Wtf heb je dan gedaan? Maar, uhm, 'beterschap'quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef MrAli het volgende:
In je eigen voet snijden is behoorlijk pijnlijk..
Ik kan nogal eens last hebben van veel eelt, en dan neem je een groot mes en snij je dat weg. Maar als je iets te diep snijdt..quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wtf heb je dan gedaan? Maar, uhm, 'beterschap'
En Niels, veel prutssucces gewenst
Je mag mij de details besparen hoor..quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik kan nogal eens last hebben van veel eelt, en dan neem je een groot mes en snij je dat weg. Maar als je iets te diep snijdt..
Is in je voet snijden zo raar dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Je mag mij de details besparen hoor..
Dat kan je wel zeggen als je dat "the ring 2" intro ding niet eens kan lezenquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:07 schreef MrAli het volgende:
Net ff The Ring 2 gedownload, weet nog niet 100% zeker het hem is, maar ik ga er vanuit van wel. De kwaliteit is alleen niet best..
Uhm...quote:Maar jullie hebben vast nog wel films (of films) waarvan je zegt, die moet je downloaden..
Dan heeft mijn pc vannacht ook weer wat te doen..Dus kom maar op met lijsten..
Hmm, die wil ik ook nog wel 's zienquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:07 schreef MrAli het volgende:
Net ff The Ring 2 gedownload, weet nog niet 100% zeker het hem is, maar ik ga er vanuit van wel. De kwaliteit is alleen niet best..
Maar jullie hebben vast nog wel films (of films) waarvan je zegt, die moet je downloaden..
The Matrix?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:07 schreef MrAli het volgende:
Maar jullie hebben vast nog wel films (of films) waarvan je zegt, die moet je downloaden..
Wel veel gangster / crime of hoe je dat wilt noemen filmsquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
The Matrix?
Donnie Darko?
Fight Club?
Pulp Fiction?
K-Pax?
Scarface?
Good Fellas?
Resevoir Dogs?
nog niet gezien? Go get'm tiger, en kun je Scarface + Good Fellas dan even voor mij op dvd stampen?
Ja, ik ben er ook heilig van overtuigt dat dat het beste filmgenre is ooit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wel veel gangster / crime of hoe je dat wilt noemen films
Maar 1, 2, 3 & 5 zijn idd erg goed, maar ik neem eigenlijk aan dat hij die al gezien had
Ach, ik viel in slaap, dan is een film niet goedquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook heilig van overtuigt dat dat het beste filmgenre is ooit.
Waarom vind je Pulp Fiction eigenlijk niet goed, wtf is daar mis mee?
Dat bedoelde ik juist, maar ik denk van als iedereen nou even zijn / haar favo filmtitels hier neer pleurt kan ik ze zo downloaden, anders moet ik heel wat topics doorzoeken, en daar had ik net geen zin in..quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:16 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hmm, die wil ik ook nog wel 's zien
Maar: LA Confidentional, Life is Beautiful, Aliens vs Predator: de films waar we het hier het afgelopen half jaar op fok over hebben gehad![]()
Heb ik, nog niet allemaal goed gezien.quote:
Heb ik, en heb ik gezien.quote:Donnie Darko?
Heb ik, maar heb ik nog niet gezien.quote:Fight Club?
Idem.quote:Pulp Fiction?
Heb ik dacht ik wel, ben niet 100% zeker, maar iig niet gezien.quote:K-Pax?
Heb ik niet, en niet gezien.quote:Scarface?
Idem.quote:Good Fellas?
Heb ik, maar nog niet gezien.quote:Resevoir Dogs?
Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen.quote:nog niet gezien? Go get'm tiger, en kun je Scarface + Good Fellas dan even voor mij op dvd stampen?
Had ik bij Fight Club ook.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, ik viel in slaap, dan is een film niet goed
Allready downloading over here!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Iemand hier die Big Fish heeft gezien trouwens?
Bij mij is ie dus net gefinished.quote:
Good Fellas is echt helemaal niks. Had ik per ongeluk een keer gedownload i.p.v. Gangs of New York. Behoorlijk balen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:22 schreef MrAli het volgende:
Ruben, wil je van Scarface de 'normale' versie, of de 'collectors edition, uncut version' ? Good Fellas kon ik niet zo snel vinden, zal zo nog wel ff uitgebreid zoeken.
Collectors edition please, en zoek nog maar even naar Good Fellasquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:22 schreef MrAli het volgende:
Ruben, wil je van Scarface de 'normale' versie, of de 'collectors edition, uncut version' ? Good Fellas kon ik niet zo snel vinden, zal zo nog wel ff uitgebreid zoeken.
Cultuurbarbaartje!quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik juist, maar ik denk van als iedereen nou even zijn / haar favo filmtitels hier neer pleurt kan ik ze zo downloaden, anders moet ik heel wat topics doorzoeken, en daar had ik net geen zin in..
[..]
Heb ik, nog niet allemaal goed gezien.
[..]
Heb ik, en heb ik gezien.
[..]
Heb ik, maar heb ik nog niet gezien.
[..]
Idem.
[..]
Heb ik dacht ik wel, ben niet 100% zeker, maar iig niet gezien.
[..]
Heb ik niet, en niet gezien.
[..]
Idem.
[..]
Heb ik, maar nog niet gezien.
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |