Dus je moet dringen om even je pik in een gaar wijf te mogen steken, no thanks dudes.quote:Ondertussen is het 22.00 uur en is het een drukte van jewelste bij de gynaecologenstoel. Hier zie ik het meisje van mijn dromen, blond, perfect lichaam, verzorgd en een blik in haar ogen die ik nooit zal vergeten, zo geil! Terwijl ze zich lekker laat neuken tongzoent ze met diegene die haar neukt en pijpt ondertussen ook nog alles wat er in de buurt van haar mond komt. Ze geniet er zichtbaar van en ook de mannen kunnen geen genoeg van haar krijgen
Ragelmatig is dat het geval ja, omdat je meer moet opofferen om je publiek tevreden te krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:44 schreef milagro het volgende:
[..]
natuurlijk wel, of denk je dat een muzikant bijvoorbeeld, voor wie muziek zijn lust en leven is, opeens minder plezier heeft zodra hij er ook nog zijn brood mee kan verdienen?
Ik snap echt niet dat je het verschil niet ziet tussen sex hebben voor de lol (in dit geval met meerdere personen, wat niet relevant is) of er voor betaald worden.quote:van je hobbie je werk maken is ideaal, de meeste mensen hebben die luxe niet.
dus als je er lol in hebt om op 1 avond 20 man af te werken, laat je dan er voor betalen.
Je kan aan iets meedoen, Erodome, aan dan toch of ms halverwege afhaken en er achteraf een rot gevoel aan over houden, en juist inzake sex wilt een minder leuke ervaring nog al eens blijven 'hangen' , langer dan je lief is, en van meer invloed zijn dan je lief is.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:13 schreef erodome het volgende:
Ach en velen kunnen dat op hun 50ste nog niet...
Als je erover na hebt gedacht, voordelen en nadelen eens tegen elkaar afgewogen hebt en het lijkt je nogsteeds heel erg leuk, dan moet je het gewoon doen als je dat wil.
Stel, je bent er en het bevalt niet, no prob, je moet namelijk helemaal niets, dan stop je toch gewoon, of begint helemaal niet?
Echt die schade waar over gesproken wordt is er niet, je komt niet daar en moet verplicht 80 mannen afwerken, je komt daar, je kijkt de kat uit de boom en als je denkt, ja het lijkt me wel wat om mee te doen dan zoek je een slachtoffer uit, wil je het bij die ene houden, no prob, wil je er toch 80 doen, ook geen prob, wil je wel neuken, maar niet zoenen, ook geen prob, wil je niet pijpen, ook geen prob, alles kan en mag, maar niets moet en dat is ook de sfeer die er hangt.
Ik be ook al hard aan het sparen om op kamers te gaan dan kan ik helemaal doen en laten wat ik wilquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Ik mocht nog niet eens uit toen ik nog thuiswoonde (tot paar maanden na mn 18e verjaardag) en ik mocht zeker weten al helemaal niet in m'n uppie tot diep in de nacht ergens blijven waar ik niemand kende. Mên, ik moest al bellen of ik veilig aangekomen was als ik 10 minuten moest fietsen naar een feestje.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je ouders je niet een beetje in de gaten houden, ook al ben je 18. Als jij helemaal je eigen gang wilt gaan, moet je op jezelf gaan wonen vind ik.
Tja, maar dat risiko heb je ook als je op iemand verliefd ben, van mij part een half jaar wacht met sex, ook dan kan het een mindere ervaring zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Je kan aan iets meedoen, Erodome, aan dan toch of ms halverwege afhaken en er achteraf een rot gevoel aan over houden, en juist inzake sex wilt een minder leuke ervaring nog al eens blijven 'hangen' , langer dan je lief is, en van meer invloed zijn dan je lief is.
Dus vandaar dat ik vind dat je met een ervaring opdoen als deze net even wat langer na moet denken dan wanneer je je afvraagt of je nu naar dat popconcert zal gaan of niet.
Go for it Sylvana.quote:Ik heb me geconcentreerd op die blonde
slanke slet met dat zwarte lak jurkje. Ze werd in twee sessies van zeker
een uur per keer door diverse heren genadeloos afgeneukt,
ondertussen pijpte ze de een na de ander klaar en liet in haar geile
pijpmond spuiten. Ik ben tot 00.30 gebleven, maar ze zal ongetwijfeld nog een keer flink gepakt zijn. Ik weet niet hoeveel ze klaar gekomen is, maar ze was onverzadigbaar. Zelfs als ik nu nog aan haar denk, krijg ik weer een stijve pik.Ik hoop dat ze vaker zal komen. Ook de andere vrouwen waren top. Ik heb nog nooit zo veel geile sletten bij elkaar gezien. Dit soort dingen zie je alleen in de film en dan is het niet echt gemeend.
Nee ?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:17 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ragelmatig is dat het geval ja, omdat je meer moet opofferen om je publiek tevreden te krijgen.
[..]
Ik snap echt niet dat je het verschil niet ziet tussen sex hebben voor de lol (in dit geval met meerdere personen, wat niet relevant is) of er voor betaald worden.
Als mensen voor jouw diensten betalen is de hele ervaring door de verhoudingen natuurlijk volkomen anders.
nou, zeg zo klinkt het als therapie bijna of een hele hele hechte vriendenclub, getroost en in de watten gelegd, als je daar voor het eerst komt al zeker ... puur eigen belang natuurlijk , ze willen je behouden voor een volgende keer, en ben je lelijk dan willen ze je behoeden voor een volgende keer en troosten ze je niet "ja, hallo, JIJ begon geil te doen!!"quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, maar dat risiko heb je ook als je op iemand verliefd ben, van mij part een half jaar wacht met sex, ook dan kan het een mindere ervaring zijn.
Hier is dat risiko kleiner, juist omdat er veel mensen zijn, de mannen zijn verplicht je goed te behandelen en je op je wenken te bedienen in wat jij wil en niet wil op sexgebied.
Dat je er goed over na moet denken ben ik het totaal mee eens, maar ze heeft al een half jaar gedacht en is nergens toe verplicht daar, dus ze kan met gemak even rondkijken(desnoods de hele avond als ze toch twijveld) en de kat uit de boom kijken.
Dat heb je niet als je iemand mee naar huis neemt, wie weet wat voor gek je mee gesleept hebt, de kans dat je daar een gek krijgt die wat naars doet is 0,000000000000000000000000001% en dat is dan ook totdat jij nee zegt, want dan wordt hij verwijderd als hij vervelend is en wordt jij door weet ik veel hoeveel mensen getroost en in de watten gelegd zodat je dat nare heel snel kwijt bent.
Een hoer geeft van tevoren toch aan wat ze wel en niet wil.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:36 schreef erodome het volgende:
Als je hoer bent heb je niet zo heel veel keuze meer met wie je wat doet, mannen verwachten dan echt wat van je, ik neem aan dat een hoer ook wel iemand mag weigeren uiteindelijk, maar we weten allemaal dat dat niet echt de bedoeling is.
Nou, volgens mij valt dat best mee, je hebt ook als hoer het recht op NEE, je hoeft niet iedere klant te 'nemen' , juist in een club niet (ja als je helemaal nooit iemand leuk genoeg vindt, krijg je commentaar natuurlijk van de directiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:36 schreef erodome het volgende:
Als je hoer bent heb je niet zo heel veel keuze meer met wie je wat doet, mannen verwachten dan echt wat van je, ik neem aan dat een hoer ook wel iemand mag weigeren uiteindelijk, maar we weten allemaal dat dat niet echt de bedoeling is.
Het vrijwillige is er vanaf, de controle die je zelf hebt is weg, want iemand betaald voor een dienst wat jij dan ook maar even moet leveren.
Dit is totaal op vrijwilligheid gebasseerd, heb je er even geen trek in, dan stop je, dat kan niet als je hoer bent, iemand heeft ergens voor betaald namelijk...
En ik neem aan dat ze in yab yum ook niet zo heel blij met je zijn als je alles wat je niet lekker vindt laat staan, denk dat ze je er heel snel uitschoppen...
Weet ik veel, ik ben nog nooit bij de hoeren geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:39 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Een hoer geeft van tevoren toch aan wat ze wel en niet wil..
Ik ook niet. Maar het lijkt me nogal sterk dat als ik naar de hoeren ga en 50 euro neerleg dat die bitch dan een half uur van mij is en geen eigen inbreng meer heeft.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben nog nooit bij de hoeren geweest.
Als ik haar moeder zou zijn en ik zou er achter komen... ik geloof dat ik alle mogelijke toevallen en beroertes zou krijgen die er te bedenken zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik zou , als ze nog thuiswoont, er dan in ieder geval voor zorgen dat pa en ma er niet achter komen, die steigeren al bij veel minder dan dat, meen ik me te herinneren.
Ja, het lijkt me eik wel tof om gewoon met vrienden te gaan en je dan klem te zuipen en zielige oude mannetjes uit te lachen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:20 schreef speknek het volgende:
Najah als er echt niemand bij zit, is 65 euro voor een hele nacht zuipen in de sauna ook nog best te doen.
Laten we er voor het gemak van uitgaan dat neuken wel bij die 50 euro inzit, wat als je gewoon geen zin meer hebt op dat moment, het is je werk dan, dus je zal wel moeten, snappie wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:44 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het lijkt me nogal sterk dat als ik naar de hoeren ga en 50 euro neerleg dat die bitch dan een half uur van mij is en geen eigen inbreng meer heeft..
Ik geloof dat mijn moeder ook erg raar zou hebben opgekeken. Het kind is nauwelijks volwassen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik haar moeder zou zijn en ik zou er achter komen... ik geloof dat ik alle mogelijke toevallen en beroertes zou krijgen die er te bedenken zijn.
daarom had ik het ook over een clubquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben nog nooit bij de hoeren geweest.
Maar wat je zegt lijkt logisch, maar binnen dat wat je aangeeft zal je dus wel moeten doen aangezien iemand betaald heeft, als je bij zo'n feest aangeeft dingen te willen mag je je op elk moment bedenken en stoppen zonder dat je er gezeik van krijgt.
Mijn "schoonzusje" is 18 (en een lekker ding) maar ik kan me niet voorstellen dat ze zoiets zou doen, ik vind het toch te jong.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb wel eens zo'n gangbang film gezien.. maar het zijn echt allemaal van die enge besnorde 40/50-ers... welk meisje van 18 wil zich nou door die engers laten nemen? Ik snap dat je lekkere seks wil, maar met dit soort volk kan je toch geen lekkere seks hebben? Al die mannen vliegen natuurlijk meteen naar de jongste meisjes, wat jij dus bent...
Ik heb hier thuis veel gangbang films liggen, in veel van die films zijn het brede jongens die er vaak helemaal niet zo slecht uitzien, dat zijn dan geen films over gangbang records, zo 1 heb ik er ook gezien en daar ging je idd van huilen, maar cluster fuck en gangbanggirl ofzo kom je amper echte engerds tegen, ok het kan je smaak niet zijn, maar het zijn goed gebouwde, jonge mannen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb wel eens zo'n gangbang film gezien.. maar het zijn echt allemaal van die enge besnorde 40/50-ers... welk meisje van 18 wil zich nou door die engers laten nemen? Ik snap dat je lekkere seks wil, maar met dit soort volk kan je toch geen lekkere seks hebben? Al die mannen vliegen natuurlijk meteen naar de jongste meisjes, wat jij dus bent...
*mompelt iets over de pot en de ketel verwijten...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:53 schreef Sylvana het volgende:
Wat in een film gebeurd wil niet zeggen dat het irl ook zo is he, of zijn jullie nog zo jong dat jullie fantasie en werkelijkheid niet kunnen onderscheiden
Exact, en er treden dan bepaalde machtsverhoudingen, klant-relatie en wat al niet meer op, waardoor de hele ervaring totaal niet meer vergelijkbaar is.quote:
Nou ja, Tong, ik moet toegeven, het is wel slim. Als je érgens veel mannen tegenkomt.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:54 schreef tong80 het volgende:
Ik las dit op haar homepage
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
'Wanneer vind ik de ware?'
ja, ooit wil ik me wel settelen ja, maar nu nog nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:54 schreef tong80 het volgende:
Ik las dit op haar homepage
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
'Wanneer vind ik de ware?'
Je hoeft die man niet mee naar boven te nemen, Erodome, dus je hoeft hem niet te weigeren puntje bij paaltje, puntje komt niet eens bij paaltje, de dame kan zelf van te voren al enige invloed uitoefenen op wie ze wil (ze moet natuurlijk niet week in week uit om de haverklap kerels weigeren, maar ze hoeft echt niet iedere vent te behagen die haar uitkiest)quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef erodome het volgende:
Ik weet echt niet hoe dat loopt in sexclubs, maar ik ga er wel vanauit dat als er iemand bij je is je die wel moet neuken, anders wil hij natuurlijk zijn geld terug, in ieder geval dat zou ik willen als ik een man zou zijn en voor neuken betaald heb.
Het is gewoon niet vrijblijvend dan.
Ik wou dat ik een vrouw was.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:57 schreef Posdnous het volgende:
Je stelt het hoerenberoep iets te rooskleurig voor. milagro.
Er zijn gewoon clubs waar het allemaal goed geregeld is, en er dus ook veel vrijheid voor de dames isquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:57 schreef Posdnous het volgende:
Je stelt het hoerenberoep iets te rooskleurig voor. milagro.
Nou ja, daar zijn toch makkelijker manieren voor: een paar foktopics openen bijvoorbeeld. Heb je ook nog eens allemaal schattige jonge jongetjes zonder snor en erectieproblemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:02 schreef milagro het volgende:
Maar goed, enought gezeurd over hoeren, onze Syl wilt gewoon slettebakken
Maar dat geeft niet díe kick waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, daar zijn toch makkelijker manieren voor: een paar foktopics openen bijvoorbeeld. Heb je ook nog eens allemaal schattige jonge jongetjes zonder snor en erectieproblemen.
Als je eens lekker uitgewoond wil worden heb je niks aan wanhopige pubers die al komen voor ze 'm erin kunnen hangen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, daar zijn toch makkelijker manieren voor: een paar foktopics openen bijvoorbeeld. Heb je ook nog eens allemaal schattige jonge jongetjes zonder snor en erectieproblemen.
Ja okay, dat is zo, maar zoals ik al zei, in een club is er tot op zekere hoogte een keuze te maken, ook als hoer, alleen, idd als de kleren OUT zijn, en het bevalt niet wat je ziet, dan kun je alleen maar hopen dat jouw lijf ook tegenvalt en de man er van af zietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:02 schreef erodome het volgende:
Ik denk ook dat je dat beroep iets te rooskleurig voorsteld....
Maar milagro, nu ben je al boven met iemand, iemand heeft al betaald, je bent bezig en de kleren gaan uit en daar komt me daar ineens een enorme bos haar onder vandaan, je kan niet zien waar borsthaar overgaat in schaamhaar en waar schaamhaar overgaat in bil- en rughaar, onder dat haar zie je wat prachtige rode koppen met van die heerlijke witte punten, het is ranzig in het kwadraat dus.
En dan, iemand heeft al betaald, je kan niet zomaar even terug.
Of je neemt iemand mee naar boven, aardig figuur, maar in bed bakt hij er echt niets van, het is geen bal aan, je valt bijna in slaap, je kan niet stoppen en zeggen, joh ik ga even verderop kijken.
Zie je dan echt het verschil niet tussen hoer=werk en lekker sletten op vrijblijvende basis?
je begint het al te snappenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet díe kick waarschijnlijk.
dat was al eens gedaan maar Pa deed toen flauwquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |