omdat ze nu eenmaal in de spotlights wilt staanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:20 schreef PeRi het volgende:
Haar nieuwste single wordt ook echt weer een flop. Wanneer snapt ze dat ze gewoon liever met d'r centjes leuke dingen moet doen ipv proberen terug te komen.![]()
Ja, zelfs Britney is niet zo ordinairquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze was leuker toen ze er nog stijlvol uitzag en met Luther Vandross zong![]()
Ja Eminem profileert zich ook als typisch blanke jongenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:44 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar je moet toch toegeven dat ze zich altijd als een typisch blank meisje geprofileerd heeft. Hele witte huid, blond etc
En voor wie ze zich zo kleed is mij ook niet helemaal duidelijk... voor mij iniedergeval nietquote:
Alleen produceert ze vaak van die enge geluiden ermee. Dat gehijg van 'r slaat kant noch wal.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Jammer, want ze heeft wel een prachtige stem.
Nee jij, de essentie is juist dat zij dus een halve neger is.......... volgens een van de posters, en dat ze er eerst heel blank probeerde uit te zien en nu ze R&B probeert te zingen juist heel donker! Heb je de rest van het topic wel gelezen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:43 schreef fayakill het volgende:
[..]
Ja Eminem profileert zich ook als typisch blanke jongen![]()
Vanwege zijn "hele witte huid en blonde haren"![]()
Je komt aardig in de buurt van mariah's domheid
Anders negeer je mijn post totaal! Haar vader is een neger, derhalve is het een feit dat ze een halve neger is. En wat bedoel je met heel blank uit zien, en met r&B heel donker uit zien. Heb jij de rest van het topic wel gelezen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:52 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee jij, de essentie is juist dat zij dus een halve neger is.......... volgens een van de posters, en dat ze er eerst heel blank probeerde uit te zien en nu ze R&B probeert te zingen juist heel donker! Heb je de rest van het topic wel gelezen?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:05 schreef bloodymary het volgende:
Dat zeg ik toch juist, jij bent juist degene die ik aanhaal...................![]()
Deze was eerder, en aangezien jij met xman in discussie was, dacht ik dat je mijn post niet gelezen had.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:39 schreef xman het volgende:
[..]
Haar vader IS een neger, dus ze hoeft niet te doen alsof ze er een is.
Het is van 'The Mirror', niet echt bekend voor hun journalistieke integriteit. Nummer 4 is consistent met Mariahs eerdere werk toen ze nog 'op het hoogtepunt van haar carriere' stond.quote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
oh okay, een on topic post nu dan.
wat een kapsoneskut
nee, ik probeer het weer terug on topic te krijgenquote:
Nou zeg! Trek de topic maar helemaal naar je toe hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, ik probeer het weer terug on topic te krijgen
wat een kutkapsones, zeg
Ja, ja.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
nee, ik probeer het weer terug on topic te krijgen
wat een kutkapsones, zeg
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:05 schreef milagro het volgende:
Oh en ze maakt natuurlijk kutmuziek, die zoete R&B zooi
Als een soort perpetuum mobile?quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
Wat dat betreft hadden ze die rooie loper nooit alsnog neer moeten leggen, dan zou ze misschien oneindig rondjes door Londen blijven rijden als het ware.
Precies, zo eentje die af en toe effe bij de Tesco moet stoppen om goedkoop te tanken.quote:
dat doet er niet toe, Redux, het blijft belachelijkquote:Op maandag 11 april 2005 11:50 schreef Redux het volgende:
Okay, zoals we bij het interview van pulse hebben kunnen zien, het rode loper verhaal is onzin en verzonnen.
ik bedoel maarquote:
quote:Op maandag 11 april 2005 12:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ik bedoel maar![]()
zo heeft ze ook géén rare kleedkamer eisen, zoals daar zijn de parelmoerkleurige wanden, door de Paus of moeder Teresa gezegend water hetgeen nu beide verdomd lastig wordt, azuurkleurige M&M's, lichtbeige chihuahua's luisterend naar de naam Pépé of Fúentes.
vooral dat laatste, belachelijk gewoon, wat geen attitude![]()
![]()
De slet!!!!!!quote:Op maandag 11 april 2005 14:26 schreef xman het volgende:
[..]
Het is niet waar zeg ik je...leugens..allemaal leugens!
Maar het is wel een slet![]()
http://www.fhmus.com/imag(...)_600_mariahcarey.jpg
ze is helemaal geen slet, dat is het erge juist, egoistisch rotkrengquote:Op maandag 11 april 2005 14:26 schreef xman het volgende:
[..]
Het is niet waar zeg ik je...leugens..allemaal leugens!
Maar het is wel een slet![]()
http://www.fhmus.com/imag(...)_600_mariahcarey.jpg
Gatver, en jij bent al net zo geen slet. Ook al zo iets!!!!quote:Op maandag 11 april 2005 14:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is helemaal geen slet, dat is het erge juist, egoistisch rotkreng
en die foto is gvd gewoon mooi, ook weer zoiets asociaals
krijg steeds meer een hekel aan dat mens, en maar geen slet zijn, en maar geen rare eisen stellen en dan ook nog eens niet lelijk zijn, ja daaaaaaaaag ik vind het wel genoeg zo
Ahhh Milagrol...neeee!quote:Op maandag 11 april 2005 14:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is helemaal geen slet, dat is het erge juist, egoistisch rotkreng
en die foto is gvd gewoon mooi, ook weer zoiets asociaals
krijg steeds meer een hekel aan dat mens, en maar geen slet zijn, en maar geen rare eisen stellen en dan ook nog eens niet lelijk zijn, ja daaaaaaaaag ik vind het wel genoeg zo
Had het niet beter kunnen zeggenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:56 schreef MUUS het volgende:
Vihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibraties om zogenaamd te laten zien dat je mooi kunt zingen.. Ik heb persoonlijk liever dat ze dat gewoon allemaal niet doen.
.
Laten we hopen dat ze de volgende keer met d'r vihihihihiiiiiiiibraties en kutkapsones over die rode loper struikelt. En met d'r aarsgat op zo'n dikke kaars eindigt. Ofzo.
10.000 euro voor een cake, tssssssk daar had ze half Ethiopië van kunnen voeden, van die ene cake , ze hebben kleine maagjes daar tenslottequote:Op maandag 11 april 2005 14:47 schreef xman het volgende:
[..]
Ahhh Milagrol...neeee!
Het is ehmm..ze heeft voor haar verjaardag een cake met haar afbeelding gekocht ter waarde van 10.000 euro. En er moest al een fles christal voor haar klaar staan anders...anders ontsloeg ze iedreeen..ja de smerige veeleisende DIVA!!![]()
![]()
![]()
Hoe durft ze!
Bleh, en ze is nog heel normaal gebleven ook!quote:Op maandag 11 april 2005 14:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Had het niet beter kunnen zeggen
Mijn hemel, wat heeft dat men een kapsones zeg. "Nee, hoor, ik ben heel normaal gebleven." Volgens mij weet ze niet eens meer wat het woord betekent.
*terug is*quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:14 schreef xman het volgende:
[..]
LOL je heb haar nieuwste album 'The emancipation of Mimi' echt nog niet gehoord hè!
Hij staat gepland release eind deze week en hij is al gelekt op het net. Luister naar het nummer "We belong together".
Als je dan echt nog denkt dat het niets meer wordt, kom dan eens terug!
Ja klopt ze staat weer #1 in de VS met album sales. En haar volgende single "We belong together" is snel aan het stijgen in de Billboard top 100.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:01 schreef HarigeKerel het volgende:
http://beta.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/nm/20050417/music_nm/music_lookahead_dc_2
Het gaat weer goed met haar carriere![]()
![]()
Tja dan is het gewoon je muziek niet. Kan zij niet veel aan doen. De album heeft veel goede kritieken gehad.quote:
Ze heeft al in heel veel intervieuws gezegd dat het verzonnen is wat over haar is gezegd. De Britse pers moet toch WAT te schrijven hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:25 schreef Natalie het volgende:
Kamers. Ja.
Maar had ze de entree ook gehuurd dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |