Jij kan het weten hè!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:24 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ja, er zitten 50.000 debielen met het IQ van een de kont van Sylvie Meijs in de KuipTuurlijk zal het overgrote deel wel fel zijn, maar dat is juist mooi.
Understatement..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Misschien jaag ik hiermee wat mensen tegen me in het harnas maar Loek wordt wel de laatste tijd beoordeeld op vroegere uitlatingen/acties van hem. Oke nu is nog steeds wel is dom bezig..
En waarom?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Oke nu is nog steeds wel is dom bezig..
Je wil nog wel eens doordraven in je anit Ajax gedoe en een beetje dom zeiken op de modjes hiero (Golfer enzo).quote:
Oh, dus iedereen die zich niet normaal gedraagt heeft een laag IQ volgens jou? Pfff, wordt steeds gekker met jou.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:24 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ja, er zitten 50.000 debielen met het IQ van een de kont van Sylvie Meijs in de KuipTuurlijk zal het overgrote deel wel fel zijn, maar dat is juist mooi.
Komt omdat ik niet kan tegen een openbaar forum waar Ajax-supporters 'domineren'.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je wil nog wel eens doordraven in je anit Ajax gedoe en een beetje dom zeiken op de modjes hiero (Golfer enzo).
Zo ben ik gewoonquote:En je wil je nogal eens te snel kwaad maken op mede users enzo.
Iemand die 'hamas hamas" zingt en in elke zin 'kanker' moeten zeggen heeft een laag IQ ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Oh, dus iedereen die zich niet normaal gedraagt heeft een laag IQ volgens jou? Pfff, wordt steeds gekker met jou.
Whahaha, geweldig.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Iemand die 'hamas hamas" zingt en in elke zin 'kanker' moeten zeggen heeft een laag IQ ja.
Onzin, ik zing hamas hamas in de discotheek en ik gebruik het woord kanker zelfs op mijn werk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Iemand die 'hamas hamas" zingt en in elke zin 'kanker' moeten zeggen heeft een laag IQ ja.
Wat doe je voor werk? Putjesschepper? In ieder geval iets voor domme mensen, want bij een normale baan is dat niet echt gewenstquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:50 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Onzin, ik zing hamas hamas in de discotheek en ik gebruik het woord kanker zelfs op mijn werk.
Sterker nog, ik gebruik eigenlijk altijd wel het woord kanker, overal bij.
Wees er maar trots op, kneus.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:50 schreef RedGuy het volgende:
Sterker nog, ik gebruik eigenlijk altijd wel het woord kanker, overal bij.
Wat is er met de actie "Feyenoord-supporters tegen kanker" gebeurd?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik probeer hier helemaal niks goed te praten. Klopt dat een groot deel van de daders geen supporters waren. Het waren mensen afkomstig uit Noord-Afrika.
[..]
Ga er maar van uit dat een overgrote meerderheid van de mensen in de Kuip het woord kankerjoden in hun mond zal nemen die dag. Beloof me wel, dat je ze dan aanspreekt op hun gedrag.
Waarom laat ik me nu altijd weer verleiden tot een discussie met jou, kankerkind.![]()
Oh, het was eerder bedoeld als: Hmmm, misschien moet ik wat minder het woord kanker gebruiken..quote:
Zoiets heeft meer met het EQ te maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ja, nu is de herhaling, en ik heb em al 2 x gespotquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:56 schreef pekel het volgende:
Ono speelde toch echt de hele wedstrijd?.
De wedstrijd was live op Eurosport, en ik meen toch echt dat ik Ono in de basis zag beginnen..
't Is die ene met die spleetoogjes hè?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:16 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ja, nu is de herhaling, en ik heb em al 2 x gespot
Lekker dan van VI.NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |