quote:CASTELEN VERVANGT GEBLESSEERDE MEERDINK IN ORANJE-SELECTIE
Romeo Castelen is alsnog bij de selectie van Oranje gehaald. DeÊrechteraanvaller neemt de plaats in van de geblesseerd uitgevallen Martijn Meerdink. De Feyenoorders Kuyt en Castelen spelen zaterdagavond met Oranje in en tegen Roemenie. Castelen komt zodoende niet in actie voor Jong Oranje, waar hij voor was geselecteerd nadat Van Basten hem in eerste instantie buiten de selectie van het Nederlands Elftal had gelaten.
In de huidige vorm lijkt het me niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:15 schreef ferrarifreak het volgende:
Valt me mee dat de meeste Ajacieden en PSV-ers dit wel terecht vinden. Dacht dat Castelen zo'n prutser gevonden werd
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:18 schreef rotskibo het volgende:
Zie liever geen Feyenoorders daar bij dat kliekje, voor je het weet heb je een gevalletje Meerdink.
En dat kan niet bij jong oranje?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:49 schreef Xante het volgende:
Dat er Feyenoorders geblesseerd terugkomen.
Ja dat kan dus daar ook en bij Feyenoord zelf ook, dus dat probleem zie ik niet zo.quote:
Jezus man, haal toch niet zo overal Ajax bij. Dit is het Feyenoord-topic en niet het anti-Ajax topic.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:22 schreef ferrarifreak het volgende:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Ajax doet dit soort projecten alleen als ze er zelf beter van worden.
Ik dacht van welquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jezus man, haal toch niet zo overal Ajax bij. Dit is het Feyenoord-topic en niet het anti-Ajax topic.![]()
Verkeerd gedacht.quote:
Het is allemaal extra belasting, reizen kost ook een hoop energie. Kijk maar naar Ono...quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:51 schreef F1Bas het volgende:
Ja dat kan dus daar ook en bij Feyenoord zelf ook, dus dat probleem zie ik niet zo.
En bij jong Oranje kost het geen energie?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:42 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Het is allemaal extra belasting, reizen kost ook een hoop energie. Kijk maar naar Ono...
Jawelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:02 schreef ferrarifreak het volgende:
En bij jong Oranje kost het geen energie?
Ik kan nog wel 50 spelers opnoemen die aardig schenen te zijn en geen succes werdenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:45 schreef methodmich het volgende:
Die jonge Tsjech schijnt een aardige speler te zijn, al moet ie nog veel leren.
Het gaat over spelers van Feyenoord in (jong) Oranje, en dat heeft meer met Feyenoord te maken dan branden bij FC Boszoom, dus dat maken we zelf wel uitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:05 schreef Erasmusch het volgende:
Hou dit topic ff schoon van al dat oranje-geneuzel![]()
Echt waar, jij hebt er zo weinig van begrepen hè!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:40 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Het gaat over spelers van Feyenoord in (jong) Oranje, en dat heeft meer met Feyenoord te maken dan branden bij FC Boszoom, dus dat maken we zelf wel uit
Ik heb gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:18 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Echt waar, jij hebt er zo weinig van begrepen hè!
Ik reageer niet meer op jou. Jij bent gewoon zo'n provinciaal zonder enige binding. Ooit afgekomen op Feijenoord omdat daar meer gewonnen werd dan in dat plaatselijk kutdrop van je..quote:
Als ik voor de prijzen ging, was ik wel voor ajax of PSVquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:27 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ik reageer niet meer op jou. Jij bent gewoon zo'n provinciaal zonder enige binding. Ooit afgekomen op Feijenoord omdat daar meer gewonnen werd dan in dat plaatselijk kutdrop van je..
Het 'gezever' gaat over FEYENOORD-spelers in Oranje. Maar blijkbaar is op welk vak je zit voor veel mensen belangerijker dan hoe het met de spelers gaat en hoeveelste Feyenoord staatquote:Als je niet snapt, dat een brand bij Boszoom en SC Feijenoord (GVD je einge jeugdcomplex!!!) meer met Feijenoord heeft te maken, dan dat hele gezever over die oranje-neuzen bende....tja dat houdt het op.
Daar reis je dan de hele wereld voor over...quote:Takashi Fukunishi scoorde met een volley voor Japan, waar Shinji Ono alleen als invaller mocht meespelen. Bondscoach Zico bracht de Feyenoorder in de 78ste minuut binnen de lijnen.
Zet dat gezever dan maar voort in het centrale oranje topic, daar kom ik toch nooit. Feyenoord gaat langzaam kapot door het slechte beleid, en het Legioen sterft langzaam omdat er zoveel stakkers zoals jij, die dan nog wel de moeite nemen, naar de Kuip komen en het woord clubliefde niet kennen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:32 schreef ferrarifreak het volgende:
Het 'gezever' gaat over FEYENOORD-spelers in Oranje. Maar blijkbaar is op welk vak je zit voor veel mensen belangerijker dan hoe het met de spelers gaat en hoeveelste Feyenoord staat
Ono speelde toch echt de hele wedstrijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:55 schreef rotskibo het volgende:
On-topic:
[..]
Daar reis je dan de hele wereld voor over...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:49 schreef The_Hives het volgende:
Jullie geven die kerel gewoon veel te veel aandacht (ja ik doe daar ook aan mee door op hem te reageren). Iedereen weet wel dat hij een teletekstsupporter is die geen verstand van zaken heeft.
Jij distancieerd jezelf van Feyenoordquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:00 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]Nee ik distancieer mezelf van debielen die trots roepen dat ze een hooligan zijn/respect voor hooligans hebben
![]()
Zet jullie gelul over kaartjes en dergelijke dan maar voort in een centraal supporters-topic ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:55 schreef Luni het volgende:
[..]
Zet dat gezever dan maar voort in het centrale oranje topic, daar kom ik toch nooit.
Feyenoord gaat naar de klote door vuurwerkgooiers, mensen die supporters van de tegenpartij op gaan zoeken en honderden man aan politie en ME-inzet vereisen en aan het beleid van Jorien.quote:Feyenoord gaat langzaam kapot door het slechte beleid, en het Legioen sterft langzaam omdat er zoveel stakkers zoals jij, die dan nog wel de moeite nemen, naar de Kuip komen en het woord clubliefde niet kennen.
quote:
Ik heb nog geen goed argument gezien van jou, daarbij he ik ook helemaal de behoefte niet om jou uit te leggen waarom jij er niks van snapt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:11 schreef ferrarifreak het volgende:
Zeker wel. Ik kom met argumenten, jullie roepen maar een beetje "je snapt er niets van" en "je weet echt niet waar je het over hebt" zonder mij uit te leggen waarom ik ongelijk zou hebben
Daar zijn we nou toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:04 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Zet jullie gelul over kaartjes en dergelijke dan maar voort in een centraal supporters-topic ofzo.
Nee, dit is het centrale club-topic van Feyenoord. Het gaat hier dus over alles wat met Feyenoord te maken heeft. Ook over in welk vak je zit of hoe het de Feyenoord-spelers vergaat die in Oranje meespelen.quote:
Dat snap ik ook wel, maar Cart_man maakt soms zulke domme opmerkingen dat het lijkt of ie respect heeft voor debielen die graag de hersens inslaan van andere supporters.quote:Overigens er zijn meer keuzes hoor, het is niet alleen óf schaap óf moordzuchtige hooligan (die zijn eng hoor!!)
quote:Maar goed, hoe maken we dit duidelijk aan iemand die amper de deur uitkomt..
Dan zou je dus ook alle spelers op de voet volgen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef Luni het volgende:
Heintje![]()
Ik heb geen zin meer in die discussie met jou, we komen er toch nooit uit, voor mij en anderen hier is Feyenoord een levenswijze,
quote:en jij bent ervoor geworden omdat iedereen er voor was.
Ik beweer ook niet dat jij daar niet mee zit, maar het lijkt wel of sommige mensen hun eigen hachje belangerijker vinden dan de club. En daar bedoel ik niet perse jou mee, want wat ik hier van jou lees vind ik nog wel normaalquote:Ik baal er verschrikkelijk van hoe het nu met mijn club gaat, en het intresseerd jou volgens mij geen fuck.
Maar geef toe dat ik gelijk hebquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo zo een hoogstaande discussie in een Feyenoord topic
Deels, ik kom net zoals jou niet heel veel bij m'n club, en weet dus net zoals jouw weinig af van de beleving die onder de mensen heerst die er elke week zijn. Dit wil niet zeggen dat we niks weten van de club, de spelers en het spel dat gespeeld word. Maar we weten maar bar weinig wat er speelt onder de trouwe supporters en waar zij zich zorgen over maken. Zo zien zijn dingen veranderen in het stadion dit kan in positieve of negatieve zin zijn, ons valt dat echt niet zo snel op.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:42 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Maar geef toe dat ik gelijk heb![]()
Je vindt jezelf meer, je bent het niet wat betreft die 'debielen' uit '99. Maar dat is iets waar je ook niks vanaf weet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef ferrarifreak het volgende:
Overigens heb ik echt wel respect voor mensen die hun club overal achterna reizen in voor en tegenspoed, alleen dat respect verdwijnt bij mij meteen als ze menen stoer te moeten doen door met vuurwerk te gooien en zich aggresief te moeten gedragen in en buiten het stadion.
Dan kun je Feyenoord nog wel achterna reizen tot de Noordpool, maar ik vind mezelf meer supporter dan de vuurwerkgooiers van vorige maand en de debielen die hun eigen stad even wouden verbouwen in 1999. Die brengen hun club schade toe, hoe kun je jezelf dan een supporter noemen?
Gelukkig werden dat soort acties ook flink afgekeurd hier.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je vindt jezelf meer, je bent het niet wat betreft die 'debielen' uit '99. Maar dat is iets waar je ook niks vanaf weet.
Er is een verschil tussen een goed fanatiek sfeertje (waar ik van hou) en 'kankerjoden' zingen en met voorwerpen gooien om vervolgens de 'joden' op te gaan zoeken.quote:En ik zou maar niet naar Feijenoord - ajax gaan 17 april, lijkt me helemaal niks voor jou 20.000 pislinke Feijenoordsupporters in de Kuip, veels te agressief sfeertje.
Ik kan me echt wel voorstellen dat trouwe supporters zich zorgen maken hoor, en daar doel ik ook niet op.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Deels, ik kom net zoals jou niet heel veel bij m'n club, en weet dus net zoals jouw weinig af van de beleving die onder de mensen heerst die er elke week zijn. Dit wil niet zeggen dat we niks weten van de club, de spelers en het spel dat gespeeld word. Maar we weten maar bar weinig wat er speelt onder de trouwe supporters en waar zij zich zorgen over maken. Zo zien zijn dingen veranderen in het stadion dit kan in positieve of negatieve zin zijn, ons valt dat echt niet zo snel op.
Daar hebben denk ik Cart_Man en Luni het ook niet over, je moet die vaste bezoekers zien als een grote vrienden groep, daar spelen veel meer dingen bij dan alleen het voetbalquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:01 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ik kan me echt wel voorstellen dat trouwe supporters zich zorgen maken hoor, en daar doel ik ook niet op.
Maar als je gaat janken omdat er netten voor bepaalde vakken hangen moet je niet bij de clubleiding zijn maar bij de kneusjes die daar verantwoordelijk voor zijn. Ik bedoelde zo'n opmerking als Cart_Man nu net maakte over 1999. Hij zegt nog net niet "dat hoort erbij" maar ik snap niet dat je dat blijkbaar 'stoer' moet vinden en dat je anders geen echte supporter bent
Ik probeer hier helemaal niks goed te praten. Klopt dat een groot deel van de daders geen supporters waren. Het waren mensen afkomstig uit Noord-Afrika.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:58 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Hij probeert het nog goed te praten ook. Er is geen excuus of reden om cafes af te breken. En ik weet er zeker wel wat van want ik was ook op de Coolsingel. En als je overal gesneuvelde ruiten en kapotte terrasjes ziet weet ik genoeg om te zeggen dat de daders geen supporters waren.
Ga er maar van uit dat een overgrote meerderheid van de mensen in de Kuip het woord kankerjoden in hun mond zal nemen die dag. Beloof me wel, dat je ze dan aanspreekt op hun gedrag.quote:Er is een verschil tussen een goed fanatiek sfeertje (waar ik van hou) en 'kankerjoden' zingen en met voorwerpen gooien om vervolgens de 'joden' op te gaan zoeken.
Een teken dat je stiekem toch wel ergens weet dat ik gelijk hebquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:12 schreef Cart_man het volgende:
Waarom laat ik me nu altijd weer verleiden tot een discussie met jou, kankerkind.![]()
De rest ging pas los toen een maat van ze werd neergeschoten door de politie.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:17 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Een teken dat je stiekem toch wel ergens weet dat ik gelijk hebEn voor zover ik weet waren het alleen Marokkanen die begonnen uit te lokken door "ajax" te gaan lopen roepen. Wil niet zeggen dat de rest onschuldig is.
Alleen het soort mensen waarmee jij in een vak zit. De rest komt gewoon voor het voetbal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:12 schreef Cart_man het volgende:
Ga er maar van uit dat een overgrote meerderheid van de mensen in de Kuip het woord kankerjoden in hun mond zal nemen die dag.
Daar hebben we de stadionspeaker voorquote:Beloof me wel, dat je ze dan aanspreekt op hun gedrag.
Nagenoeg alle vakken hetzelfde hoor, vooral op die dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:20 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Alleen het soort mensen waarmee jij in een vak zit. De rest komt gewoon voor het voetbal.
En waarom zou de politie iemand neerschieten? Zomaar voor de lol?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De rest ging pas los toen een maat van ze werd neergeschoten door de politie.
Ja, er zitten 50.000 debielen met het IQ van een de kont van Sylvie Meijs in de Kuipquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:20 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nagenoeg alle vakken hetzelfde hoor.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Misschien jaag ik hiermee wat mensen tegen me in het harnas maar Loek wordt wel de laatste tijd beoordeeld op vroegere uitlatingen/acties van hem. Oke nu is nog steeds wel is dom bezig..
Jij kan het weten hè!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:24 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ja, er zitten 50.000 debielen met het IQ van een de kont van Sylvie Meijs in de KuipTuurlijk zal het overgrote deel wel fel zijn, maar dat is juist mooi.
Understatement..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Misschien jaag ik hiermee wat mensen tegen me in het harnas maar Loek wordt wel de laatste tijd beoordeeld op vroegere uitlatingen/acties van hem. Oke nu is nog steeds wel is dom bezig..
En waarom?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Oke nu is nog steeds wel is dom bezig..
Je wil nog wel eens doordraven in je anit Ajax gedoe en een beetje dom zeiken op de modjes hiero (Golfer enzo).quote:
Oh, dus iedereen die zich niet normaal gedraagt heeft een laag IQ volgens jou? Pfff, wordt steeds gekker met jou.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:24 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ja, er zitten 50.000 debielen met het IQ van een de kont van Sylvie Meijs in de KuipTuurlijk zal het overgrote deel wel fel zijn, maar dat is juist mooi.
Komt omdat ik niet kan tegen een openbaar forum waar Ajax-supporters 'domineren'.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je wil nog wel eens doordraven in je anit Ajax gedoe en een beetje dom zeiken op de modjes hiero (Golfer enzo).
Zo ben ik gewoonquote:En je wil je nogal eens te snel kwaad maken op mede users enzo.
Iemand die 'hamas hamas" zingt en in elke zin 'kanker' moeten zeggen heeft een laag IQ ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Oh, dus iedereen die zich niet normaal gedraagt heeft een laag IQ volgens jou? Pfff, wordt steeds gekker met jou.
Whahaha, geweldig.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Iemand die 'hamas hamas" zingt en in elke zin 'kanker' moeten zeggen heeft een laag IQ ja.
Onzin, ik zing hamas hamas in de discotheek en ik gebruik het woord kanker zelfs op mijn werk.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Iemand die 'hamas hamas" zingt en in elke zin 'kanker' moeten zeggen heeft een laag IQ ja.
Wat doe je voor werk? Putjesschepper? In ieder geval iets voor domme mensen, want bij een normale baan is dat niet echt gewenstquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:50 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Onzin, ik zing hamas hamas in de discotheek en ik gebruik het woord kanker zelfs op mijn werk.
Sterker nog, ik gebruik eigenlijk altijd wel het woord kanker, overal bij.
Wees er maar trots op, kneus.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:50 schreef RedGuy het volgende:
Sterker nog, ik gebruik eigenlijk altijd wel het woord kanker, overal bij.
Wat is er met de actie "Feyenoord-supporters tegen kanker" gebeurd?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik probeer hier helemaal niks goed te praten. Klopt dat een groot deel van de daders geen supporters waren. Het waren mensen afkomstig uit Noord-Afrika.
[..]
Ga er maar van uit dat een overgrote meerderheid van de mensen in de Kuip het woord kankerjoden in hun mond zal nemen die dag. Beloof me wel, dat je ze dan aanspreekt op hun gedrag.
Waarom laat ik me nu altijd weer verleiden tot een discussie met jou, kankerkind.![]()
Oh, het was eerder bedoeld als: Hmmm, misschien moet ik wat minder het woord kanker gebruiken..quote:
Zoiets heeft meer met het EQ te maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:41 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ja, nu is de herhaling, en ik heb em al 2 x gespotquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:56 schreef pekel het volgende:
Ono speelde toch echt de hele wedstrijd?.
De wedstrijd was live op Eurosport, en ik meen toch echt dat ik Ono in de basis zag beginnen..
't Is die ene met die spleetoogjes hè?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:16 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ja, nu is de herhaling, en ik heb em al 2 x gespot
Lekker dan van VI.NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |