Sorry Nieuwe Schans cq Nieuw Beerta.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt nieuw scheemda aan de grens
Wat mijn these bewijst, gratis parkeren trekt winkelende mensen aan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
En bij de IKEA in Groningen barst het van de Duitsers en je kan er gratis parkeren.
Wel eens in het Centro in Oberhausen geweest?quote:En groningen heeft het voordeel van het studentenstad zijn wat er voor zorgt dat de binnenstad altijd levendig is. Dat trekt een stuk meer dan een shoppingmall in een winderig dorp.
Ja. Pasfotootje en ¤ 25,- meenemen, na drie dagen kan je het pasje en de penning ophalen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:04 schreef Loedertje het volgende:
Dat wist ik niet
Waar kun je die abonnementen halen?
Bij elke fietsenstalling o.i.d.?
Wat je als niet-groninger natuurlijk weet...quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:26 schreef du_ke het volgende:
Daarom kan je in groningen ook op een aantal plaatsen rondom de stad gratis parkeren. Waarbij je voor 1,80 (per auto geloof ik max 5 pers ofzo) met de bus in hartje centrum gedropt wordt.
Ze blijven echt niet hangen bij de IKEA. Ze komen met een speciale pendeldienst naar de binnenstad.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat mijn these bewijst, gratis parkeren trekt winkelende mensen aan.
De borden P+R staan al ruim voor de stad aangegeven!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat je als niet-groninger natuurlijk weet...
![]()
Beetje beter opletten Piet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat je als niet-groninger natuurlijk weet...
![]()
Ik dacht idd al dat je dat bedoeldequote:Op woensdag 23 maart 2005 17:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry Nieuwe Schans cq Nieuw Beerta.
Het is daar zo plat en zelfs de plaatsnamen lijken op elkaar-.
Op de brugstraat kan ik mijn fiets gewoon kwijt. En lopen kan ook geen kwaadquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:42 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
je hebt weinig aan fietsen naar de stad als je toch je fiets nergens kwijt kan.
Of ga jij met fiets en al de AH binnen?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:39 schreef Noca het volgende:
Zolang ze er maar goede alternatieven voor bedenken...
Op de oostelijke ringweg heb met 130 Km/h een groene golf.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Groningen. dat is de stad waar de groene golf op de ring zo is afgesteld dat je sneller moet rijden dan de max snelheid, resultaat, je hebt of een en al rode lichten, of een bon..
Dit verzin ik niet, heeft daar uitgebreid in de kranten gestaan.
Dat is heel vreemd want als ik mij keurig aan de snelheid houd heb ik vaak genoeg het voordeel van de groene golf in de stad.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Groningen. dat is de stad waar de groene golf op de ring zo is afgesteld dat je sneller moet rijden dan de max snelheid, resultaat, je hebt of een en al rode lichten, of een bon..
Op de ring zei ikquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:53 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat is heel vreemd want als ik mij keurig aan de snelheid houd heb ik vaak genoeg het voordeel van de groene golf in de stad.
Ah, dan woon je in de buurt, er is maar 1 Casper.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:54 schreef Noca het volgende:
Casper? Die zit hier ook dichtbij, altijd handig![]()
Geen idee hoe snel ie is, maar ik hou mij altijd aan de max snelheid, en heb op de oostelijke ring altijd rode golf (terwijl ik Passat rij)quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:51 schreef opa het volgende:
[..]
Op de oostelijke ringweg heb met 130 Km/h een groene golf.
![]()
Aweg, gebouw naast de Slingerij.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:00 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ah, dan woon je in de buurt, er is maar 1 Casper.
Ik woon in de Nieuwe Bleeker, en jij?
DeTulp050 woont trouwens vrijwel naast de Casper. Lekker buurtje.
Wonen jullie niet meer in Roden?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:55 schreef gelly het volgende:
Maar nu ik op fietsafstand van het centrum woon moet er ook maar een fiets komen
Mooie locatiequote:Op woensdag 23 maart 2005 18:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Aweg, gebouw naast de Slingerij.
Dan woon je hier dus achter ergens.
Hé daar woon ik ook!quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Aweg, gebouw naast de Slingerij.
Mwoah, ter hoogte van de Casper dus.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:01 schreef Noca het volgende:
Fuck.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:03 schreef gelly het volgende:
Ik niet meer nee.
Handig idd...een slijterij in de buurt is nooit wegquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:04 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mwoah, ter hoogte van de Casper dus.
Handig bij bezoek joh, 'wat willen jullie drinken, er is van alles'..
1 minuut van de Casper af en 2 van de Square.
Al een paar maanden niet meer... Maar genoeg privé geouwehoerquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:05 schreef Eightball het volgende:
[..]
Fuck.
Jullie zijn geen item meer?
Ik ben een tijdje niet geweest, hoop gemist dus..
Jammer.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:07 schreef gelly het volgende:
Al een paar maanden niet meer...
Mjah, het risico is vrij groot dat ik je nu in de stad tegen het lijf loop.quote:Maar genoeg privé geouwehoer
Die kans was al niet gering hoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:10 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, het risico is vrij groot dat ik je nu in de stad tegen het lijf loop.
Je moet je fiets dan gewoon in een stalling zetten, maar je mag echt nog wel blijven fietsen in het centrumquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:23 schreef plasticvlinder het volgende:
nu in alle steden zo ongeveer de auto's al uit het centrum zijn geweerd, zijn nu de fietsen aan de beurt?
tsja, kan... als je de stadscentra helemaal dood wilt hebben moet je dat vooral doen
Waarom spreken jullie niet af bij de gezusters ?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:10 schreef Eightball het volgende:
Mjah, het risico is vrij groot dat ik je nu in de stad tegen het lijf loop.
Vandaag kon je in de Oosterstraat op de stoep fietsen voor slechts 35,- en kost het niet bij je hebben van je ID (het was zulk mooi weer, jas met ID lag thuisquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:38 schreef greatgonzo het volgende:
Bovendien wil de gemeente het fietsgedrag van de Groningers analyseren.
Omdat dat een kutkroeg is. Daarom.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom spreken jullie niet af bij de gezusters ?
Oops..das kloten..quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vandaag kon je in de Oosterstraat op de stoep fietsen voor slechts 35,- en kost het niet bij je hebben van je ID (het was zulk mooi weer, jas met ID lag thuis) waarschijnlijk tussen de 35,- en 50,- (voor automobilsten schijnt het 50,- te zijn, de sanctie voor fietsers wist de agent niet. )
Lang leve de motoragenten die hun werk uitstekend doen.
* Loedertje is juiste hardstikke happy dat de agenten in Groningen hun taken zo serieus nemenquote:
Kut.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:35 schreef Loedertje het volgende:
Lang leve de motoragenten die hun werk uitstekend doen.
De Mc Donalds zit ook aardig dichtbij...quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:00 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ah, dan woon je in de buurt, er is maar 1 Casper.
Ik woon in de Nieuwe Bleeker, en jij?
DeTulp050 woont trouwens vrijwel naast de Casper. Lekker buurtje.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De Mc Donalds zit ook aardig dichtbij...
Ja ze controleren hier heel vaak.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:45 schreef Eightball het volgende:
[..]
Kut.
Ik reed drie weken geleden omstreeks deze tijd op de A-weg zonder licht.
Ook zo'n motoragent.
En het was godverdegodver nog licht buiten!
Ja!quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:48 schreef Xebrozius het volgende:
Voor mij ook slechts 3 minuten fietsen vanaf hier .quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:48 schreef Xebrozius het volgende:
Dat stukje vanuit de Colleniusstraat naar de A-weg richting stad is berucht.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:52 schreef clauwheee het volgende:
Er gebeuren hier trouwens ook best vaak ongelukken met fietsers en voetgangers.
Die op de Westerhaven?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:55 schreef Loedertje het volgende:
Voor mij ook slechts 3 minuten fietsen vanaf hier .
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:58 schreef Eightball het volgende:
[..]
Die op de Westerhaven?
Wow, dan woon jij ook dichtbij.. scary..
Eh nee, eigenlijk niet. Ik kom sowieso niet echt vaak buiten de ringweg.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:00 schreef Loedertje het volgende:
(kom je nooit buiten het centrum?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |