abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:17:11 #201
96372 lone_wolf
bijdehansje
pi_25661583
mag je linkjes plaatsen?
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
pi_25661592
quote:
Ondertussen is het 22.00 uur en is het een drukte van jewelste bij de gynaecologenstoel. Hier zie ik het meisje van mijn dromen, blond, perfect lichaam, verzorgd en een blik in haar ogen die ik nooit zal vergeten, zo geil! Terwijl ze zich lekker laat neuken tongzoent ze met diegene die haar neukt en pijpt ondertussen ook nog alles wat er in de buurt van haar mond komt. Ze geniet er zichtbaar van en ook de mannen kunnen geen genoeg van haar krijgen
Dus je moet dringen om even je pik in een gaar wijf te mogen steken, no thanks dudes. .
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:17:38 #203
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25661597
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 15:44 schreef milagro het volgende:

[..]

natuurlijk wel, of denk je dat een muzikant bijvoorbeeld, voor wie muziek zijn lust en leven is, opeens minder plezier heeft zodra hij er ook nog zijn brood mee kan verdienen?
Ragelmatig is dat het geval ja, omdat je meer moet opofferen om je publiek tevreden te krijgen.
quote:
van je hobbie je werk maken is ideaal, de meeste mensen hebben die luxe niet.
dus als je er lol in hebt om op 1 avond 20 man af te werken, laat je dan er voor betalen.
Ik snap echt niet dat je het verschil niet ziet tussen sex hebben voor de lol (in dit geval met meerdere personen, wat niet relevant is) of er voor betaald worden.
Als mensen voor jouw diensten betalen is de hele ervaring door de verhoudingen natuurlijk volkomen anders.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_25661617
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:13 schreef erodome het volgende:
Ach en velen kunnen dat op hun 50ste nog niet...

Als je erover na hebt gedacht, voordelen en nadelen eens tegen elkaar afgewogen hebt en het lijkt je nogsteeds heel erg leuk, dan moet je het gewoon doen als je dat wil.

Stel, je bent er en het bevalt niet, no prob, je moet namelijk helemaal niets, dan stop je toch gewoon, of begint helemaal niet?
Echt die schade waar over gesproken wordt is er niet, je komt niet daar en moet verplicht 80 mannen afwerken, je komt daar, je kijkt de kat uit de boom en als je denkt, ja het lijkt me wel wat om mee te doen dan zoek je een slachtoffer uit, wil je het bij die ene houden, no prob, wil je er toch 80 doen, ook geen prob, wil je wel neuken, maar niet zoenen, ook geen prob, wil je niet pijpen, ook geen prob, alles kan en mag, maar niets moet en dat is ook de sfeer die er hangt.
Je kan aan iets meedoen, Erodome, aan dan toch of ms halverwege afhaken en er achteraf een rot gevoel aan over houden, en juist inzake sex wilt een minder leuke ervaring nog al eens blijven 'hangen' , langer dan je lief is, en van meer invloed zijn dan je lief is.

Dus vandaar dat ik vind dat je met een ervaring opdoen als deze net even wat langer na moet denken dan wanneer je je afvraagt of je nu naar dat popconcert zal gaan of niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25661627
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Onvoorstelbaar. Ik mocht nog niet eens uit toen ik nog thuiswoonde (tot paar maanden na mn 18e verjaardag) en ik mocht zeker weten al helemaal niet in m'n uppie tot diep in de nacht ergens blijven waar ik niemand kende. Mên, ik moest al bellen of ik veilig aangekomen was als ik 10 minuten moest fietsen naar een feestje.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je ouders je niet een beetje in de gaten houden, ook al ben je 18. Als jij helemaal je eigen gang wilt gaan, moet je op jezelf gaan wonen vind ik.
Ik be ook al hard aan het sparen om op kamers te gaan dan kan ik helemaal doen en laten wat ik wil
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:19:48 #206
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_25661643
Toch TS, ben je niet te veel gefocust op het experimenteren (dit noem ik niet echt meer expirimenteren maarja) op seksueel gebied? Ik zou driewerf door de grond gaan als ik
als ouder zou horen dat mijn 18 jarige dochter zich gewillig liet uitwonen door een boel vreemde
mannen van alle leeftijdscategorien... Ik zou mezelf tot in den treure afvragen wat ik in hemelsnaam
fout heb gedaan...

Om even ook nog een andere kijk op de zaak te geven:

Ik snap zulke events ook wel... Die clubs hoeven geen loon te betalen aan de vrouwen,
maar de mannen moeten wel betalen om te neuken en te drinken... Dan heb je gratis werknemers, om het maar met een net woord te zeggen... Check uit die winst...

Tja, misschien ben je in die situatie wel in je element, misschien ook niet... Ik snap "de kick"
gewoon niet... Zo kan je overal wel een "kick" achter zoeken...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:22:06 #207
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_25661704
nou, het lijkt me ook erg leuk om heen te gaan zeg. Ik denk alleen dat mijn vriendin er nog niet helemaal klaar voor is dat ik zulke dingen ga doen of dat zij al mee zou gaan
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:22:14 #208
96372 lone_wolf
bijdehansje
pi_25661707
nou ik heb net je foto gezien....
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:23:00 #209
37769 erodome
Zweefteef
pi_25661724
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:18 schreef milagro het volgende:

[..]

Je kan aan iets meedoen, Erodome, aan dan toch of ms halverwege afhaken en er achteraf een rot gevoel aan over houden, en juist inzake sex wilt een minder leuke ervaring nog al eens blijven 'hangen' , langer dan je lief is, en van meer invloed zijn dan je lief is.

Dus vandaar dat ik vind dat je met een ervaring opdoen als deze net even wat langer na moet denken dan wanneer je je afvraagt of je nu naar dat popconcert zal gaan of niet.
Tja, maar dat risiko heb je ook als je op iemand verliefd ben, van mij part een half jaar wacht met sex, ook dan kan het een mindere ervaring zijn.

Hier is dat risiko kleiner, juist omdat er veel mensen zijn, de mannen zijn verplicht je goed te behandelen en je op je wenken te bedienen in wat jij wil en niet wil op sexgebied.

Dat je er goed over na moet denken ben ik het totaal mee eens, maar ze heeft al een half jaar gedacht en is nergens toe verplicht daar, dus ze kan met gemak even rondkijken(desnoods de hele avond als ze toch twijveld) en de kat uit de boom kijken.

Dat heb je niet als je iemand mee naar huis neemt, wie weet wat voor gek je mee gesleept hebt, de kans dat je daar een gek krijgt die wat naars doet is 0,000000000000000000000000001% en dat is dan ook totdat jij nee zegt, want dan wordt hij verwijderd als hij vervelend is en wordt jij door weet ik veel hoeveel mensen getroost en in de watten gelegd zodat je dat nare heel snel kwijt bent.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25661773
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:22 schreef lone_wolf het volgende:
nou ik heb net je foto gezien....

Waar?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25661783
quote:
Ik heb me geconcentreerd op die blonde
slanke slet met dat zwarte lak jurkje. Ze werd in twee sessies van zeker
een uur per keer door diverse heren genadeloos afgeneukt,
ondertussen pijpte ze de een na de ander klaar en liet in haar geile
pijpmond spuiten. Ik ben tot 00.30 gebleven, maar ze zal ongetwijfeld nog een keer flink gepakt zijn. Ik weet niet hoeveel ze klaar gekomen is, maar ze was onverzadigbaar. Zelfs als ik nu nog aan haar denk, krijg ik weer een stijve pik.Ik hoop dat ze vaker zal komen. Ook de andere vrouwen waren top. Ik heb nog nooit zo veel geile sletten bij elkaar gezien. Dit soort dingen zie je alleen in de film en dan is het niet echt gemeend.
Go for it Sylvana. !
pi_25661794
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:17 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ragelmatig is dat het geval ja, omdat je meer moet opofferen om je publiek tevreden te krijgen.
[..]

Ik snap echt niet dat je het verschil niet ziet tussen sex hebben voor de lol (in dit geval met meerdere personen, wat niet relevant is) of er voor betaald worden.
Als mensen voor jouw diensten betalen is de hele ervaring door de verhoudingen natuurlijk volkomen anders.
Nee ?

Waarom zou dat met sex wel zo zijn en met muziek maken of acteren bijvoorbeeld niet?

Als je graag schrijft, acteert, zingt dan wordt het plezier toch ook niet minder zodra men wilt betalen om je te boeken te lezen, je te zien optreden? Ik zie dat bij veel muzikanten, schrijvers, acteurs niet gebeuren , hoor, die genieten er nog steeds van, ook nu ze er dik voor betaalt krijgen

De enige waarvan ik weet dat hij er geen lol in had, is al een poosje dood, door eigen toedoen

We hebben het over gangbangen, niet een sporadisch one night standje met 1 kerel, maar dus sex hebben met een aanzienlijk aantal mannen op 1 avond.
Gesteld dat het bevalt, en je zo iets 1 á 2 keer per maand zou willen doen, sex hebben op 1 avond met 5 of 10 man of zo, waarom dan niet het aangename met het praktische combineren en die 2 avonden dat je zin hebt in lekker veel kerels, naar een YabYum gaan ?
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:36:28 #213
37769 erodome
Zweefteef
pi_25661880
Als je hoer bent heb je niet zo heel veel keuze meer met wie je wat doet, mannen verwachten dan echt wat van je, ik neem aan dat een hoer ook wel iemand mag weigeren uiteindelijk, maar we weten allemaal dat dat niet echt de bedoeling is.

Het vrijwillige is er vanaf, de controle die je zelf hebt is weg, want iemand betaald voor een dienst wat jij dan ook maar even moet leveren.

Dit is totaal op vrijwilligheid gebasseerd, heb je er even geen trek in, dan stop je, dat kan niet als je hoer bent, iemand heeft ergens voor betaald namelijk...
En ik neem aan dat ze in yab yum ook niet zo heel blij met je zijn als je alles wat je niet lekker vindt laat staan, denk dat ze je er heel snel uitschoppen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25661935
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:23 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja, maar dat risiko heb je ook als je op iemand verliefd ben, van mij part een half jaar wacht met sex, ook dan kan het een mindere ervaring zijn.

Hier is dat risiko kleiner, juist omdat er veel mensen zijn, de mannen zijn verplicht je goed te behandelen en je op je wenken te bedienen in wat jij wil en niet wil op sexgebied.

Dat je er goed over na moet denken ben ik het totaal mee eens, maar ze heeft al een half jaar gedacht en is nergens toe verplicht daar, dus ze kan met gemak even rondkijken(desnoods de hele avond als ze toch twijveld) en de kat uit de boom kijken.

Dat heb je niet als je iemand mee naar huis neemt, wie weet wat voor gek je mee gesleept hebt, de kans dat je daar een gek krijgt die wat naars doet is 0,000000000000000000000000001% en dat is dan ook totdat jij nee zegt, want dan wordt hij verwijderd als hij vervelend is en wordt jij door weet ik veel hoeveel mensen getroost en in de watten gelegd zodat je dat nare heel snel kwijt bent.
nou, zeg zo klinkt het als therapie bijna of een hele hele hechte vriendenclub, getroost en in de watten gelegd, als je daar voor het eerst komt al zeker ... puur eigen belang natuurlijk , ze willen je behouden voor een volgende keer, en ben je lelijk dan willen ze je behoeden voor een volgende keer en troosten ze je niet "ja, hallo, JIJ begon geil te doen!!"

Mensen komen daar gewoon voor de geile sex, toch niet voor de eventuele opvang van tere zieltjes, lijkt me

(PI! PI!!! let op de PI!!!)
pi_25661952
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:36 schreef erodome het volgende:
Als je hoer bent heb je niet zo heel veel keuze meer met wie je wat doet, mannen verwachten dan echt wat van je, ik neem aan dat een hoer ook wel iemand mag weigeren uiteindelijk, maar we weten allemaal dat dat niet echt de bedoeling is.
Een hoer geeft van tevoren toch aan wat ze wel en niet wil. .
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:42:01 #216
37769 erodome
Zweefteef
pi_25662007
Natuurlijk komen ze daar niet voor tere zieltjes, maar als er echt een kwal geweest zou zijn waar je overstuur van bent dan staan er zat mensen voor je hoor, ook mensen die je niet willen neuken...

Je zou eens moeten gaan kijken bij zoiets, dat komt wat ik zeg wat minder vreemd over, er wordt daar op elkaar gelet namelijk, ik heb ook weleens in een parenclub iemand dingen zien doen waarbij ik en anderen dachten van tjeempig eg, volgens mij is die niet voor haar lol bezig en daar is ook ingegrepen, het is de bedoeling dat iedereen het naar zijn zin heeft, niet dat er mensen doodongelukkig van worden namelijk...
pi_25662015
Overings lekker intelligent om traceerbare gegevens in je profiel neer te zetten Sylvana. Je kreeg vorige keer al een verbod op internet van je ouders omdat mensen je ouders hadden gebeld vanwege die pikante foto's, en nu post je open en bloot dat je naar een gangbang wilt. Kwestie voor tijd voordat dit naar de andere fora's uitlekt waar jij toen uitgekotst werd. .
pi_25662019
Op zich vind ik het erg leuk om te zien dat je het lef hebt om zoiets hier te posten, gezien de nog altijd behoorlijk grote vooroordelen over seksuele activiteiten. Of zo'n gangbang wat voor je is merk je vanzelf wel, als ik hier zo de ervaringen van erodome lees, lijkt het allemaal erg vrijblijvend en dat is natuurlijk wel zo prettig.

Dat de mannen voor alle kosten opdraaien is eigenlijk wel jammer; dat wekt toch een beetje de indruk dat het inderdaad gewoon betaalde seks is, alhoewel dat dus eigenlijk niet het geval is.

Ik zou wel eens willen weten wat je er achteraf van vindt.

Zelf zou ik zoiets niet zo gauw doen; misschien als er van tevoren selectie is wel, maar zo tussen de honderden naakte onbekenden die elkaar een beurt geven zou ik me toch wel wat oncomfortabel voelen. Al zal dat een kwestie van gewenning zijn; zo'n gangbang is wellicht meer een 'acquired taste'?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25662031
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:36 schreef erodome het volgende:

Het vrijwillige is er vanaf, de controle die je zelf hebt is weg, want iemand betaald voor een dienst wat jij dan ook maar even moet leveren.

Dit is totaal op vrijwilligheid gebasseerd, heb je er even geen trek in, dan stop je, dat kan niet als je hoer bent, iemand heeft ergens voor betaald namelijk...
En ik neem aan dat ze in yab yum ook niet zo heel blij met je zijn als je alles wat je niet lekker vindt laat staan, denk dat ze je er heel snel uitschoppen...
Nou, volgens mij valt dat best mee, je hebt ook als hoer het recht op NEE, je hoeft niet iedere klant te 'nemen' , juist in een club niet (ja als je helemaal nooit iemand leuk genoeg vindt, krijg je commentaar natuurlijk van de directie )

Maar goed, ze wilt het bij een hobby laten , dus.
Ik zou , als ze nog thuiswoont, er dan in ieder geval voor zorgen dat pa en ma er niet achter komen, die steigeren al bij veel minder dan dat, meen ik me te herinneren.

En dat zal niet anders zijn, omdat dochterlief nu toevallig 18 is en eerst niet.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:43:22 #220
37769 erodome
Zweefteef
pi_25662040
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:39 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Een hoer geeft van tevoren toch aan wat ze wel en niet wil. .
Weet ik veel, ik ben nog nooit bij de hoeren geweest.

Maar wat je zegt lijkt logisch, maar binnen dat wat je aangeeft zal je dus wel moeten doen aangezien iemand betaald heeft, als je bij zo'n feest aangeeft dingen te willen mag je je op elk moment bedenken en stoppen zonder dat je er gezeik van krijgt.
pi_25662074
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar het lijkt me nogal sterk dat als ik naar de hoeren ga en 50 euro neerleg dat die bitch dan een half uur van mij is en geen eigen inbreng meer heeft. .
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:45:23 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25662092
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:42 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik zou , als ze nog thuiswoont, er dan in ieder geval voor zorgen dat pa en ma er niet achter komen, die steigeren al bij veel minder dan dat, meen ik me te herinneren.
Als ik haar moeder zou zijn en ik zou er achter komen... ik geloof dat ik alle mogelijke toevallen en beroertes zou krijgen die er te bedenken zijn.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:47:47 #223
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_25662141
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:20 schreef speknek het volgende:
Najah als er echt niemand bij zit, is 65 euro voor een hele nacht zuipen in de sauna ook nog best te doen.
Ja, het lijkt me eik wel tof om gewoon met vrienden te gaan en je dan klem te zuipen en zielige oude mannetjes uit te lachen.

Maar goed, tóch maar niet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:48:10 #224
37769 erodome
Zweefteef
pi_25662149
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:44 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar het lijkt me nogal sterk dat als ik naar de hoeren ga en 50 euro neerleg dat die bitch dan een half uur van mij is en geen eigen inbreng meer heeft. .
Laten we er voor het gemak van uitgaan dat neuken wel bij die 50 euro inzit, wat als je gewoon geen zin meer hebt op dat moment, het is je werk dan, dus je zal wel moeten, snappie wat ik bedoel?

Dat heb je niet als het vrijwillig is, je kan doen en laten wat je wil, zoals jij het wil.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:48:24 #225
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_25662156
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Als ik haar moeder zou zijn en ik zou er achter komen... ik geloof dat ik alle mogelijke toevallen en beroertes zou krijgen die er te bedenken zijn.
Ik geloof dat mijn moeder ook erg raar zou hebben opgekeken. Het kind is nauwelijks volwassen.

Ik vraag me ook af hoe je als 18-jarige al "alles uitgeprobeerd" kan hebben. Waarom niet eens gewoon een langere relatie met liefdevolle seks proberen ipv al die one night stands waar je het over hebt?

Het lijkt in mijn ogen heel erg of je ergens naar op zoek bent en daarin steeds extremer gaat en dat datgene waar je naar op zoek bent misschien wel ergens anders ligt.

Maar goed, dat is psychologie van de koude grond. En natuurlijk moet je het zelf uitmaken. Maar het klinkt mij persoonlijk allemaal wat erg haastig in de oren.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_25662184
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar wat je zegt lijkt logisch, maar binnen dat wat je aangeeft zal je dus wel moeten doen aangezien iemand betaald heeft, als je bij zo'n feest aangeeft dingen te willen mag je je op elk moment bedenken en stoppen zonder dat je er gezeik van krijgt.
daarom had ik het ook over een club
ook daar kan ene hoer als ze met een man alleen is, dingen gewoon weigeren die ze niet wilt en is er hulp dichtbij als de man raar gaat lopen doen omdat de hoer die dingen niet wilt en komt hij er een volgende keer niet meer in
pi_25662226
Ik heb wel eens zo'n gangbang film gezien.. maar het zijn echt allemaal van die enge besnorde 40/50-ers... welk meisje van 18 wil zich nou door die engers laten nemen? Ik snap dat je lekkere seks wil, maar met dit soort volk kan je toch geen lekkere seks hebben? Al die mannen vliegen natuurlijk meteen naar de jongste meisjes, wat jij dus bent...
Tri State. Tri State. !
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:50:59 #228
37769 erodome
Zweefteef
pi_25662236
Ik weet echt niet hoe dat loopt in sexclubs, maar ik ga er wel vanauit dat als er iemand bij je is je die wel moet neuken, anders wil hij natuurlijk zijn geld terug, in ieder geval dat zou ik willen als ik een man zou zijn en voor neuken betaald heb.

Het is gewoon niet vrijblijvend dan.
pi_25662271
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb wel eens zo'n gangbang film gezien.. maar het zijn echt allemaal van die enge besnorde 40/50-ers... welk meisje van 18 wil zich nou door die engers laten nemen? Ik snap dat je lekkere seks wil, maar met dit soort volk kan je toch geen lekkere seks hebben? Al die mannen vliegen natuurlijk meteen naar de jongste meisjes, wat jij dus bent...
Mijn "schoonzusje" is 18 (en een lekker ding) maar ik kan me niet voorstellen dat ze zoiets zou doen, ik vind het toch te jong.
En idd al die ouwe mannen die gaan daar natuurlijk gelijk op af....

Zou ik ook doen
pi_25662280
Maar ik vind ook dat het ieder zijn vrije keuze is natuurlijk.
Geniet van het leven...
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:53:51 #231
37769 erodome
Zweefteef
pi_25662313
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb hier thuis veel gangbang films liggen, in veel van die films zijn het brede jongens die er vaak helemaal niet zo slecht uitzien, dat zijn dan geen films over gangbang records, zo 1 heb ik er ook gezien en daar ging je idd van huilen, maar cluster fuck en gangbanggirl ofzo kom je amper echte engerds tegen, ok het kan je smaak niet zijn, maar het zijn goed gebouwde, jonge mannen.

De 3 gangbangs waar ik ben wezen kijken heb ik ook echt leuke mannen tussen gezien, echt niet allemaal eng, er zat wel wat engs tussen, maar goed, die kom je overal tegen, maar meer dan genoeg leuks, goed verzorgt, lekker gebouwt, leuk koppie, heb er met een paar ook nog zitten kletsen en ze hadden ook nog eens wat te vertellen.
pi_25662315
Wat in een film gebeurd wil niet zeggen dat het irl ook zo is he, of zijn jullie nog zo jong dat jullie fantasie en werkelijkheid niet kunnen onderscheiden
  Trouwste user 2022 dinsdag 22 maart 2005 @ 16:54:19 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_25662326
Ik las dit op haar homepage

Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:

'Wanneer vind ik de ware?'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:54:46 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25662333
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:53 schreef Sylvana het volgende:
Wat in een film gebeurd wil niet zeggen dat het irl ook zo is he, of zijn jullie nog zo jong dat jullie fantasie en werkelijkheid niet kunnen onderscheiden
*mompelt iets over de pot en de ketel verwijten...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:55:29 #235
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25662354
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef erodome het volgende:

Exact, en er treden dan bepaalde machtsverhoudingen, klant-relatie en wat al niet meer op, waardoor de hele ervaring totaal niet meer vergelijkbaar is.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:55:50 #236
11923 I.R.Baboon
pi_25662362
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:54 schreef tong80 het volgende:

Nou ja, Tong, ik moet toegeven, het is wel slim. Als je érgens veel mannen tegenkomt.
pi_25662370
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:54 schreef tong80 het volgende:

ja, ooit wil ik me wel settelen ja, maar nu nog niet

( zie ook het topic Wil(de) jij een slet worden? )
pi_25662377
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef erodome het volgende:
Ik weet echt niet hoe dat loopt in sexclubs, maar ik ga er wel vanauit dat als er iemand bij je is je die wel moet neuken, anders wil hij natuurlijk zijn geld terug, in ieder geval dat zou ik willen als ik een man zou zijn en voor neuken betaald heb.

Je hoeft die man niet mee naar boven te nemen, Erodome, dus je hoeft hem niet te weigeren puntje bij paaltje, puntje komt niet eens bij paaltje, de dame kan zelf van te voren al enige invloed uitoefenen op wie ze wil (ze moet natuurlijk niet week in week uit om de haverklap kerels weigeren, maar ze hoeft echt niet iedere vent te behagen die haar uitkiest)
Zat andere dames waar meneer uit kan kiezen dus ik denk dat het dan ook weinig problemen geeft als ze nee zegt ( en dat natuurlijk heel subtiel doet zonder voor het hoofd te stoten)
  dinsdag 22 maart 2005 @ 16:57:31 #239
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25662403
Je stelt het hoerenberoep iets te rooskleurig voor. milagro .
pi_25662492
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:57 schreef Posdnous het volgende:
Ik wou dat ik een vrouw was. .

Snel en effectief geld verdienen. .
  dinsdag 22 maart 2005 @ 17:02:03 #241
37769 erodome
Zweefteef
pi_25662526
Ik denk ook dat je dat beroep iets te rooskleurig voorsteld....

Maar milagro, nu ben je al boven met iemand, iemand heeft al betaald, je bent bezig en de kleren gaan uit en daar komt me daar ineens een enorme bos haar onder vandaan, je kan niet zien waar borsthaar overgaat in schaamhaar en waar schaamhaar overgaat in bil- en rughaar, onder dat haar zie je wat prachtige rode koppen met van die heerlijke witte punten, het is ranzig in het kwadraat dus.

En dan, iemand heeft al betaald, je kan niet zomaar even terug.

Of je neemt iemand mee naar boven, aardig figuur, maar in bed bakt hij er echt niets van, het is geen bal aan, je valt bijna in slaap, je kan niet stoppen en zeggen, joh ik ga even verderop kijken.

Zie je dan echt het verschil niet tussen hoer=werk en lekker sletten op vrijblijvende basis?
pi_25662529
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:57 schreef Posdnous het volgende:
Er zijn gewoon clubs waar het allemaal goed geregeld is, en er dus ook veel vrijheid voor de dames is
En volgens sommige raamhoeren is ook hun beroep een leuk beroep trouwens, ook al kan ik me er niets bij voorstellen, maar dat kan ik me bij een gangbang of parenclub gedoe sowieso ook niet, of juist té goed

Maar goed, enought gezeurd over hoeren, onze Syl wilt gewoon slettebakken
En ik hoop dat ze weet waar ze mee bezig is, maar vooral dat haar ouders er niet achter komen
  dinsdag 22 maart 2005 @ 17:03:51 #243
11923 I.R.Baboon
pi_25662571
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:02 schreef milagro het volgende:

Maar goed, enought gezeurd over hoeren, onze Syl wilt gewoon slettebakken
Nou ja, daar zijn toch makkelijker manieren voor: een paar foktopics openen bijvoorbeeld. Heb je ook nog eens allemaal schattige jonge jongetjes zonder snor en erectieproblemen.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 17:04:12 #244
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25662582
Ik denk niet dat ze weet waar ze mee bezig is.. maar hee, niet mijn karma.
The truth was in here.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 17:04:50 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25662600
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:03 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nou ja, daar zijn toch makkelijker manieren voor: een paar foktopics openen bijvoorbeeld. Heb je ook nog eens allemaal schattige jonge jongetjes zonder snor en erectieproblemen.
Maar dat geeft niet díe kick waarschijnlijk .
  dinsdag 22 maart 2005 @ 17:05:54 #246
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_25662632
quote:

[..]

Als je eens lekker uitgewoond wil worden heb je niks aan wanhopige pubers die al komen voor ze 'm erin kunnen hangen.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_25662636
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:02 schreef erodome het volgende:
Ik denk ook dat je dat beroep iets te rooskleurig voorsteld....

Maar milagro, nu ben je al boven met iemand, iemand heeft al betaald, je bent bezig en de kleren gaan uit en daar komt me daar ineens een enorme bos haar onder vandaan, je kan niet zien waar borsthaar overgaat in schaamhaar en waar schaamhaar overgaat in bil- en rughaar, onder dat haar zie je wat prachtige rode koppen met van die heerlijke witte punten, het is ranzig in het kwadraat dus.

En dan, iemand heeft al betaald, je kan niet zomaar even terug.

Of je neemt iemand mee naar boven, aardig figuur, maar in bed bakt hij er echt niets van, het is geen bal aan, je valt bijna in slaap, je kan niet stoppen en zeggen, joh ik ga even verderop kijken.

Zie je dan echt het verschil niet tussen hoer=werk en lekker sletten op vrijblijvende basis?
Ja okay, dat is zo, maar zoals ik al zei, in een club is er tot op zekere hoogte een keuze te maken, ook als hoer, alleen, idd als de kleren OUT zijn, en het bevalt niet wat je ziet, dan kun je alleen maar hopen dat jouw lijf ook tegenvalt en de man er van af ziet

Dan is particuliere raamhoer een optie, als bijverdienste dan, keuze geheel aan jou en geen druk om je quotum te halen, iedere 50 euro is meegenomen
pi_25662639
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Maar dat geeft niet díe kick waarschijnlijk .
je begint het al te snappen
pi_25662658
maar al die andere vrouwen die er zijn op die site... er zijn er maar 2 van 18/19
Bijna alle andere vrouwen zijn heel oud. die mannen springen natuurlijk meteen naar jou xD
Tri State. Tri State. !
pi_25662667
quote:

[..]

dat was al eens gedaan maar Pa deed toen flauw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')