omdat ze nu eenmaal in de spotlights wilt staanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:20 schreef PeRi het volgende:
Haar nieuwste single wordt ook echt weer een flop. Wanneer snapt ze dat ze gewoon liever met d'r centjes leuke dingen moet doen ipv proberen terug te komen.![]()
Ja, zelfs Britney is niet zo ordinairquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze was leuker toen ze er nog stijlvol uitzag en met Luther Vandross zong![]()
Ja Eminem profileert zich ook als typisch blanke jongenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:44 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar je moet toch toegeven dat ze zich altijd als een typisch blank meisje geprofileerd heeft. Hele witte huid, blond etc
En voor wie ze zich zo kleed is mij ook niet helemaal duidelijk... voor mij iniedergeval nietquote:
Alleen produceert ze vaak van die enge geluiden ermee. Dat gehijg van 'r slaat kant noch wal.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Jammer, want ze heeft wel een prachtige stem.
Nee jij, de essentie is juist dat zij dus een halve neger is.......... volgens een van de posters, en dat ze er eerst heel blank probeerde uit te zien en nu ze R&B probeert te zingen juist heel donker! Heb je de rest van het topic wel gelezen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:43 schreef fayakill het volgende:
[..]
Ja Eminem profileert zich ook als typisch blanke jongen![]()
Vanwege zijn "hele witte huid en blonde haren"![]()
Je komt aardig in de buurt van mariah's domheid
Anders negeer je mijn post totaal! Haar vader is een neger, derhalve is het een feit dat ze een halve neger is. En wat bedoel je met heel blank uit zien, en met r&B heel donker uit zien. Heb jij de rest van het topic wel gelezen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee jij, de essentie is juist dat zij dus een halve neger is.......... volgens een van de posters, en dat ze er eerst heel blank probeerde uit te zien en nu ze R&B probeert te zingen juist heel donker! Heb je de rest van het topic wel gelezen?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:05 schreef bloodymary het volgende:
Dat zeg ik toch juist, jij bent juist degene die ik aanhaal...................![]()
Deze was eerder, en aangezien jij met xman in discussie was, dacht ik dat je mijn post niet gelezen had.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:39 schreef xman het volgende:
[..]
Haar vader IS een neger, dus ze hoeft niet te doen alsof ze er een is.
Het is van 'The Mirror', niet echt bekend voor hun journalistieke integriteit. Nummer 4 is consistent met Mariahs eerdere werk toen ze nog 'op het hoogtepunt van haar carriere' stond.quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
oh okay, een on topic post nu dan.
wat een kapsoneskut
nee, ik probeer het weer terug on topic te krijgenquote:
Nou zeg! Trek de topic maar helemaal naar je toe hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, ik probeer het weer terug on topic te krijgen
wat een kutkapsones, zeg
Ja, ja.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
nee, ik probeer het weer terug on topic te krijgen
wat een kutkapsones, zeg
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:05 schreef milagro het volgende:
Oh en ze maakt natuurlijk kutmuziek, die zoete R&B zooi
Als een soort perpetuum mobile?quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
Wat dat betreft hadden ze die rooie loper nooit alsnog neer moeten leggen, dan zou ze misschien oneindig rondjes door Londen blijven rijden als het ware.
Precies, zo eentje die af en toe effe bij de Tesco moet stoppen om goedkoop te tanken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |