abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2005 @ 08:33:55 #51
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_25676545
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef dVTB het volgende:
Kennelijk is ook sprake van een toenemende moslimhaat. Lees het artikel in het begin van dit topic nog eens na en je zult zien dat alles over jodenhaat gaat. Met geen woord wordt verder nog over de toenemende moslimhaat gesproken, alleen een Joodse woordvoerder mag zijn zegje doen. Onzorgvuldige, selectieve berichtgeving vind ik dat. Datzelfde geldt voor de manier waarop sommigen hier een bericht lezen en erop reageren.
En dan zijn er nog die schuimbekkend beweren dat er alleen aan de linkse zijde mensen met oogkleppen op rondlopen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_25684490
Waarom kunnen die moslims zich niet beschaafd gedragen in andermans land? Ik ga toch ook niet vrouwen nafluiten als ik in Arabië woon?
pi_25684629
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij hebt dan ook (PvdA?) oogkleppen op.
Die mensen kijken hele dagen alleen maar naar Turkse/Arabische zenders waar anti-Westerse onzin op wordt verteld. Die islamitische anti-Westerse propaganda komt me een beetje de strot uit.
Dan moet je minder vaak kijken
pi_25685387
Censuur?
pi_25685423
Maar ok, ik vind de stijging van de joodse aangiften niet significant. Je zou hooguit kunnen zeggen dat door het gehype meerdere mensen sneller aangifte doen, maar dat het aantal incidenten gelijk is gebleven.
pi_25685549
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:43 schreef Youssef het volgende:
Censuur?
Feedback - NWS
pi_25685572
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:45 schreef Youssef het volgende:
Maar ok, ik vind de stijging van de joodse aangiften niet significant. Je zou hooguit kunnen zeggen dat door het gehype meerdere mensen sneller aangifte doen, maar dat het aantal incidenten gelijk is gebleven.
Dat zou kunnen, maar het kan ook aan 1000 andere oorzaken liggen! Meer Joden, meer moslims, meer angst, meer geweld enz. enz.
pi_25685719
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:50 schreef Grandeindu het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar het kan ook aan 1000 andere oorzaken liggen! Meer Joden, meer moslims, meer angst, meer geweld enz. enz.
Nee hoor, omdat het doen van aangifte van discriminatie steeds meer in het nieuws komt, worden er gewoon meer joden aangezet deze aangifte werkelijk te doen. De joodse bezetting duurt al jaren voort in het Midden-Oosten, dus daar zal het niet aan liggen.

Daartegenover staat dat het overduidelijk is dat er een bepaalde tendens is waarbij moslims steeds vaker geboycot worden. Je zou kunnen stellen dat het aantal incidenten voor joden rond de 1000 is gebleven terwijl moslims van 1000 naar 2000 zijn gegaan.

Het zou me ook niet verbazen als het aantal incidenten in werkelijkheid voor moslims veel hoger ligt. Gelukkig hebben ze een olifantenhuid en een sterke houvast
  woensdag 23 maart 2005 @ 15:57:17 #59
117181 DeTinux
Tu quoque, Brute?
pi_25685752
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 12:43 schreef machteld het volgende:

[..]

Het niet voor Joden opnemen zodat zij de wijk nemen naar Israël. Probleem opgelost.
En dan vervolgens gaan zeuren over Israël zeker. Voor Nederland weet ik een betere: we voegen een bepaling toe aan artikel 6 van de grondwet.

Artikel 6

1.
Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

2.
De wet kan ter zake van de uitoefening van dit recht buiten gebouwen en besloten plaatsen regels stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.

3. In gevallen waarin de in artikel 7 genoemde bepalingen een conflict zouden kunnen vormen met de in dit artikel genoemde bepalingen, prevaleert de bepaling uit nummer 7.
Oneerlijk is het snelst
pi_25685999
Je kunt niet zeggen dat het alleen maar ligt aan het feit dat er meer aangifte wordt gedaan.. Waar haal jij die informatie vandaan? Dat veronderstel je. Zo kan ik veronderstellen dat de moslims zich door hun eigen opstelling in een situatie hebben gebracht (een provocerende) die misschien meer incidenten met zich mee brengt!
  woensdag 23 maart 2005 @ 16:15:51 #61
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25686210
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 15:57 schreef DeTinux het volgende:

[..]

En dan vervolgens gaan zeuren over Israël zeker. Voor Nederland weet ik een betere: we voegen een bepaling toe aan artikel 6 van de grondwet.

Artikel 6

1.
Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

2.
De wet kan ter zake van de uitoefening van dit recht buiten gebouwen en besloten plaatsen regels stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.

3. In gevallen waarin de in artikel 7 genoemde bepalingen een conflict zouden kunnen vormen met de in dit artikel genoemde bepalingen, prevaleert de bepaling uit nummer 7.
Ik begrijp niet wat je bedoelt.

Voor de duidelijkheid, "Het niet voor Joden opnemen zodat zij de wijk nemen naar Israël. Probleem opgelost." was cynisch bedoeld. Ik bedoel daarmee dat in Frankrijk (ook in Nederland overigens) naar mijn mening bescherming van Joden tekort schiet, zodat zij op een gegeven moment wel moeten verkassen. Het probleem van het antisemitisme onder moslims in Frankrijk zou daarmee dan zijn opgelost, omdat er dan geen incidenten meer met Joden kunnen optreden. Dat is natuurlijk niet de oplossing die ik voorsta.

[ Bericht 0% gewijzigd door machteld op 23-03-2005 16:32:19 ]
Koranfascisme bedankt Islam
  woensdag 23 maart 2005 @ 16:25:55 #62
117181 DeTinux
Tu quoque, Brute?
pi_25686444
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 16:15 schreef machteld het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid, "Het niet voor Joden opnemen zodat zij de wijk nemen naar Israël. Probleem opgelost." was cynisch bedoelt. Ik bedoel daarmee dat in Frankrijk (ook in Nederland overigens) naar mijn mening bescherming van Joden tekort schiet, zodat zij op een gegeven moment wel moeten verkassen. Het probleem van het antisemitisme onder moslims in Frankrijk zou daarmee dan zijn opgelost, omdat er dan geen incidenten meer met Joden kunnen optreden. Dat is natuurlijk niet de oplossing die ik voorsta.
Sorry , ik zeg even niet dat het cynisch bedoeld was. Uit je postgeschiedenis blijkt evenwel dat je een mijns inziens verstandige mening voorstaat.
Oneerlijk is het snelst
pi_25695303
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij hebt dan ook (PvdA?) oogkleppen op.
Die mensen kijken hele dagen alleen maar naar Turkse/Arabische zenders waar anti-Westerse onzin op wordt verteld. Die islamitische anti-Westerse propaganda komt me een beetje de strot uit.
oow en de andere dan die kijken alleen naar Joodse zenders waar Anti-islam onzin wordt verteld
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:45:08 #64
117181 DeTinux
Tu quoque, Brute?
pi_25695987
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:17 schreef Meki het volgende:

[..]

oow en de andere dan die kijken alleen naar Joodse zenders waar Anti-islam onzin wordt verteld
Nee Meki, zulke Arabische streken halen Joden niet uit, en wel om de eenvoudige reden dat Israël een kapitalistische staat is, die niet lijdt onder staatstelevisie. Deden ze het maar, dan kon ik misschien nog eens genieten van wat dode Palestijnen nadat ik in de tram geïntimideerd word door jongens die er arabisch uitzien. Nee hoor, grapje

Overigens, ik vond je weblog leuker zonder al die reclame
Oneerlijk is het snelst
pi_25699928
Ik snap niet precies waar die haat tegen Joden ineens vandaan komt, maar ik heb nog nooit last van ze gehad. De enkele Joden die ik ken zijn beschaafde nette mensen die zich in onze samenleving zeer goed gedragen.
Dat geldt overigens niet voor de moslims die ik ken. Op een enkeling na zijn de meeste gewoon rotzooitschoppers, ik vind dat we dat ook niet meer moeten accepteren in dit land. Veel harder optreden. Toevallig ben ik allochtoon, maar als er besloten wordt op allochtonen harder aan te pakken dan autochtonen, stem ik niet tegen. Deze onveilige, bedreigende (door moslims gecreërde) situatie ben ik namelijk echt zat
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_25702627
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 01:50 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet precies waar die haat tegen Joden ineens vandaan komt, maar ik heb nog nooit last van ze gehad. De enkele Joden die ik ken zijn beschaafde nette mensen die zich in onze samenleving zeer goed gedragen.
Dat geldt overigens niet voor de moslims die ik ken. Op een enkeling na zijn de meeste gewoon rotzooitschoppers, ik vind dat we dat ook niet meer moeten accepteren in dit land. Veel harder optreden. Toevallig ben ik allochtoon, maar als er besloten wordt op allochtonen harder aan te pakken dan autochtonen, stem ik niet tegen. Deze onveilige, bedreigende (door moslims gecreërde) situatie ben ik namelijk echt zat
Ik denk dat je dat woord moslims moet vervangen door kutjochies, die heb je namelijk in alle kleuren en geuren, en heeft niks met de Islam te maken. De meeste jochies van die leeftijd hebben geen interesse in godsdienst, die willen alleen maar hangen op hoek van de straat, en (zoals ze dat zelf zo mooi zeggen) husselen. Ik woon in een wijk die voor het grootste deel bestaat uit Noord Afrikaans/Arabische mensen, en daar heb je totaal geen last mee. Het zijn die jochies op die scooters die het voor de hele bevolingsgroep verpesten, maar nogmaals, om die te bestempelen als moslims en het daar bij te laten gaat me te ver.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_25703377
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 10:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat woord moslims moet vervangen door kutjochies, die heb je namelijk in alle kleuren en geuren, en heeft niks met de Islam te maken. De meeste jochies van die leeftijd hebben geen interesse in godsdienst, die willen alleen maar hangen op hoek van de straat, en (zoals ze dat zelf zo mooi zeggen) husselen. Ik woon in een wijk die voor het grootste deel bestaat uit Noord Afrikaans/Arabische mensen, en daar heb je totaal geen last mee. Het zijn die jochies op die scooters die het voor de hele bevolingsgroep verpesten, maar nogmaals, om die te bestempelen als moslims en het daar bij te laten gaat me te ver.
Je hebt wel voor een deel gelijk. Op de universiteit zitten een drietal marokaanse jongens, waar ik het bijzonder goed mee kan vinden. Maar deze jongens willen zich ook aanpassen aan Nederland, ze doen hun uiterste best om goed nederlands te spreken en in te burgeren. Verder stellen ze zich sociaal op (in groepswerk enzo.) en tonen ze respect voor zowel moslims als niet-moslims.

Maar in mijn ogen zijn dit uitzonderingen. De meeste moslims tonen naar mijn idee te weinig respect voor de nederlandse bevolking en onze cultuur. Ze doen maar waar ze zin in hebben, zonder maar een beetje rekening te houden met andere. Als er op mijn basisschool gevochten werd in de pauze kon je er donder op zeggen dat een moslim begonnen was en 9 van de 10 gevallen was dat ook zo.
Maar ze houden zich ook bezig met kleine vormen van diefstal, het ingooien van ramen (wat daar zo leuk aan is snap ik echt niet), zomaar je middelvinger opsteken als je langs loopt en nog meer van dit soort ongein.
Dan kun je wel zeggen, maar nederlandse jongens doen dat ook, nou ik ken er geen eentje, echt niet. Ze doen wel vervelend maar niet zo herhaaldelijk als de moslims en als je ze een keer op hun donder geeft en zegt dat ze nou echt moeten ophouden, dan doen ze dat ook. Ze geven je dan geen grote bek of beginnen dan niet met stenen te gooien naar je huis.

Je hebt ook gelijk als je zegt dat het vooral kinderen zijn ja, het zijn de jongeren onder de 20, daarna valt het wel mee. Echter kunnen we dit niet accepteren, die jongens moeten zich gewoon leren gedragen en anders, ook al zijn ze maar tien, gewoon een nacht de cel in. Nogmaals, dit mag niet zo langer door gaan, de grens is bereikt, het tijd voor harde, meedogenlose, radicale maatregelen!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_25706948
Tekst op een muur in Amsterdam, 1942
"Vuile rotmoffen, blijf met je rotpoten van onze rotjoden af"

Tekst op een muur. 2018?
"Vuile kut(machthebber vrij in te vullen), blijf met je kankerpoten van onze kutmarokkanen af".

Niet wie je haat telt, maar dat je haat...
pi_25706999
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:45 schreef DeTinux het volgende:

[..]

Nee Meki, zulke Arabische streken halen Joden niet uit, en wel om de eenvoudige reden dat Israël een kapitalistische staat is, die niet lijdt onder staatstelevisie. Deden ze het maar, dan kon ik misschien nog eens genieten van wat dode Palestijnen nadat ik in de tram geïntimideerd word door jongens die er arabisch uitzien. Nee hoor, grapje

Overigens, ik vond je weblog leuker zonder al die reclame
moet wel andes ben ik failliet he
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_25710452
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:33 schreef bobbit het volgende:

Tekst op een muur. 2018?
"Vuile kut(machthebber vrij in te vullen), blijf met je kankerpoten van onze kutmarokkanen af".

Je slaat de spijker op zijn kop. 100 jaar geleden waren hier nog geen moslims, maar toen was het katholieken tegen protestanten. Mensen blijven altijd mensen, en creeren hun eigen conflicten wel als hen dat zo uitkomt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_25712411
nu heb ik geen haat tegen joden en ook geen haat tegen moslims an sich (behalve de rotte appels), maar ik kan me voorstellen dat palestijnen pissig zijn op de israelis, al verlagen de palestijnen zich tot hetzelfde niveau als de isrealis. en dan zeg ik; 2 vechten 2 schuld

[ Bericht 4% gewijzigd door Prego op 24-03-2005 19:36:21 ]
pi_25712468
er was vanmiddag een grote vechtpartij voor een moskee hoorde ik op het nieuws (radio) , marokkanen tegen.......marokkanen

ja hallo, dát is de bedoeling niet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 24 maart 2005 @ 18:29:41 #73
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25712750
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:13 schreef Prego het volgende:
nu heb ik geen haat tegen joden en ook geen haat tegen moslims an sich (behalve de rotte appels), maar ik kan me voorstellen dat palestijnen pissig zijn op de joden, al verlagen de palestijnen zich tot hetzelfde niveau als de joden. en dan zeg ik; 2 vechten 2 schuld
Doe me ff een plezier, en maak ff onderscheid tussen Joden en Israelis!
Staat anders zo klunzig.
Koranfascisme bedankt Islam
pi_25714317
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:29 schreef machteld het volgende:

[..]

Doe me ff een plezier,
omdat ik in een goed humeur ben, vooruit dan maar
  vrijdag 25 maart 2005 @ 00:50:43 #75
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25722281
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:16 schreef milagro het volgende:
er was vanmiddag een grote vechtpartij voor een moskee hoorde ik op het nieuws (radio) , marokkanen tegen.......marokkanen

ja hallo, dát is de bedoeling niet
En we turven weer 2 moslimhaat-incidenten erbij.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_25722484

vals spel!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25723061
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 14:33 schreef bobbit het volgende:

Tekst op een muur. 2018?

Je 2de quote veronderstelt dat de marokkanen later dezelfde positie hebben als de joden toen. Alleen geloof ik daar niet zo in.
Nu en 100% zeker ook later, worden onevenredig (<---- let op dit woord meki, anders ga je weer zaken uit verband trekken en dingen beweren die ik nooit gezegd heb) veel problemen veroorzaakt door marokkanen, dit was toen niet het geval met de joden.

En verder denk ik eerder dat de "agressors" van dan die kutmarokkanen zelf zijn als de agressie- en voortplantingstrend van hun zich zo voort blijft zetten en niet gestopt wordt door de politie(k), en dat de slachtoffers van dan minderheden zijn zoals homo's en joden.

Zoals de trend zich nu voortzet zie ik de toekomst somber in voor de eerlijke werkende mens (van alle afkomsten, ja meki... ook de eerlijke werkende marokkanen) in nederland.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 08:49:52 #78
117181 DeTinux
Tu quoque, Brute?
pi_25724687
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 01:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je 2de quote veronderstelt dat de marokkanen later dezelfde positie hebben als de joden toen. Alleen geloof ik daar niet zo in.
Nu en 100% zeker ook later, worden onevenredig (<---- let op dit woord meki, anders ga je weer zaken uit verband trekken en dingen beweren die ik nooit gezegd heb) veel problemen veroorzaakt door marokkanen, dit was toen niet het geval met de joden.

En verder denk ik eerder dat de "agressors" van dan die kutmarokkanen zelf zijn als de agressie- en voortplantingstrend van hun zich zo voort blijft zetten en niet gestopt wordt door de politie(k), en dat de slachtoffers van dan minderheden zijn zoals homo's en joden.

Zoals de trend zich nu voortzet zie ik de toekomst somber in voor de eerlijke werkende mens (van alle afkomsten, ja meki... ook de eerlijke werkende marokkanen) in nederland.
Juist, jíj slaat de spijker op zn kop, en niet bobbit. Een metafoor moet namelijk zuiver zijn, anders is het een drogreden en derhalve goedkope retoriek.
Oneerlijk is het snelst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')