Ik geef wel lesquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:21 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Nu nog iemand met een tutorial voor het hakken.
* M3THoD_MAN dubbelklikt op de playlist van Happy Hardcore Top 100
Als ik dat kon had ik 't gedaanquote:
Whahah, dat nummer had ik op single gekocht, maar moest ik van m'n ma weer ruilen bij FRSquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:04 schreef MissMSX het volgende:
Zo'n honderd miljoen jaar geleden leefde in het drassig park, dat wij thans als Holland kennen, een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen...
[insert hoop gebrul] MWHOOOOOEEEEEEEAAAAAAAAH
Deeeeee Gabberrrrrsaaaauuuuuruuuuuus...
[insert hoop gehak]oenk oenk oenk oenk
Wreed uit je dak!
Stampen! Stampen! Stampen!
Wreed uit je dak!
Waar zijn ze nou?
Hey! Waar zijn ze nou?
Kkkkkkkk... daar komt een hele kudde!!!!
Gabbersaurussen!!!
Duivels nummerquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whahah, dat nummer had ik op single gekocht, maar moest ik van m'n ma weer ruilen bij FRS
Dat was geen cabaretier, dat was Bob Fosko van de Raggende mannenquote:Op donderdag 24 maart 2005 13:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik hoop dat die vent dood is.
Wat een kneus was dat.
Nog erger als die achtelijk caberatier met z'n liedje 'daar is gabbertje'
Eigenlijk idioot dat er mensen zijn geweest die deze rotzooi gekocht hebben waardoor ze zelfs in de top40 kwamen.
Nummerrrrrr 1 zelfs met gabbertje.. daarna nog een hit met supergabber. Later werd het wat minder met de Gabbersaurus. Reef Teef vond ik zo'n kutnummer met haar op een grote paddestoel .quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik hoop dat die vent dood is.
Wat een kneus was dat.
Nog erger als die achtelijk caberatier met z'n liedje 'daar is gabbertje'
Eigenlijk idioot dat er mensen zijn geweest die deze rotzooi gekocht hebben waardoor ze zelfs in de top40 kwamen.
Ik kan hakken.. helaas zal ik dat nooit verleren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:41 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Gabberen, dat wil ik nog steeds een keertje kunnen. Gewoon voor de fun
Ik zocht op 'Reef Teef'quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:10 schreef furanku het volgende:
[..]
Nummerrrrrr 1 zelfs met gabbertje.. daarna nog een hit met supergabber. Later werd het wat minder met de Gabbersaurus. Reef Teef vond ik zo'n kutnummer met haar op een grote paddestoel .![]()
Of je kijkt gewoon de clip voor je meent een ander te moeten verbeteren. Het was vla; en ik meen vanille.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:18 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Vla bij mossels...ik denk dus mosselsaus he??![]()
(jaja, knoflook gewoon)
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:48 schreef Smopjes het volgende:
6 maart 2006 --> Gabber piet leeft nog steeds, figurantenrolletje in ONM vrijdag 3 maart als hoerenlopen
Zie je wel... perfect geciteerd destijds...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:33 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Mossels, Mossels, Mossels, Mossels mrmrmrmdvrll!! !!!!![]()
Ja, maar Ruben van der Meer (van o.a. de Lama's) speelde de rol van Gabbertje in de clips.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:18 schreef MissMSX het volgende:
Dat was geen cabaretier, dat was Bob Fosko van de Raggende mannen
quote:Op maandag 24 maart 2008 11:22 schreef tijnbrein het volgende:
Hardcore will never die. Toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Discriminatie!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |