abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 22:59:09 #1
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25622738
Als je een jaar of dertien/veertien bent, denk je vast weleens na over je "relatie" cq "seksuele" toekomst.
Wat voor beeld had je daar toen van, is dat beeld in de loop der jaren veranderd en waarom heb je dat beeld bijgesteld?
Wilde jij vroeger een slet worden? En ben je dat ook geworden?
Poll: Wil(de) jij een slet worden?
  • Ja, lekker sletten m'n leven lang!
  • Ja, eerst sletten, dan settelen.
  • Nooit over nagedacht.
  • Ik wil alleen langdurige relaties.
  • Ik zie wel hoe het loopt in m'n leven.
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Waar is het Fok logo bij de poll gebleven?

[ Bericht 3% gewijzigd door Tarak op 20-03-2005 23:04:35 ]
  • If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
    pi_25622820
    quote:
    AAP! Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
    .
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
      zondag 20 maart 2005 @ 23:15:59 #3
    94405 Tarak
    pi_25623251
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 23:01 schreef teknomist het volgende:

[..]

.
    Poll opnieuw gemaakt, wat er mis was, begrijp ik niet goed, maar het logo is nu ook weer zichtbaar.
    Wat heb je gestemd Tekno??
    If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
      zondag 20 maart 2005 @ 23:17:29 #4
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_25623304
    Definieer 'slet' eens?

dit ben ik niet van je gewend?
    pi_25623468
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 23:15 schreef Tarak het volgende:

Wat heb je gestemd Tekno??
    quote:
    # Ja, eerst sletten, dan settelen.
    Hoewel ik nu behoefte heb aan dat laatste .
    Ik heb mijn sletperiode wel een beetje gehad .
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
      zondag 20 maart 2005 @ 23:23:10 #6
    94405 Tarak
    pi_25623479
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 23:17 schreef Aventura het volgende:
    Definieer 'slet' eens?

dit ben ik niet van je gewend?
    Een "slet" is iemand die lekker houdt van flirten en juist eerst met enkele mannen/vrouwen het bed wil delen door seksrelaties, one-night-stands of kroegrelaties, om van te genieten, ervaring op te doen of wat voor motivaitie iemand daar ook voor heeft. Het hoeven er niet gelijk vijftig te zijn of zo.

Kwam ik zo netjes over?
    If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
      zondag 20 maart 2005 @ 23:26:34 #7
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_25623591
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:

[..]

Een "slet" is iemand die lekker houdt van flirten en juist eerst met enkele mannen/vrouwen het bed wil delen door seksrelaties, one-night-stands of kroegrelaties, om van te genieten, ervaring op te doen of wat voor motivaitie iemand daar ook voor heeft. Het hoeven er niet gelijk vijftig te zijn of zo.

Kwam ik zo netjes over?
    Ach ja, het woord 'slet' wordt meestal in negatieve zin gebruikt (zie bjjvoorbeeld heel ONZ), vandaar dat ik er van opkeek..
    pi_25627901
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:

[..]

Kwam ik zo netjes over?
    Als je het zo omschrijft dan wilde ik wel een slet zijn ja, maar dan niet vanaf een jaar of 13/14, maar kwam pas vanaf 16 En dat ben ik ook geworden en nu ben ik 18 Ik heb regelmatig one-nightstands, gewoon om lekker sex te hebben, lekker te genieten en ervaring op te doen Maar ik wil niet me hele leven lang zo zijn, over een paar jaar wil ik me wel binden
      maandag 21 maart 2005 @ 08:28:27 #9
    85299 HarigeKerel
    Ontvacht dus Tabee
    pi_25627927
    Ik zal altijd wel een slet blijven, vrouwen komen nou eenmaal altijd op mij af omdat ze zich aangetrokken voelen tot mijn mannelijke lichaam en ik sex gewoon niet kan afslaan.
    Het is niet altijd gemakkelijk, maar het is opzich best te doen.
    "Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
    pi_25628118
    toen ik 13 was vond ik jongens maar saai en oninteressant, meisjes ook eigenlijk... het ging allemaal nergens over gewoon.. verder heb ik er nooit bewust bij stil gestaan, gewoon zoals het uitkwam is het altijd gegaan, ik heb nooit bewust relaties of one nighters gezocht, ben ze ook nooit bewust uit de weg gegaan, maar wanneer vind jij iemand een slet TS?
    pi_25628128
    Ik heb al van jongs af aan alleen lange relaties willen hebben, met een jaar of 13/14 droomde ik erover om bij mijn eerste liefde te blijven (al veranderden die verliefdheden met de dag). Nu is dat niet gebeurd, en achteraf is dat maar beter ook geweest, maar nog steeds heb ik alleen seks in lange relaties en het bevalt me prima...
    pi_25630556
    Lange relaties for me
      maandag 21 maart 2005 @ 11:14:19 #13
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_25630665
    Toen ik 13 was had ik helemaal niet zo'n beeld van mezelf. Nog steeds niet, eik.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_25630727
    quote:
    Op maandag 21 maart 2005 08:53 schreef innovative het volgende:
    Ik heb al van jongs af aan alleen lange relaties willen hebben, met een jaar of 13/14 droomde ik erover om bij mijn eerste liefde te blijven (al veranderden die verliefdheden met de dag). Nu is dat niet gebeurd, en achteraf is dat maar beter ook geweest, maar nog steeds heb ik alleen seks in lange relaties en het bevalt me prima...
    ff rekensommetje, jij komt uit 85 heb je neergezet, dan ben je dus 9 jaar jonger dan ik, is 19 of 20 afhankelijk van wanneer je jarig bent, hoeveel lange relaties heb je gehad in zo korte tijd?
      maandag 21 maart 2005 @ 11:25:22 #15
    52349 purplerose
    Footsteps lead me to Eddie O+
    pi_25630926
    Ik hou van wat langere relaties, maar op de momenten tussen een relatie in slet ik wel es een beetje ja
    Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
    Best place for a woman? Face down, ass up
    In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
    I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
      maandag 21 maart 2005 @ 11:32:10 #16
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_25631103
    relatie, wat is dat?
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_25631676
    quote:
    Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef MarMar het volgende:

[..]

ff rekensommetje, jij komt uit 85 heb je neergezet, dan ben je dus 9 jaar jonger dan ik, is 19 of 20 afhankelijk van wanneer je jarig bent, hoeveel lange relaties heb je gehad in zo korte tijd?
    drie, waarvan één van een jaar, nu één van ruim 2 jaar en één van bijna een jaar... Ik zat op mijn 15e al vastgekleefd...

Overigens, hangt het er natuurlijk wel van af wat je als "lang" definieert. Op mijn leeftijd is een jaar lang (heb inderdaad nog niet zoveel tijd gehad). In vergelijking met iemand van 40 die 15 jaar getrouwd is stelt het natuurlijk niet veel voor.

Maar waar het mij om gaat, is dat ik alleen neuk met iemand waar ik oprecht van houd, die ik vertrouw en bij wie die gevoelens ook wederzijds zijn. Dat kan voor mij alleen in een stabiele relatie die langer dan een week of wat duurt, en waarin je beide ook een bepaalde vorm van toekomst ziet. Maar na een maand of 8, zeker afgezet tegen mijn leeftijdsgenoten, vind ik dat ik iets een lange relatie kan noemen (moet toegeven dat ik daar niet op wacht, wél op die liefde en het vertrouwen, en op een reëel toekomstbeeld. Als het morgen uit kan zijn, dan ga ik niet liggen wippen). Het is een relatief begrip, daar ben ik me wel van bewust...

Vind het ook niet belangrijk hoeveel ik er heb gehad, daar hangt mijn hele instelling niet van af. Al had ik er nog géén gehad, omdat ik de juiste nog niet ben tegen gekomen, dat verandert niks aan mijn principes.

overigens, ben niet de enige net-twintiger hier die kiest voor lange relaties...

[ Bericht 4% gewijzigd door innovative op 21-03-2005 12:01:31 ]
    pi_25631809
    dusseh, 4 van de 5 jaar zit je in een relatie.. maximaal 3 maanden tussen die relaties.. dat zal vast wel eens korter geduurd hebben

some would say that's slutty
      maandag 21 maart 2005 @ 12:04:12 #19
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_25631833
    quote:
    Op maandag 21 maart 2005 11:56 schreef innovative het volgende:
    overigens, ben niet de enige net-twintiger hier die kiest voor lange relaties...
    Rondnueckende vrouwen zijn ook behoorlijk uit de tijd
    "If you want to make God laugh, tell him about your plans"
    Mijn reisverslagen
      maandag 21 maart 2005 @ 12:06:26 #20
    36752 timmeeeh
    provocateur et penseur
    pi_25631878
    ik heb lentekriebels en zin om te sletten!
    "Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
    pi_25632349
    Ik heb er nooit zo over nagedacht, maar ben al 3 jaar in een relatie. Niet echt aan 't sletten dus
    pi_25632658
    Toen ik op die leeftijd was dacht ik ik zie wel hoe het loopt, maar het is dus slet geworden
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
    pi_25633136
    quote:
    Op maandag 21 maart 2005 12:03 schreef MarMar het volgende:
    dusseh, 4 van de 5 jaar zit je in een relatie.. maximaal 3 maanden tussen die relaties.. dat zal vast wel eens korter geduurd hebben

some would say that's slutty
    Ik ben nu 20, sinds mijn 15e bezig met relaties.... Heb dus vijf jaar de tijd gehad voor bijna vier jaar relaties (in totaal kom ik nu aan de 46 maanden). Ruim een jaar over dus waarin ik vrij was, de eerste keer duurde het bijna 6 maanden (op een week na ofzo), de tweede keer 7... Van die 46 maanden relaties in totaal 34 maanden seksueel actief geweest, dus ook niet vanaf dag 1 met iemand in bed, tussen de laatste vrijpartij met de vorige en de eerste met een nieuwe hebben allebei de keren zo'n 9 maanden gezeten...

Ik kan ook niet van de ene relatie in de andere duiken, ik moet eerst emotioneel ontkoppelen, mijn eigen toekomstbeeld weer bijstellen en daarna iemand tegenkomen die het absoluut waard is. Voor minder dan geweldig geef ik mijn vrijheid niet op en geef ik mijn lichaam niet vrij.

Not slutty at all (althans, in het aantal bedpartners... Als iemand mij eenmaal zo ver heeft dat ik me geef, dan geef ik me ook écht)
      maandag 21 maart 2005 @ 14:03:20 #24
    29824 hawaii
    liever een oprechte slet...
    pi_25634464
    ik ga me wel settelen.. als ik 50 ben ofzow
    ... dan een hypocriete huppelkut ;)
    My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
    pi_25639893
    Nee..

Ben al geen type voor een one-night stand...dus "sletten" al helemaal niet
    The future belongs to those,
    who believe in the beauty of their dreams.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')