Lekkerquote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz deelt de originele BierHelmen uit
[afbeelding]
okquote:Op maandag 21 maart 2005 19:47 schreef appelsientje het volgende:
zoo maar waar waren we..... oja gebeld worden...
Nou ik was dus gebeld omdat ik 1 dag niet online was... was meer voor de gein... maar het is echt erg eigenlijk ...
op naar de 1000quote:
quote:
Ik heb nu eenmaal veel ruimte nodigquote:Op maandag 21 maart 2005 20:08 schreef Bjoro het volgende:
Bluezz ook altijd met die grote foto´s van d´r
9th Gate komt er ook op vanavond!quote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef Suijk het volgende:
Zit trouwens even te twijfelen.
Zal ik 'Hearts in Atlantis' kijken? Want dat boek vond ik wel goed. Of toch maar voetbal insite, maar de gast van vandaag spreekt niet echt aan.
Harry lust wel een mals groen bloadje na al die teit in me kelder opgesloten gewees te sijn.quote:
Ik kijk even een half uurtje VI (1 vraag ingestuurd namens onze kat Xena) en ga dan me lekker ergeren aan Bobo´s in the Bush.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef Suijk het volgende:
Of toch maar voetbal insite, maar de gast van vandaag spreekt niet echt aan.
ja 1 muur, de rest wordt wit !quote:Op maandag 21 maart 2005 20:18 schreef Suijk het volgende:
Wordt dat een muur van de babykamer, bjoro?
Lodewijks is normaalgesproken een erg uitgesproken persoon hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:20 schreef Suijk het volgende:
Zit trouwens even te twijfelen.
Zal ik 'Hearts in Atlantis' kijken? Want dat boek vond ik wel goed. Of toch maar voetbal insite, maar de gast van vandaag spreekt niet echt aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |