ik denk van als iedereen nou even zijn / haar favo filmtitels hier neer pleurt kan ik ze zo downloaden, anders moet ik heel wat topics doorzoeken, en daar had ik net geen zin in..
[..]
Heb ik, nog niet allemaal goed gezien.
[..]
Heb ik, en heb ik gezien.
[..]
Heb ik, maar heb ik nog niet gezien.
[..]
Idem.
[..]
Heb ik dacht ik wel, ben niet 100% zeker, maar iig niet gezien.
[..]
Heb ik niet, en niet gezien.
[..]
Idem.
[..]
Heb ik, maar nog niet gezien.
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen.
De normale versie is al zo langquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:22 schreef MrAli het volgende:
Naar welke film zal ik 1 mee uit vragen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:47 schreef NerdoNielso het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over normale zaken hebben, zoals fietsen intapen, of eigenlijk de fiets van 4 intapen, eelt van je voeten / handen af snijden of lichaamsdelen amputeren enzo?
Zekerquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:08 schreef MrAli het volgende:
Naar welke film zal ik 1 mee uit vragen?
Of zal ik toch 9 vragen om mee te gaan..?
Is dat meer wat je zoekt?
7 en 4 gaan niet goed samen,quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:25 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Zeker
We kunnen 7 ook wel met 4 koppelen
Die 7 is wel okey toch?
Maaruh, we kunnen ook 1&3 meenemen2 of 9 misschien voor XXX
moi.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Iemand hier die Big Fish heeft gezien trouwens?
Heel cool, maar heb je de shit nou al binnen? Anders ga ik dat lange weekend echt niet doorkomen ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 01:24 schreef MrAli het volgende:
Zo, nog net ff voor het slapen gaan het resultaat van een eerste weekje nieuwe pc(-onderdelen).
[afbeelding]
Niet slecht al zeg ik het zelf..
(Het maximale met mijn verbinding van grofweg 170kb/s zou zijn:
(3600*24*7*170)/1000000 = 102.816Zoveel GB zou ik max per maand kunnen downloaden, als mijn pc echt 24/7 aan zou staan, en dan continu op topspeed..
Trouwens, dit is alleen van mijn desktop-pc, het dataverkeer van mijn server zit hier niet bij, en ook het dataverkeer van die bak die ik hier gerepareert heb en die hier ff aan het internet hing zit hier niet bij.
Nouja, pitten,
quote:Last year has been like no other when it has come to Rally preparations. As many of you will know we have had an unprecedented response this year filling the grid before Christmas. This and the fact that we are only 115 cars this year has meant that quite a few ex-gumballers and many others have missed the boat this time. That said, we have the most amazing selection of cars this year. Everything from Pagani Zondas, Enzos and Carrera GTs to a Lamborghini LM002, Spectre 42, Aston Martin Lagonda and an Ice Cream Van! Look out for a new section on the website next month with a list of all the cars entered and put May the 14th in your diaries to come to the start in central London. We will disclose the exact location and timings nearer the time
Niet verkeerd inderdaad, 15 mei zijn ze overigens in Brussel.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]. Superb, Pagani Zonda, Enzo Ferrari en de Porsche Carrera GT
.
Oh ok, wel, ik ben benieuwd..quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Heel apart. Daar hou ik wel van.![]()
Inmiddels 41,9% van de 4,43 GBquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heel cool, maar heb je de shit nou al binnen? Anders ga ik dat lange weekend echt niet doorkomen ofzo.
Nee, nog niet, vanavond nog presentatie..quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:14 schreef DearPrudence het volgende:
Weekend! *hallelujah*
Ik zal vanavond even Boom checken, maar uhm, Ruben, weet jij er iets van. En of het überhaupt doorgaat aangezien jullie niet allemaal voetbalschoenen hebben?quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:41 schreef errrrr het volgende:
Ok, Ali, zeg je het ff tegen me als je weet wanneer ze gaan voetballen, want Ruben en ik moeten daarvoor even die film kijken, en als het kan moeten we daarvoor nog even tenissen
Ik heb zo'n vermoeden dat het niet om mij gaatquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even Boom checken, maar uhm, Ruben, weet jij er iets van. En of het überhaupt doorgaat aangezien jullie niet allemaal voetbalschoenen hebben?
Edit: zorg dat je morgen optijd uit je bed bent, en dan ook online!
Ik ben onwetenheids zelve.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even Boom checken, maar uhm, Ruben, weet jij er iets van. En of het überhaupt doorgaat aangezien jullie niet allemaal voetbalschoenen hebben?
Sir yes Sir!.quote:Edit: zorg dat je morgen optijd uit je bed bent, en dan ook online!
heeft die een mooie web-interface?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:16 schreef errrrr het volgende:
Ali: aan vroeg opstaan doe ik niet als ik vrij ben
Niels: gewoon bittorrent in gentoo dacht ik, anders gewoon ff emerge -s doen
Waarom text-based? Je bak trok toch met gemak KDE?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het niet om mij gaat
Trouwens ali/errrrr weten jullie een goede 'console like' of web-based e-mule/bittorent-like proggie
Iets wat op m'n server kan dus![]()
En dan is een keer een mooie 200GB hdd kopen ofzo
-edit: misschien doorrouten naar m'n Proliant
Pitty..quote:
Ik had het meer tegen Hans, want we moesten ook nog tennissen..quote:[..]
Sir yes Sir!.
Je doet maar, anders trek ik je wel persoonlijk uit je bed!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:16 schreef errrrr het volgende:
Ali: aan vroeg opstaan doe ik niet als ik vrij ben
Niels: gewoon bittorrent in gentoo dacht ik, anders gewoon ff emerge -s doen
omdat die bak straks weet ik veel waar staat en ik niet telkens naar dat kreng toe wil lopenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waarom text-based? Je bak trok toch met gemak KDE?
Maar idd gewoon 'emerge -s bittorrent'. Dan kom je er wel uit.
das knapquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:36 schreef DearPrudence het volgende:
Kijk hoe ik vlieg, ik vlieg mijzelf voorbij!
Zoals de snelste zwaluwen in mei!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:36 schreef DearPrudence het volgende:
Kijk hoe ik vlieg, ik vlieg mijzelf voorbij!
Zoals de snelste zwaluwen in mei!
Damn zeg, kan je me dat ook leren?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik loop de aarde rond in 10 minuten.
Als je emerged gaat hij compilen, dus je zegt 2x hetzelfdequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:48 schreef NerdoNielso het volgende:
Compilen is saai
*zak chips open maakt*
Compilen is een onderdeel van emergenquote:
ik heb zo'n vermoeden dat e-mergen langer gaat duren (als je niet eerst de source gaat downloadenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Als je emerged gaat hij compilen, dus je zegt 2x hetzelfde
Had ik dat maar..quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:57 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb bovennatuurlijke krachten.
Aha, ok..quote:
Als je niet eerst de source download, is ie met het compilen zo klaar hoor, aangezien er niets valt te compilen..quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat e-mergen langer gaat duren (als je niet eerst de source gaat downloaden)
Nee!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Puck is goed
Zou ik ook wat van die "potion" mogen
Ok..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:00 schreef DearPrudence het volgende:
Nu ben ik Puck. Omdat ik mijn tekst aan het doornemen ben, en een groene legging aan heb.
En zo dus ook toneel heb.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als je niet eerst de source download, is ie met het compilen zo klaar hoor, aangezien er niets valt te compilen..
smeer het dan maar een keer in m'n ogenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee!Alleen ik mag daar misbruik van maken.
Niels snapt toch niet hoe ie het moet gebruiken..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee!Alleen ik mag daar misbruik van maken.
Dat zou Puck niet doen..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ok..Handig om te weten, dat ik dus geen ruzie met je krijg als je teksten doorneemt, een groene legging aan heb en je zo naar toneel moet. Aangezien bloedend, half dood op de grond liggen denk ik geen pretje is..
Hoi Puck
Dus is ie al klaar voordat je begint.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
![]()
nietus, dan is ie nooit klaar, want hij kan niet beginnen
Kijkaan, nog beter..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat zou Puck niet doen..Ik ben een nar, geen monster.
Volgens mij is dat niet nodig...quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
smeer het dan maar een keer in m'n ogen![]()
Suc6, und have fun..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:03 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet nodig...
Ennihow, ik ga nu tanden poetschen, tekst schnell doornemen, en naar toneelschki gaan.
Geen idee, misschien moet je het even lezen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:05 schreef MrAli het volgende:
Wat mailt Kees mij?
quote:Zomervakantie 2005
Omdat acht wekenlang thuis zitten of te pletter werken niet iedereen zo aantrekt, ontstond het idee om met een groep in de zomervakantie een poosje het buitenland te gaan verkennen. Een beetje à la Berlijn/Paris, maar dan langer en uiteraard zelf-georganiseerd.
Om een beetje binnen het budget te blijven is het de bedoeling om niet al te ver weg te gaan, dus bijv. Engeland, Frankrijk, Italië of iets anders in de buurt.
Elk land heeft zo zijn voor- en nadelen. Italië is bijvoorbeeld erg mooi, echter niet iedereen spreekt vloeiend Italiaans. Bovendien is het in de zomermaanden vaak 35+ en dat kan weleens iets teveel van het goede zijn. Engeland is al een stuk beter verstaanbaar en het is er bovendien niet 'bloody hot'. Nouja, we komen er vast wel uit.
Wat betreft het vervoer zullen we ons met vliegtuigen en het openbaar vervoer moeten redden. Dat is op zich goed te doen, mits niet al te veel bagage en dergelijke. Daarom gaat de voorkeur uit naar het verblijven in jeugdherbergen en goedkope hotels.
Eén idee is bijvoorbeeld om een paar dagen Londen te bezoeken, dan met de trein o.i.d. verder te reizen naar andere plaatsen richting de westkust en dan weer ergens op het vliegtuig stappen. Of er veel steden bezocht gaan worden of dat er lang op het strand wordt gelegen, ligt natuurlijk ook helemaal aan de voorkeur van de reizigers. Als je andere ideeën hebt houd ik mij graag aanbevolen.
Lijkt het je wel wat om op zo'n manier op vakantie te gaan, of heb je graag meer informatie of suggesties? Stuur dan even een mailtje.
Jij niet dus denk ik..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:05 schreef DearPrudence het volgende:
okee, een reclame net, rechtsboven. "games.fok.nl. voor mensen met een grote piemel"eh..?
Oeh, jij weet iets wat alwin weet en ik nog steeds niet begrijpquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:03 schreef DearPrudence het volgende:
Volgens mij is dat niet nodig...
Vast een idee van rubenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:05 schreef DearPrudence het volgende:
okee, een reclame net, rechtsboven. "games.fok.nl. voor mensen met een grote piemel"eh..?
Ruben zit bij de redactie van games.fok.nl, dus..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:05 schreef DearPrudence het volgende:
Hotmail was aan het laden, en Hotmail is traag, dus ik dacht, ik post het ff..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Geen idee, misschien moet je het even lezen?
Dat mailde je dus.quote:
Huh? Explain please.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:08 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Oeh, jij weet iets wat alwin weet en ik nog steeds niet begrijp![]()
Kamperen is inderdaad wel zo goedkoop, maar omdat we dus geen auto hebben wordt dat nogal een gesleep met bagage. Met 20 kilo op je rug rondtrekken is niet echt mijn idee van vakantie houden. Zoals je overigens zelf al zegt overigens. Bovendien vind ik persoonlijk een jeugdherberg/hotel wel zo comfortabel. Maar Italië is inderdaad ook een mooie bestemming.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat mailde je dus.
Opzich zou ik wel weg willen, alleen:
- ik moet veel werken
- ik heb geen geld, en moet daarom ook werken
- het geld dat ik verdien heeft veelal al een bestemming
Dit wil niet zeggen dat ik niet mee zou willen, of het ook gaat lukken is een tweede:
Wat suggesties:
- Als je naar warmere landen gaat, pitten in een tent lijkt mij ideaal, en kost niets als je het goed doet. Mijn vader is vroeger heel vaak met een vriend van hem naar Italië en Spanje etc. geweest, met de auto. Dan trokken ze rond en sliepen ze op het strand ofzo, de volgende dag weer verder karren en maar zien waar je uitkomt. Dat spreekt mij heel erg aan, maar aangezien wij geen auto hebben en er niet heen kunnen rijden (tenzij Leon rijdt), kunnen we met het vliegtuig naar bijv. Rome gaan, dan op de trein stappen, en rond karren, en hier en daar een dagje blijven, en bijv. alleen 's ochtends reizen. Als je langs de kust gaan kan je op heel veel plaatsen makkelijk pitten en kan je zoveel naar het strand als je wil.
Ik denk dat verdere uitleg niet nodig zal zijn, dus, misschien is het een idee..
Edit: Owja, en uiteindelijk weer bij een grote stad uitkomen, Milaan ofzo, om weer op het vliegtuig te stappen om terug naar huis te gaan. Het enige nadeel van dit idee is wel dat je enigszins Italiaans zal moeten spreken, of zij Engels (en dat laatst kan je niet op rekenen).
Zo dacht nog ff reclame te maken maar jullie weten het al.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:22 schreef errrrr het volgende:
Zo, terug van popschool... ach, ging wel aardig maar ik zou 'ns meer moeten oefenen...
Hoorde trouwens dat er van het weekend texellive is, gaat daar nog iemand heen?
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:36 schreef Ponk het volgende:
[..]
Zo dacht nog ff reclame te maken maar jullie weten het al.
Zaterdag en zondagavond vanaf 20.00 uur.
Oja en om nog maar ff te antwoorden op je vraag, ik ben aanwezig maarja dat krijg je als je in de organisatie zit he?![]()
Ehhm ja ik vrees dat ik dat wel kan doen, maar als ik daarmee ga beginnen kunnen we net zo goed iedereen gratis naar binnen laten he.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kan jij toevallig geen vrijkaartjes regelen ofzo..?
Ik wil er dus wel heen, maar wel met de hele clan dan zegmaar.
Haha, tsja, dat had ik al wel verwacht..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:45 schreef Ponk het volgende:
[..]
Ehhm ja ik vrees dat ik dat wel kan doen, maar als ik daarmee ga beginnen kunnen we net zo goed iedereen gratis naar binnen laten he.
Nee helaas, jullie zullen toch moeten betalen, maar dat krijg je gegarandeert terug.
En wat is nu 7 euro 50 voor 2 avonden?
Dat is de helft van de prijs van Wetlive hoor, dus....
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:05 schreef DearPrudence het volgende:
Jij gaat een grote piemel kopen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:55 schreef MrAli het volgende:
* Mr. Ali heeft nu ook eindelijk de banner gezien,en gaat nu even boodschappen doen..
Nee wetlive was troep, texellive daarentegen weer absoluut niet uiteraardquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Haha, tsja, dat had ik al wel verwacht..
En Wetlive ben ik niet geweest, maar dat scheen niet leuk te zijn..
Ja wetlive was echt niks aan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Haha, tsja, dat had ik al wel verwacht..
En Wetlive ben ik niet geweest, maar dat scheen niet leuk te zijn..
Nog groterquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij gaat een grote piemel kopen?.
Laat me raden, dat komt door de organisatie..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:58 schreef Ponk het volgende:
[..]
Nee wetlive was troep, texellive daarentegen weer absoluut niet uiteraard
Inderdaad, ik kreeg van de organisatie van wetlive nogal het idee dat ze helemaal geen verstand noch intresse hadden voor live muziek. Volgens mij houden die alleen maar van top 40 en trance ofzo... :Squote:Op donderdag 24 maart 2005 18:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
Laat me raden, dat komt door de organisatie..
Zaterdag ben ik niet op het eiland, maar zondag wil ik wel heen... maar idd wel als er ook anderen gaan. Van JP hoorde ik dat hij ook zondag ging, zaterdag niet. Nouja, we hebben het er vrijdag in het hok nog wel ff over (tenminste, als er wat mensen komen...)quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kan jij toevallig geen vrijkaartjes regelen ofzo..?
Ik wil er dus wel heen, maar wel met de hele clan dan zegmaar.
Sorry, ik heb je alleen @ TexelLive gezien, toen waren jullie iig goed..quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:32 schreef DearPrudence het volgende:
He, trenchtown was die avond anders niet zo slecht.
Congratulations, gefeliciteerd..quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:33 schreef DearPrudence het volgende:
Toneel ging echt, echt heel goed! En ik heb nu een kostuum
Word waarschijnlijk alleen zaterdag dat we gaan, als we gaan, waar ben je zaterdag trouwens?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:37 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik niet op het eiland, maar zondag wil ik wel heen... maar idd wel als er ook anderen gaan. Van JP hoorde ik dat hij ook zondag ging, zaterdag niet. Nouja, we hebben het er vrijdag in het hok nog wel ff over (tenminste, als er wat mensen komen...)
Yep, presentaties gingen idd goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:22 schreef MrAli het volgende:
Presentatie op school ging goed, al was het wat moeilijk voor sommigen hoorde ik van verschillende kanten. Maar het was iig wel intressant..
Niet gewonnen, die eer wat aan Thomas..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:12 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Beloven jullie dat het nooit zo uit de hand zal lopen?
Je heb het geloof ik ook over dansen gehad, daar doelde ik eigenlijk meer op. Wat eerst niet door zou gaan, en toen zou je eens met Nienke geloof ik een babbel gaan maken, ik denk, misschien is dat toch nog gelukt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:50 schreef DearPrudence het volgende:
Nee, ik treed niet op bij Texellive, omdat ik niet meer bij de band zit.
Damn..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:12 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Beloven jullie dat het nooit zo uit de hand zal lopen?
Ohja, hadden we toen gedaan, en toen zei ze ook ja, om vervolgens de volgende dag toch maar weer nee te zeggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je heb het geloof ik ook over dansen gehad, daar doelde ik eigenlijk meer op. Wat eerst niet door zou gaan, en toen zou je eens met Nienke geloof ik een babbel gaan maken, ik denk, misschien is dat toch nog gelukt.
Niks jammer, ik ben er zelf uitgegaan.quote:Jammer voor je. Het ging vorig jaar zo goed.
Dat slaat toch ook nergens opquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ohja, hadden we toen gedaan, en toen zei ze ook ja, om vervolgens de volgende dag toch maar weer nee te zeggen.
Hoe je het wil bekijken..quote:[..]
Niks jammer, ik ben er zelf uitgegaan.
Maar ik ga denk ik wel kijken hoe ze het doen met de nieuwe zangeres.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:34 schreef errrrr het volgende:
Zo, op naar Ali om 'iin vijf minuten van de baan te worden geslagen'. Daarna ff bij Ruben bijkomen, Constantine kijken, en misschien daarna nog wat voetballen ofzo... leuk, zo'n vrije dag
quote:Dear Nature,
Just fucking stop. I mean it. Snow is fun for a little while, like in the middle of winter when you look outside and it's snowing and you say "ooo! look! snow! it must be winter!".
But it's almost April now. Stop fucking around. Don't make me punch you, nature. I'll do it too. You're being a god damned jerk.
Margo Loos riep al dat dat ingesproken was door Alfredquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:07 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Yep, presentaties gingen idd goed
En zoals die gast uit de jury zei: "de havo leerlingen deden het beter dan de vwo leerlingen."![]()
@ Alwin, wat probeer je 6 op een rij te spelen ?![]()
Ik had het ook niet over de bandsquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:32 schreef DearPrudence het volgende:
He, trenchtown was die avond anders niet zo slecht.
Ja, en daarvoor nog 2 uur getennist met Hans..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Oef, van 14:15 tot 17:00 gevoetbald, en ik ben nog heel.
Dat zag er voetbaltechnisch echt perfect uit..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, van zo'n douche knap je weer behoorlijk op. Binnenkort toch maar eens wat voetbalschoenen regelen, wil niet weer zo onderuit gaan
.
Douchen is echt heerlijk na zo'n dag... van kwart over twaalf tot vijf uur aan het sporten geweest, op een lunch-onderbreking van een kwartier na dan...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, van zo'n douche knap je weer behoorlijk op. Binnenkort toch maar eens wat voetbalschoenen regelen, wil niet weer zo onderuit gaan
.
We gaan nog veel lol beleven van de zomer heb ik zo het idee..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Douchen is echt heerlijk na zo'n dag... van kwart over twaalf tot vijf uur aan het sporten geweest, op een lunch-onderbreking van een kwartier na dan...
En voetbalschoenen zijn idd wel handig, maar dit ging ook best... nouja, bij jou idd niet altijd'ik kan wel pasen' 'Ali hier komt ie' 'splat'
Heb echt in een deuk gelegen af en toe
Scheve ballen van mij, aannames waarbij ik 'm 30 meter vooruit schop, Thomas die in het doel gaat liggen en het doel wat omvalt, Bart met z'n prachtige broek
Dogvillequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
Wie komt er zo even langs 'Dogville' kijken?
Dogville. Goed gelezen hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dogville
Anyway, tijd om naar Cel 4 te gaan.
edit: was dat niet die film die Hans had gezien en hem zo langdradig vond?
Heb je em ondertussen al gezien?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
Had je even eerder moeten zeggen..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
Get Shortyquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef MrAli het volgende:
Ruben, geef nog eens de namen van de films die ik nog moest downloaden.
Be Cool was geen probleem, Get Shorty zo snel alleen in .mov..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Get Shorty
Be Cool
Good Fellas
Dat was het.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Be Cool was geen probleem, Get Shorty zo snel alleen in .mov..En Good Fellas, niets..
http://www.mininova.org/search/?search=good+fellasquote:14 Mar 2005, 01:12 Movies [I] [S]GOODFELLAS (DVD Rip, Widescreen, Movie Only, English, NTSC, AC3 5.1) 4.36 GB
De openingsaflevering van het vorige seizoen, ik heb die hier nog op m'n PC staan, is wel leuk; Enzo Ferrari, Pagani Zonda, Jaguar XJ220, Porsche Carrera GT, Ferrari F40 enz. enz. enz.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:11 schreef NerdoNielso het volgende:
zo, ik kom net terug van huize Schoorl, ff met niels om een bakkie bij Leon & Silve... Onder het mom van "je zou nog een praktische opdracht presentatie houden"...
Was wel gezellig, eerst top-gear gekeken, toen zijn we begonnen met een of andere vage film met die baywatch-vent en daarna het tv-deel afgesloten met een kleine discussie over "bouncing babes" (op tv een of ander vage reclame) etc. etc.
Toen zijn we verhuist naar de woonkamer en hebben daar nog een tijd gepraat
En nu zijn Niels & Ik weer thuis en ligt de fam. Schoorl op 1 oor...
Tsja, ik had een paar torrent site geprobeerd, maar die dus niet. Deze staat dus nu ook in de wachtrij om tedownload te worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
[..]
http://www.mininova.org/search/?search=good+fellas
Gridlock ofzo toch ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:11 schreef NerdoNielso het volgende:
.... toen zijn we begonnen met een of andere vage film met die baywatch-vent....
Niels durfde niet alleen denk ik...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:33 schreef MrAli het volgende:
Vreemd, Niels Boom neemt Niels Witte mee als ie geïntroduceerd word bij het ouderlijk huis van zijn geliefd..
Waarom ga jij dan ook mee, waarom laat je hem Sylve niet alleen vermaken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:47 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Niels durfde niet alleen denk ik...
tja als Hans straks ff verteld wat er in het smsje stond dat ie van Niels terug kreeg (eigenlijk stuurde ik die maar gaat om het idee)
tja kan ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom ga jij dan ook mee, waarom laat je hem Sylve niet alleen vermaken?
Ik ben al lang geintroduceerd bij de fam. Schoorlquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:33 schreef MrAli het volgende:
Vreemd, Niels Boom neemt Niels Witte mee als ie geïntroduceerd word bij het ouderlijk huis van zijn geliefd..
Anyway, voetballen!
zo zo die ali krijgt het nog druk. Leer zelf ff leechen johquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh ali, probeer The Big Lebowski eens, ook een goede film.
Ali vroeg om goede films voor hemzelf, dus geef ik hem die. Dit zijn geen films die hij voor mij hoeft te downloaden, dat waren slechts Scarface en Good Fella's.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:38 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
zo zo die ali krijgt het nog druk. Leer zelf ff leechen joh(zie hem hier btw ook staan op usenet
). Of had je geen dvd brander (dat was het zeker)
Uhm, ik zou eerst nog voetbal kijken bij mijn pa, dat begon volgens hem om 7 uur. Dan is de wedstrijd af om 20:45. En kan ik dus om 21:00 bij Cel 4 aanwezig zijn, is dat een probleem of zijn jullie dan al weg?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh ali, probeer The Big Lebowski eens, ook een goede film.
[/terugaanhetleren]
Edit:
werd net gebeld, aangezien het dus texellive is moeten we even wat vroeger naar Cel 4 gaan, we hebben om ongeveer half 8 afgesproken.
Tot dan, landsverdedigers.
Ja, als maat van Leon, maar ook als 'degene die stapelverliefd is op...' ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik ben al lang geintroduceerd bij de fam. Schoorl![]()
ik niet... ben veelste moe en kan amper lopen omdat mijn enkel nu toch wel aardig gevoelig isquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:57 schreef MrAli het volgende:
Welke mensen hier gaan er eigenlijk nog te feesten bij TexelLive vanavond?
Ach, kan ik nog gebruiken als chantagemiddelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:23 schreef MrAli het volgende:
Ja, als maat van Leon, maar ook als 'degene die stapelverliefd is op...' ?
Ik ga ff (lees: flink lang) feesten met broerders en een vriend van hem...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:57 schreef MrAli het volgende:
Welke mensen hier gaan er eigenlijk nog te feesten bij TexelLive vanavond?
Wij waren om 12 uur al weer weg, misschien beetje vroeg, maarja. Nog leuk wat mensen staan uitlachen bij de fietsenstalling en toen met z'n 4en (Henk Joep Marcus en ik) terug naar Den Burg. Halverwege Den Burg, bij de waterzuiveringsinstallatie, reedt Joep door een kuil waarbij z'n achterwiel losschoot en door z'n ketting vast werd getrokken. Daar kon hij niet meer op fietsen en zelfs vooruitduwen ging zwaar.quote:Op zondag 27 maart 2005 04:14 schreef MrAli het volgende:
Zo toch nog wel weer tof vanavond, na de 2-0 overwinning op Roemenië naar Cel 4, daarna redelijk snel richting de Koog, lopend naar de Toekomst nog wat te geinen over 'misschien kom je er wel niet in met dat oranje t-shirt met 'hup-holland-hup' erop'. Zegt die vent bij de Toekomst dat ik er eigenlijk niet in zou mogen omdat ik een voetbalshirt aan had, en dat kon aanstootgevend zijn. Nouja, voor deze ene keer omdat ik ook niet anders bij me had (Nee, gek hé?) mocht het toch wel, als ik beloofde dat ik de volgende keer een ander t-shirt aan zou hebben.
Vervolgens een tijdje later even naar de Wijsneus, toen we daaruit kwamen stond daar buiten een hele groep Duitsers die er niet in mochten. Ruben en Henk en consorten daarna naar huis, terug in de Toekomst met Ellen stond diezelfde groep Duiters wel flink naar mijn t-shirt te wijzen..
Achja, inmiddels was herr Niels ook gearriveerd, toen hij ook vertrokken was (neem ik aan) nog even met Ruben van Vliet (die er toen pas was min of meer) pogoën..
En uiteindelijk naar huis, en die uitsmijter moest me toen nog even 'Mooi t-shirt' zeggen, maargoed, ik ben weer thuis, en zo maar eens ga pitten,
Lekker dan..quote:Op zondag 27 maart 2005 11:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wij waren om 12 uur al weer weg, misschien beetje vroeg, maarja. Nog leuk wat mensen staan uitlachen bij de fietsenstalling en toen met z'n 4en (Henk Joep Marcus en ik) terug naar Den Burg. Halverwege Den Burg, bij de waterzuiveringsinstallatie, reedt Joep door een kuil waarbij z'n achterwiel losschoot en door z'n ketting vast werd getrokken. Daar kon hij niet meer op fietsen en zelfs vooruitduwen ging zwaar.
Joep toch maar bij Henk achterop en ik duwde die fiets maar weer, zo tot bij JP doorgereden, toen had Henk ook een lekke band. Toen maar met z'n allen gaan lopen, Joep afgezet en met Marcus naar huis gefietst.
Was dus pas na half 2 thuis, toch wel aardig.
Dat sms jij mij, vannacht, toen jullie al weg waren, maar volgens mij heb je dat naar de verkeerde gestuurd..quote:07-03-2005, 00:42, Ruben M:
Nou je heb niets gemist hoor, alleen dat street dance was wel aardig. We staan nu
quote:Op zondag 27 maart 2005 13:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Lekker dan..
Maar uhm..
[..]
Dat sms jij mij, vannacht, toen jullie al weg waren, maar volgens mij heb je dat naar de verkeerde gestuurd..
Wie staan er boven mij, en onder mij in je telefoonboek?
Ik had dus al zo'n vermoeden, achjah, maakt mij niets uit hoor..quote:Op zondag 27 maart 2005 13:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]![]()
.
Ik wist dat ik m'n toetsenblok erop had moeten zetten.
Nee, dat was eigenlijk een sms'je aan Esmé, die dus niet naar Texellive was. Die was ik aan het schrijven toen we dus daar halverwege in de middle of nowhere stilstonden. Toen gingen we weer rijden. Later heb ik die weer afgeschreven en naar de goede doorgestuurd.
Jij staat als eerste in m'n telefoonboek, vandaar.
Gaat minder snel.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:29 schreef NerdoNielso het volgende:
Hé Alwin
ach, je zou ook de roddelkrant kunnen checken
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:43 schreef MrAli het volgende:
Dames en heren, Niels z'n chick:
[afbeelding]
Juist Niels, hier is even een handig formuliertje voor je.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef NerdoNielso het volgende:
maar even ter informatie, dat is dus: Ammie van Wijk, officiele naam: Amerens
15 jarige kunstzwemster en zit in de brugklas vmbo(=late leerling & keer blijven zitten)
Brugklas vmbo, dude...quote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef NerdoNielso het volgende:
maar even ter informatie, dat is dus: Ammie van Wijk, officiele naam: Amerens
15 jarige kunstzwemster en zit in de brugklas vmbo(=late leerling & keer blijven zitten)
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist Niels, hier is even een handig formuliertje voor je.
Succes.
da's nadeel ja, maar ze zou dus technisch gezien in de 3e kunnen zitten he, een keer blijven zitten & late leerling of weet ik veel watquote:
Laat het downloaden, branden en kraken nou maar aan mij over..quote:Op zondag 27 maart 2005 16:55 schreef -Mzraki- het volgende:
Drommels, een mooie rip van The Big Lebowski gedownload, is hij frans,.
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist Niels, hier is even een handig formuliertje voor je.
Succes.
Nwe nwe nwe, nu doe je net alsof ik een nitwit ben. Tis alleen maar sinds dat fackin suprnova offline is gegaan heb je nergens meer zo'n goede, overzichtelijke source.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Laat het downloaden, branden en kraken nou maar aan mij over..Mijn specialiteiten, en bergen aan ervaring..
Jonge, niet zo serieus, torrentspy.com is een goede, take a look..quote:Op zondag 27 maart 2005 16:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nwe nwe nwe, nu doe je net alsof ik een nitwit ben. Tis alleen maar sinds dat fackin suprnova offline is gegaan heb je nergens meer zo'n goede, overzichtelijke source.
Deze had ik via emule gedownload, ik haat dat programma, maarja, deze had wel de meeste sources.
Dammit..
Nu maar via Mininova.org, dan is hij morgen vast wel weer binnen.
Ik moest even op de hoogte gesteld worden van de laatste nieuwtjes..quote:Op zondag 27 maart 2005 17:09 schreef SuUz2ko het volgende:
waarom suuzan.web-log.nl?
Liefst met foto's die berit heeft gemaaktquote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik moest even op de hoogte gesteld worden van de laatste nieuwtjes..
dat valt op de site heus wel meequote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik moest even op de hoogte gesteld worden van de laatste nieuwtjes..
pourqoi?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Liefst met foto's die berit heeft gemaakt
Precies, maar tsja, die kon ik niet vinden..quote:Op zondag 27 maart 2005 17:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Liefst met foto's die berit heeft gemaakt
wanneer moeten ze gemaakt zijn?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, maar tsja, die kon ik niet vinden..
Misschien post niet iedereen die er komt wat, ik heb net ook niets gepost, het zoeken naar foto's was snel klaar, die kon ik niet vinden, maar oppassen is idd wel handig..quote:Op zondag 27 maart 2005 17:12 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
dat valt op de site heus wel mee
Aangezien er best veel mensen komen, en we het al een keer meegemaakt hebben dat er iemand kwam die we totaal niet hadden verwacht, en daar ging net een klein stukje over op de weblog (A)
Was niet een hele slimme zet![]()
Gister, waar ik naast stond, maar ik wil ze wel even zien.quote:
hehe, dat hebben we geweten ookquote:Op zondag 27 maart 2005 17:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
Misschien post niet iedereen die er komt wat, ik heb net ook niets gepost, het zoeken naar foto's was snel klaar, die kon ik niet vinden, maar oppassen is idd wel handig..
[..]
Gister, waar ik naast stond, maar ik wil ze wel even zien.
NielsAriane
Hmm, als je ze wel heb, rar ze ff dan host ik ze wel.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:22 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
hehe, dat hebben we geweten ook
maar beer is niet zo snel hoorsoms komen ze niet eens op de site..
waarschijnlijk komen ze heus wel ergens te staan.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm, als je ze wel heb, rar ze ff dan host ik ze wel.
(En niet door Niels laten hosten, want dan worden ze geheid gegimpt of gephotoshopt.)
Nou kijk, dat weet ik dus niet precies, of ze erg zijn. Daarom wil ik ze wel eens zien, maar ze zijn waarschijnlijk wel behoorlijk fout.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:30 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
waarschijnlijk komen ze heus wel ergens te staan.
Maar waren ze dan zo erg?
Heeft Niels weer rare streken uitgehaald?
erg is iets anders dan foutquote:Op zondag 27 maart 2005 17:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nou kijk, dat weet ik dus niet precies, of ze erg zijn. Daarom wil ik ze wel eens zien, maar ze zijn waarschijnlijk wel behoorlijk fout.
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm, als je ze wel heb, rar ze ff dan host ik ze wel.
(En niet door Niels laten hosten, want dan worden ze geheid gegimpt of gephotoshopt.)
ga maar uit van foutquote:Op zondag 27 maart 2005 17:38 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
erg is iets anders dan fout
want fout is erger dan erg....
Aquote:Op zondag 27 maart 2005 17:19 schreef SuUz2ko het volgende:
esmé? Bij dat debat van ANW, zit jij dan in groep a of b?
Er was, zoals gewoonlijk, nog helemaal noppa afgesprokenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:47 schreef MrAli het volgende:
Hey Ruben, gingen we vanavond nou nog naar TexelLive of bleven we allemaal thuis? Of was er nog niets afgesproken?
Gaan we nog wat afspreken..?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Er was, zoals gewoonlijk, nog helemaal noppa afgesproken.
lees: Thomasquote:Op zondag 27 maart 2005 18:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gaan we nog wat afspreken..?
Boom wou wel dacht ik, Henk wou nog bij Joost kijken, en ik wil opzich ook nog wel ff heen.
Ik ben ook wel benieuwd naar Joost, maar meer ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gaan we nog wat afspreken..?
Boom wou wel dacht ik, Henk wou nog bij Joost kijken, en ik wil opzich ook nog wel ff heen.
Vorm jij maar even wat plannen..quote:Op zondag 27 maart 2005 18:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar Joost, maar meer ook niet eigenlijk.
Dus ja, ga jij maar even wat concrete plannen vormen, dan hoor ik het wel.
Luie parasiet, ja, laat Ruben maar altijd alles weer regelen, lekker makkelijk hequote:Op zondag 27 maart 2005 18:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Vorm jij maar even wat plannen..Kan je veel beter dan ik, ik ga even douchen, als ik klaar ben lees ik het wel..
Daarna ga ik naar mijn pa, en als je nog niets verzonnen had ga ik er vanuit dat je nog even belt over hoe en wat.
Nou, ik ben gister voor 1 avond gegaan en had toen niet voor 2 dagen gekocht, dus kost het me nu wéér 5 euro.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:59 schreef Ponk het volgende:
Het programma voor vanavond is beter dan die van gister dus geef me eens een goede reden om vanavond niet te komen.
Tja, ik wist het wel, maar wist toen nog niet dat ik vandaag waarschijnlijk weer zou gaan.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:04 schreef Ponk het volgende:
Ja heb inderdaad gehoord dat dat meer mensen is overkomen.
Had ook wel iets duidelijker gemaakt mogen worden dat er ook een passe partout mogelijkheid was.
Weer wat geleerd voor volgens jaar dus.
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Luie parasiet, ja, laat Ruben maar altijd alles weer regelen, lekker makkelijk he.
Jij, en joggen..quote:Op maandag 28 maart 2005 01:47 schreef NerdoNielso het volgende:
Nou goed, ik heb net dus afgesproken om over 3 uurtjes (half 5 aanwezig) te gaan joggen...
2 a 2.5 km
ach zie wel of het lukt of niet
Ja, handigquote:Op zondag 27 maart 2005 13:07 schreef MrAli het volgende:
En voor het beantwoorden van Hans z'n smsje,
misschien, maar waarschijnlijk nee, zeker voor mij.
Sorry, daar kwam ik gisteravond pas achter, toen ik dus met Ruben, Thomas en JP aan het ruzie maken was over msn in een groepsgesprek of we nog zouden gaan, mijn excuses.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, handig
Ik SMS omdat ik niet thuis ben en geen internet heb natuurlijk
En die Ruben is ook al vergeetachtig, maar jullie zijn toch ook niet gegaan hoorde ik (iig Ruben)... nouja, vanochtend tenminste lekker van een paasontbijt kunnen genietenNu maar 's hard aan m'n wiskunde PO
laat me raden met Silve (en misschien Jildou) ?quote:
Je bron hoef ik dan niet eens te raden denk ik zo..quote:Op maandag 28 maart 2005 11:45 schreef il_mostro het volgende:
[..]
laat me raden met Silve (en misschien Jildou) ?
want ik heb zo mijn bronnen... dat Jil nog eens met Silve zou gaan jogge en dat ze Niels mss wel mee zouden nemen
jaja mijn bron is idd wel makkelijkquote:Op maandag 28 maart 2005 12:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je bron hoef ik dan niet eens te raden denk ik zo..
Maar ik snap wel dat Silve Niels mee wil nemen, als ik d'r zaterdag zo zag, liep ze ook al heel hard weg, dus met Niels er achteraan zal de training veel geslaagder zijn.
Moet jij btw nog voetballen vanmiddag?
Voetballen bij de club bedoelde ik hoor, we (de A1) lopen 5 á 6 wedstrijden achter omdat er zo ongelooflijk veel is afgelast, vandaar dat we een dubbel programma hebben. Zaterdag (4-4 tegen de nr. 2) en vandaag weer. Hopen dat het weer zo lekker gaat, en dat een bepaald persoon niet aanwezig is.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:17 schreef il_mostro het volgende:
[..]
jaja mijn bron is idd wel makkelijk![]()
maar voetballe vanmiddag ?? mis ik wat ??
en al mis ik wat... ik ga toch nie... mijn enkel is nog steeds beetje pijnlijk na laatste keer voetballe dus ik wil eerst ff dat dat over is .. vind er niets aan als ik voor tijdig moet stoppe omdat mijn enkel zeer doet![]()
ah zo.. nee heb niets gehoord dus denk het niet... maar bij ons zijn er maar 3 ofzo afgelast geweest en tja zoveel maakt het niet meer uit...quote:Op maandag 28 maart 2005 12:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
Voetballen bij de club bedoelde ik hoor, we (de A1) lopen 5 á 6 wedstrijden achter omdat er zo ongelooflijk veel is afgelast, vandaar dat we een dubbel programma hebben. Zaterdag (4-4 tegen de nr. 2) en vandaag weer. Hopen dat het weer zo lekker gaat, en dat een bepaald persoon niet aanwezig is.
was uiteindelijk 20 min tot een half uur, daarna een half uur bijkomenquote:
Zo zou het eruit gezien kunnen hebben slimquote:Op maandag 28 maart 2005 11:01 schreef MrAli het volgende:
Best shit
[afbeelding]
12.483 3DMark05 punten, op mijn Asus A8N-SLI Deluxe moederbord, met een XFX GeForce 6800GT in SLI.
Bron
Sil heb je goed, maar ik wist niet dat Jildou jogtquote:Op maandag 28 maart 2005 11:45 schreef il_mostro het volgende:
[..]
laat me raden met Silve (en misschien Jildou) ?
want ik heb zo mijn bronnen... dat Jil nog eens met Silve zou gaan jogge en dat ze Niels mss wel mee zouden nemen
Dat zaterdag was dus omdat ze jou wou ontlopen Aliquote:Op maandag 28 maart 2005 12:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je bron hoef ik dan niet eens te raden denk ik zo..
Maar ik snap wel dat Silve Niels mee wil nemen, als ik d'r zaterdag zo zag, liep ze ook al heel hard weg, dus met Niels er achteraan zal de training veel geslaagder zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |