Als ik me niet vergis word een botbreuk niet met energie genezen.quote:Reiki is een manier van werken met energie die het zelfgenezend vermogen van het lichaam stimuleerd(hetzelfde vermogen dat gebroken botten heelt e.d.)
Mijn vriend waslaatst ziek en dat werd alleen maar erger door stress. Hij maakte zich heel veel zorgen, en had op heel veel plekken pijn. Dus wilde ik een kleine behandeling doen waarna hij al vrij snel rustig kon ademhalen (daarvoor was hij kortademig) en stil bleef liggen met zijn ogen dicht (hij woelde continu). Raar genoeg kreeg ik op een gegeven moment toen ik mijn ogen dicht had zijn nek voor me, dus verplaatste ik mijn handen waarna ze echt heel warm werden, en ik in tranen uitbarstte.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:35 schreef Enyalius het volgende:
met empathie is het lastig en moet je voorzichtig zijn. soms als ik dat doe krijg ik koppijn of wordt ik nog zieker dan de persoon van wie ik het overnam. maar wees gerust.
Schat, dat zelfgenezend vermgen zrgt dat de aandacht daarheen gaat en er genezen wordt, dit is een bewezen feit he, wetenschappelijk bewezen(gaat om biomagnetische straling)quote:Op maandag 28 maart 2005 23:35 schreef Melch het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis word een botbreuk niet met energie genezen.
Vanuit de "kapotte" botuiteinden wordt nieuw bot gevormd. Bij gezonde jonge volwassene is een breuk na ongeveer 3 tot 6 weken weer zonder gips belastbaar, afhankelijk van de plaats van de breuk.
Voor een goede genezing is het belangrijk dat de botuiteinden (weer) goed ten opzichte van elkaar geplaatst staan. Vervolgens moet het bot voldoende rust krijgen...blablabla
Heeft dus niks te maken met energie als je het mij vraagt.
Hoezo vind je dat je daar geld voor mag vragen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:52 schreef Bastard het volgende:
Wat heeft jou dat gekost?
Het gaat mij 125 euro kosten. Zo te lezen is dat hier een hoge prijs, zeker als je kan worden ingeweid worden door "bekenden" gratis in de buurt. Maar verder onderzoek op internet van mij wijst toch allemaal rond dat bedrag. Zelfs een "centrum" gezien in Amsterdam, en die mensen vragen duizenden euro's per cursus. Geld speelt voor mij niet zon grote rol, maar toch om duizenden euro's te gaan betalen is me ook wat te gortig.
Trouwens, ik vind dat je best geld mag vragen als Reiki master zijnde.
Tuurlijk je onkosten moet je zoiezo vergoeden vind ik. Maar daarnaast vind ik ook dat als je iemand een bepaalde "gave" geeft, om het zo maar te zeggen, dat je daar best iets tegenover mag zetten. Kijk een poot uittrekken is iets anders, maar een bepaalde vergoeding mag daar wel tegenover staan vind ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat je daar geld voor mag vragen?
Ik lees iedere keer dat het een siirt van non-profit iets moet zijn en dat je alleen je eigen onkosten eruit mag halen (zaalhuur, boeken, thee etc.)
Of zit ik er nu weer naast??
En nogmaals allemaal bedankt voor de reacties!![]()
ik ben zelf ook van plan het te gaan "doen" ja en ook omdat ik graag wil weten hoe men hierover op fok denktquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk je onkosten moet je zoiezo vergoeden vind ik. Maar daarnaast vind ik ook dat als je iemand een bepaalde "gave" geeft, om het zo maar te zeggen, dat je daar best iets tegenover mag zetten. Kijk een poot uittrekken is iets anders, maar een bepaalde vergoeding mag daar wel tegenover staan vind ik.
Maar even over jou, je opent het topic niet voor niets denk ik, .. heb jij ideen om dit te gaan doen of is het gewoon uit intresse om te zien hoeveel mensen er daadwerkelijk mee bezig zijn
nobody is perfect, especially christiansquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:48 schreef SoulWings het volgende:
Tja, kweenie of ik nou in reiki geloof. Ik twijfel over dat energie gedoe (sigh, yes i am a christian)
Dat vraagt wel om uitleg...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:43 schreef Enyalius het volgende:
ik ben mijn energie ook zo goed als kwijt sinds ik dood ben geweest 2 weken trug.
Maar stel dat je een praktijk zou beginnen en als je er aan toe bent initiaties gaat geven, en daar full-time mee bezig zou zijn. Zou het dan niet ok zijn als je daar gewoon een salaris aan overhoudt? De huisarts doet niet anders (en verdient bovengemiddeldquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:15 schreef erodome het volgende:
...
Maar er is redelijk zijn en er is achter geld aanjagen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |