In je ogen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:41 schreef Againzender het volgende:
je zou er jeuk van krijgen!
lekker, ik heb alle bomen, alle grassorten en alle bloemen enzo alleen onkruid had k dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog geen hooikoorts hier, nou heb ik het ook niet zo erg...
Graspollen zijn bij mij de boosdoener, toch lastig als je voetballer bent en net gemaaid gras heerlijk vind ruiken...
Tis bijna zo ver of niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:41 schreef Againzender het volgende:
je zou er jeuk van krijgen!
oke da's balen ja. op deze manier komen we probleem tijden dus wel door en je schijnt erover heen te groeien dus ooit komt t goedquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:11 schreef clauwheee het volgende:
Oogdruppels helpen altijd wel snel maar ik heb weer de pech dat mn ogen daar nog meer kapot van gaan. Maar als ik op tijd begin met de tabletjes dan gaat het ook wel.
ik heb vanaf feb er best last van.. maar het is vooral de eerst bloesem... al was ik afgelopen zomer in albanie aan het helpen hooien bij boeren... gelijk 2 dagen doodziek geweest van de hooikoorst...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
Clauwheee en appelsientje hebben jullie er ook vrijwel het hele jaar last van (vanaf februari t/m oktober) en wat gebruiken jullie ertegen?
ja dat is ook nie slim 2 dagen met je neus in t hooi gaan zitten. K heb op t werk ooit een uur staan werken in een kas met siergras maar daar moesten ze me bijna uitdragen, k kreeg bijna geen lucht en mn ogen waren bijna 2 keer zo groot. Daar heb k wel van geleerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik heb vanaf feb er best last van.. maar het is vooral de eerst bloesem... al was ik afgelopen zomer in albanie aan het helpen hooien bij boeren... gelijk 2 dagen doodziek geweest van de hooikoorst...
Ik heb medicijnen ervoor... maar ik heb niet echt het gevoel dat het helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |