quote:Op zondag 27 maart 2005 13:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Lekker dan..
Maar uhm..
[..]
Dat sms jij mij, vannacht, toen jullie al weg waren, maar volgens mij heb je dat naar de verkeerde gestuurd..
Wie staan er boven mij, en onder mij in je telefoonboek?
Ik had dus al zo'n vermoeden, achjah, maakt mij niets uit hoor..quote:Op zondag 27 maart 2005 13:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]![]()
.
Ik wist dat ik m'n toetsenblok erop had moeten zetten.
Nee, dat was eigenlijk een sms'je aan Esmé, die dus niet naar Texellive was. Die was ik aan het schrijven toen we dus daar halverwege in de middle of nowhere stilstonden. Toen gingen we weer rijden. Later heb ik die weer afgeschreven en naar de goede doorgestuurd.
Jij staat als eerste in m'n telefoonboek, vandaar.
Gaat minder snel.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:29 schreef NerdoNielso het volgende:
Hé Alwin
ach, je zou ook de roddelkrant kunnen checken
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:43 schreef MrAli het volgende:
Dames en heren, Niels z'n chick:
[afbeelding]
Juist Niels, hier is even een handig formuliertje voor je.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef NerdoNielso het volgende:
maar even ter informatie, dat is dus: Ammie van Wijk, officiele naam: Amerens
15 jarige kunstzwemster en zit in de brugklas vmbo(=late leerling & keer blijven zitten)
Brugklas vmbo, dude...quote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef NerdoNielso het volgende:
maar even ter informatie, dat is dus: Ammie van Wijk, officiele naam: Amerens
15 jarige kunstzwemster en zit in de brugklas vmbo(=late leerling & keer blijven zitten)
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist Niels, hier is even een handig formuliertje voor je.
Succes.
da's nadeel ja, maar ze zou dus technisch gezien in de 3e kunnen zitten he, een keer blijven zitten & late leerling of weet ik veel watquote:
Laat het downloaden, branden en kraken nou maar aan mij over..quote:Op zondag 27 maart 2005 16:55 schreef -Mzraki- het volgende:
Drommels, een mooie rip van The Big Lebowski gedownload, is hij frans,.
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist Niels, hier is even een handig formuliertje voor je.
Succes.
Nwe nwe nwe, nu doe je net alsof ik een nitwit ben. Tis alleen maar sinds dat fackin suprnova offline is gegaan heb je nergens meer zo'n goede, overzichtelijke source.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Laat het downloaden, branden en kraken nou maar aan mij over..Mijn specialiteiten, en bergen aan ervaring..
Jonge, niet zo serieus, torrentspy.com is een goede, take a look..quote:Op zondag 27 maart 2005 16:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nwe nwe nwe, nu doe je net alsof ik een nitwit ben. Tis alleen maar sinds dat fackin suprnova offline is gegaan heb je nergens meer zo'n goede, overzichtelijke source.
Deze had ik via emule gedownload, ik haat dat programma, maarja, deze had wel de meeste sources.
Dammit..
Nu maar via Mininova.org, dan is hij morgen vast wel weer binnen.
Ik moest even op de hoogte gesteld worden van de laatste nieuwtjes..quote:Op zondag 27 maart 2005 17:09 schreef SuUz2ko het volgende:
waarom suuzan.web-log.nl?
Liefst met foto's die berit heeft gemaaktquote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik moest even op de hoogte gesteld worden van de laatste nieuwtjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |