quote:AAP! Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
Poll opnieuw gemaakt, wat er mis was, begrijp ik niet goed, maar het logo is nu ook weer zichtbaar.quote:
quote:
Hoewel ik nu behoefte heb aan dat laatstequote:# Ja, eerst sletten, dan settelen.
Een "slet" is iemand die lekker houdt van flirten en juist eerst met enkele mannen/vrouwen het bed wil delen door seksrelaties, one-night-stands of kroegrelaties, om van te genieten, ervaring op te doen of wat voor motivaitie iemand daar ook voor heeft. Het hoeven er niet gelijk vijftig te zijn of zo.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:17 schreef Aventura het volgende:
Definieer 'slet' eens?
dit ben ik niet van je gewend?
Ach ja, het woord 'slet' wordt meestal in negatieve zin gebruikt (zie bjjvoorbeeld heel ONZ), vandaar dat ik er van opkeek..quote:Op zondag 20 maart 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:
[..]
Een "slet" is iemand die lekker houdt van flirten en juist eerst met enkele mannen/vrouwen het bed wil delen door seksrelaties, one-night-stands of kroegrelaties, om van te genieten, ervaring op te doen of wat voor motivaitie iemand daar ook voor heeft. Het hoeven er niet gelijk vijftig te zijn of zo.
Kwam ik zo netjes over?![]()
Als je het zo omschrijft dan wilde ik wel een slet zijn ja, maar dan niet vanaf een jaar of 13/14, maar kwam pas vanaf 16quote:Op zondag 20 maart 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:
[..]
Een "slet" is iemand die lekker houdt van flirten en juist eerst met enkele mannen/vrouwen het bed wil delen door seksrelaties, one-night-stands of kroegrelaties, om van te genieten, ervaring op te doen of wat voor motivaitie iemand daar ook voor heeft. Het hoeven er niet gelijk vijftig te zijn of zo.
Kwam ik zo netjes over?![]()
ff rekensommetje, jij komt uit 85 heb je neergezet, dan ben je dus 9 jaar jonger dan ik, is 19 of 20 afhankelijk van wanneer je jarig bent, hoeveel lange relaties heb je gehad in zo korte tijd?quote:Op maandag 21 maart 2005 08:53 schreef innovative het volgende:
Ik heb al van jongs af aan alleen lange relaties willen hebben, met een jaar of 13/14 droomde ik erover om bij mijn eerste liefde te blijven (al veranderden die verliefdheden met de dag). Nu is dat niet gebeurd, en achteraf is dat maar beter ook geweest, maar nog steeds heb ik alleen seks in lange relaties en het bevalt me prima...
drie, waarvan één van een jaar, nu één van ruim 2 jaar en één van bijna een jaar... Ik zat op mijn 15e al vastgekleefd...quote:Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef MarMar het volgende:
[..]
ff rekensommetje, jij komt uit 85 heb je neergezet, dan ben je dus 9 jaar jonger dan ik, is 19 of 20 afhankelijk van wanneer je jarig bent, hoeveel lange relaties heb je gehad in zo korte tijd?
Rondnueckende vrouwen zijn ook behoorlijk uit de tijdquote:Op maandag 21 maart 2005 11:56 schreef innovative het volgende:
overigens, ben niet de enige net-twintiger hier die kiest voor lange relaties...
Ik ben nu 20, sinds mijn 15e bezig met relaties.... Heb dus vijf jaar de tijd gehad voor bijna vier jaar relaties (in totaal kom ik nu aan de 46 maanden). Ruim een jaar over dus waarin ik vrij was, de eerste keer duurde het bijna 6 maanden (op een week na ofzo), de tweede keer 7... Van die 46 maanden relaties in totaal 34 maanden seksueel actief geweest, dus ook niet vanaf dag 1 met iemand in bed, tussen de laatste vrijpartij met de vorige en de eerste met een nieuwe hebben allebei de keren zo'n 9 maanden gezeten...quote:Op maandag 21 maart 2005 12:03 schreef MarMar het volgende:
dusseh, 4 van de 5 jaar zit je in een relatie.. maximaal 3 maanden tussen die relaties.. dat zal vast wel eens korter geduurd hebben
some would say that's slutty
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |