*nods*quote:Op maandag 21 maart 2005 14:53 schreef milagro het volgende:
gezien : ja
wat je er van vindt : ranzig, treurig
whaha zet ie het ook nog heel rustig af en de presentator staat er wel boven op te kijkequote:Op maandag 21 maart 2005 15:31 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
de meest hilarische opmerking was nog bij die rode seat :
* Je hebt je licht nog aan! *
---
naja vind het echt ziek en treurig die dingen, je zal er maar, zoals al vaak gezegt zo, met je gezinnetje rustig je roombroodje zitten te eten
Ook mannen alleenquote:Joure - Lemmer:
Parkeerplaats 'de lanen/ de wielen' gelegen tussen Joure en Lemmer. Je kunt er van beide kanten op komen, er is nl. een weggetje onder de snelweg door. Vooral 's avonds laat komen er stelletjes die sex hebben in de auto en in de vele bossages. Ook mannen alleen komen er.
Ik moest eens wachten op een collega vrachtwagenchauffeur, ik moest hem aflossen en kwam dus in zijn personenauto aan op de parkeerplaats waar ik hem zou aflossen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:47 schreef intoxicated het volgende:
Ik ben een keer op weg naar Duitsland in het pikdonker (haha) op zo'n parkeerplaats terecht gekomen toen ik naar de plee moest. En daar word je niet echt vrolijk van
![]()
Geloofwaardig.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:08 schreef erodome het volgende:
Maar nu sta je op de dam, trekt je vriendin haar broek uit en geeft haar een genadeloze likbeurt.
Dat vind ik fout.
Niet echt he, het was ook maar een verdreven vb...quote:
Wacht, op een parkeerplaats zie je mannen achterin bosjes waar je naar toe moet lopen en vanaf een geparkeerde auto niet kunt zien elkaar bevredigen. Een kind zou dus een stuk de bosjes in moeten lopen om bepaalde dingen te moeten kunnen zien.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:08 schreef erodome het volgende:
Ja pashokjes, ooit eens gedaan in mijn jonge jaren, maar in pashokjes lopen geen kleine kinderen he...
Je mag van mij best stout zijn, maar echt voor iemands neus dat doen gaat me weer te ver.
Bv, je loopt samen door de stad, schiet even snel een steegje in om even stiekum je hand in het broekje van je vriendin te laten gaan, allemaal heel stiekum, niemand ziet het.
Dat vind ik ok.
Maar nu sta je op de dam, trekt je vriendin haar broek uit en geeft haar een genadeloze likbeurt.
Dat vind ik fout.
Sanppie het verschil?
Wat niet weet wat niet deert hoor, niet te moeilijk doen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:11 schreef ThE_ED het volgende:
Publieke seks is publieke seks vind ik. En zelf zei je trouwens net nog "maar zorg dan voor een plek waarvan het duidelijk is dat dat gebeurt" . Ik sanp wel dat je dat dan blijkbaar niet zo strikt bedoelde, maar dat geeft wel aan dat mensen dara gewoon nogal heftig op reageren, en volgens mij geldt dat voor buitenseks in het algemeen.
Of ze het nou direct zien of niet, als iemand een beetje de liefde gaat bedrijven in een pashokje waar de keer daarna weer mmijn kinderen zich omkleden vind ik dat niet zo'n goed plan.
Ja, stel je voor zeg, dat zou toch wel heel vervelend zijn.quote:Den Haag:
Parkeerplaats De Uithof. Bij de inrit gelijk links pakeerplaats v.d tennisbaan op rijden links langs de tennis baan licht een pakeer plaats die niet te zien is v.d weg dus als de tennisbaan gesloten is vrij spel ook geen last van de politie. Voornamelijk Hetero stellen.
Hoe triest.quote:Knipper met je alarmlichten als je iemand zoekt.
Niet waar, ga jij maar eens op die parkeerplaatsen kijken, dan zal je zien dat er een hek tussen de parkeerplaats en het bos staat, dat is bij bijna alle parkeerplaatsen zo(bv bosberg, kan je vanaf de weg zien dat hek, is een heel beruchte parkeerplaats).quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:14 schreef Redux het volgende:
[..]
Wacht, op een parkeerplaats zie je mannen achterin bosjes waar je naar toe moet lopen en vanaf een geparkeerde auto niet kunt zien elkaar bevredigen. Een kind zou dus een stuk de bosjes in moeten lopen om bepaalde dingen te moeten kunnen zien.
In een winkel gebeurt dat achter een gordijen, een kind zou dus er naar toe moeten lopen om het te kunnen zien.
Lijkt me niet veel verschil in zitten hoor.
En dat is wat lastig uitleggen aan je vrouw en 3 kinderenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:16 schreef MUUS het volgende:
Hoe triest..
Zoek gewoon ergens een bed op. Oh nee, dan zal de kick wel weer weg zijn ofzo.
Hoeren? Parenclub? Hotel?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
En dat is wat lastig uitleggen aan je vrouw en 3 kinderen
Maar een naaktstrand vergelijken met dit soort voorvallen vind ik iets te ver gaan. Niet dat ik het in het openbaar bedrijven van de liefde op een naaktstrand goedkeur, maar de kans dat een kind daar iets ziet lijkt me een stukje meer aanwezig dan de kans dat een kind op een parkeerplaats iets gaat zien. De verwachting lijkt me op een parkeerplaats in iedergeval iets minder dan op een naaktstrand. Dus de schok op een parkeerplaats zou lijkt mij groter zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet waar, ga jij maar eens op die parkeerplaatsen kijken, dan zal je zien dat er een hek tussen de parkeerplaats en het bos staat, dat is bij bijna alle parkeerplaatsen zo(bv bosberg, kan je vanaf de weg zien dat hek, is een heel beruchte parkeerplaats).
Die in joure(nou ja tussen lemmer en joure) heeft niet eens bosjes...
Zilverstrand heeft een afscheiding van wat bosjes tussen het naaktstrand en het gewone strand, maar het naaktstrand is geen speciale neukplek, gewoon een naaktstrand waar dus ook mensen gewoon komen.
En dat strand, zowel het gewone als het naaktstrand, is bij goed weer helemaal vol...
Nouja, het gaat voornamelijk om man-man seks, terwijl een groot deel van die mannen al een relatie met een vrouw hebben. Hoeren en Parenclubs lijken me dan af te vallen. Een hotel kán, maar dan moet je toch nog eerst in contact komen met iemand, een hotelletje regelen, kosten maken terwijl je maar even bezig bentquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoeren? Parenclub? Hotel?
In die auto waar hij een ander heeft liggen neuken, zitten de volgende dag die vrouw en drie kinderen weer gezellig een ijsje te eten na een dagje Artis..
Je vrouw zou toch een dajge naar het strand gaan met de kids...quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:25 schreef milagro het volgende:
Ja op een parkeerterrein gaan lopen kutten opdat en waarmee je je eigen (vrouw en) kids niet wilt confronteren, maar met de kans op confrontatie met andermans kids totaal geen rekening houden, heel fijn.
Dat denk ik dus niet, dit toneel, deze entourage is juist part of the attraction volgens mij.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nouja, het gaat voornamelijk om man-man seks, terwijl een groot deel van die mannen al een relatie met een vrouw hebben. Hoeren en Parenclubs lijken me dan af te vallen. Een hotel kán, maar dan moet je toch nog eerst in contact komen met iemand, een hotelletje regelen, kosten maken terwijl je maar even bezig bent
Geef ze gewoon net als hoeren een eigen plekje, dan is het hele gezeik voorbij.
Ik zie nog best veel parkeerplaatsen staan waar bij staat dat er voornamelijk stelletjes komen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nouja, het gaat voornamelijk om man-man seks, terwijl een groot deel van die mannen al een relatie met een vrouw hebben. Hoeren en Parenclubs lijken me dan af te vallen. Een hotel kán, maar dan moet je toch nog eerst in contact komen met iemand, een hotelletje regelen, kosten maken terwijl je maar even bezig bent
Geef ze gewoon net als hoeren een eigen plekje, dan is het hele gezeik voorbij.
Je vergeet begraafplaatsenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:32 schreef MUUS het volgende:
Als er ineens gekickt wordt op hooibergen, gaan we dan speciale hooibergen voor die mensen reserveren? Men kickt op sex op het zebrapad, gaan we dan zebrapaden reserveren voor die nieuwe kick? Men geilt op chocolade vla, gaan we dan chocolade vla voor ze sparen?
Ja, gezellig met je kids naar het strand, het pad langs de Watertoren (Scheveningen) nemen en dan geconfronteerd worden met een z'n ouwe lul afrukkende ouwe lul is altijd feestquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je vrouw zou toch een dajge naar het strand gaan met de kids...
Waarom krijgen hoeren wel hun eigen plek dan? Laat die mensen er ook maar moeite voor doen etc. etc.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zie nog best veel parkeerplaatsen staan waar bij staat dat er voornamelijk stelletjes komen.
En dan nog, laat die brave getrouwde vent maar moeite doen voor zijn homo avontuurtjes. Gewoon ergens achter gesloten deuren, waar niemand er ongevraagd mee geconfronteerd wordt.
Een eigen plek geven? Die hebben ze toch al. Slaapkamer, hotelkamer, clubs etc. Moet er nog meer bij?.
Als er ineens gekickt wordt op hooibergen, gaan we dan speciale hooibergen voor die mensen reserveren? Men kickt op sex op het zebrapad, gaan we dan zebrapaden reserveren voor die nieuwe kick? Men geilt op chocolade vla, gaan we dan chocolade vla voor ze sparen?
Rot op, je regelt je eigen feessie maar en op een plek waar anderen er geen last van hebben..
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, gezellig met je kids naar het strand, het pad langs de Watertoren (Scheveningen) nemen en dan geconfronteerd worden met een z'n ouwe lul afrukkende ouwe lul is altijd feest
En wandelen met de kleine door de Scheveningse Bosjes, ook altijd fijn
Oh nee, je moet het omdraaien natuurlijk, je wéét dat er rukkende pijpende kerels zouden kunnen lopen, zitten, knielen dus kom daar dan ook niet, in de weinige stukjes groen die Den Haag telt.
En daar is het in de zomer rond die tijd ook niet druk ofzo.quote:Kijkduin:
Parkeerterrein boulevard. Als er stelletjes staan die bekeken willen worden hebben ze de binnenverlichting van hun auto aan, of ze staan onder een lantarenpaal geparkeerd. Mocht het hier te druk worden, dan zijn er in Kijkduin volop enigszins verscholen parkeerplaatsen te vinden. Stellen, tussen 22:00 en 24:00 uur.
Ik zie de hoeren ook het liefst allemaal achter het raam of in een club.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom krijgen hoeren wel hun eigen plek dan? Laat die mensen er ook maar moeite voor doen etc. etc.
Ownee, dat zou veel meer overlast geven. Net als er nu gebeurt bij deze parkeerplaatsen. Waarom homo's niet en hoeren wel?
Als je wat wilt doen, moet je er met een fototoestel of videocamera naartoe gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef ThE_ED het volgende:
Tegenactie; allemaal daar gaan rondlopen en niet knipogen..Of is dat te shockerend?
Dan nagel je die mensen die dat doen publiekelijk aan de schandpaal. Leuk als je je man opeens op tv ziet met zn blote kont bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:46 schreef milagro het volgende:
omdat volgens mij het doen waar het niet hoort de hele geiliigheid is of iig deel ervan.
ik weet zeker dat als je speciale plekken aanwijst, een aanzienlijk deel toch elders gaat lopen kutten, ook omdat het dan net effe anoniemer is
Een accu en zo'n bouwlamp meesjouwen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je wat wilt doen, moet je er met een fototoestel of videocamera naartoe gaan.
Plak eventueel nog ergens een duidelijk zichtbare sticker van een lokale krant of omroep en het zal snel rustig worden.
Oh, wil je ook meteen camera's ophangen op die plekken dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:48 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan nagel je die mensen die dat doen publiekelijk aan de schandpaal. Leuk als je je man opeens op tv ziet met zn blote kont bijvoorbeeld.
Een reality homo ontmoetingsplek show!quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, wil je ook meteen camera's ophangen op die plekken dan?.
Ik denk dat SBS6 er wel voor te porren is...
Dat doen die mensen toch echt helemaal zelf, hoor, door hun gedrag en plein publique ten toon te spreidenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:48 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan nagel je die mensen die dat doen publiekelijk aan de schandpaal. Leuk als je je man opeens op tv ziet met zn blote kont bijvoorbeeld.
Dit moet je echter alleen doen als je ze ook een goed alternatief geeft. Zo aardig ben ik dan welquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat doen die mensen toch echt helemaal zelf, hoor, door hun gedrag en plein publique ten toon te spreiden
En als je je vent zo ziet op tv, met zijn onbeschermde lul in ander mans kont dan wel mond, weet je tenminste waar je aan toe bent
en voor de derde keer : deze locaties kiezen ze vanwege de geiligheid van de "onfatsoenlijke' lading ervan, een door overheid aangewezen plek is driekwart van de 'geile fun' weg.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dit moet je echter alleen doen als je ze ook een goed alternatief geeft. Zo aardig ben ik dan wel
Was dat bij hoeren ook zo? Naar mijn weten is dat aantal bezoeken niet sterk gedaald nadat deze tippelzones werden ingesteld. Ik denk niet dat 3 kwart wegvalt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:23 schreef milagro het volgende:
[..]
en voor de derde keer : deze locaties kiezen ze vanwege de geiligheid van de "onfatsoenlijke' lading ervan, een door overheid aangewezen plek is driekwart van de 'geile fun' weg.
Dat is het hem nu juist! Die bospartij is er niet voor de gaysex, ze hebben dat geconfisceerd waardoor je er dus niet meer kan komen zonder geconfronteerd te worden met hun gepijp.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:49 schreef hollander76 het volgende:
BTW wist ik al heel jong waar de Scheveningse bosjes voor waren, en ik woon pal naast Utrecht(nooit in Den Haag gewoont ook niet ook), dus wat doe je daar dan ook? behalve voor de harde gaysex
Liever een plek die 'van hen' is, dan dat ze het overal doen hequote:Op woensdag 23 maart 2005 17:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist! Die bospartij is er niet voor de gaysex, ze hebben dat geconfisceerd waardoor je er dus niet meer kan komen zonder geconfronteerd te worden met hun gepijp.
Je draait het om dus... dadelijk besluiten die gasten dat het Plein wel een leuke plek is, moet je dat ook maar gaan mijden dus
Die plek is niet van 'hen', dat maken zij ervan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Liever een plek die 'van hen' is, dan dat ze het overal doen heDie mensen zijn er nu eenmaal, en ik denk dat je het moet accepteren. En liever in de bosjes, dan op het Plein
![]()
Leuk altijd voor internationale vrachtwagenchauffeurs...quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Prima als jij je geiligheden voor je eigen familie verborgen wilt of moet houden, maar confronteer er dan niet anderen die er ook niets van willen weten wél mee.
dat lijkt mij dus echt doodeng, hè..quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:12 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Leuk altijd voor internationale vrachtwagenchauffeurs...
Wil je pitten heb je de hele tijd geouwehoer rond je auto, plus dat ze wel eens op je ramen kloppen![]()
Het verbaast me ook nog dat er veel stellen komen. Zoals in het Amsterdamse bos bij de geitenboerderij. Nooit bij stilgestaan als ik er langs reed. Wat moet je daar als stel overdag? Wat voor pauper ben je dan als je niet eens overdag werkt?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zie nog best veel parkeerplaatsen staan waar bij staat dat er voornamelijk stelletjes komen.
En dan nog, laat die brave getrouwde vent maar moeite doen voor zijn homo avontuurtjes. Gewoon ergens achter gesloten deuren, waar niemand er ongevraagd mee geconfronteerd wordt.
Een eigen plek geven? Die hebben ze toch al. Slaapkamer, hotelkamer, clubs etc. Moet er nog meer bij?.
Rot op, je regelt je eigen feessie maar en op een plek waar anderen er geen last van hebben..
Dat was wel ranzig vroeger, toen ik op school zat.. In de pauze altijd boterham opeten in dat plantsoen, maar ondertussen schoot er wel eens een naakte knaap in de bosjes.quote:Eindhoven:
Het Anne Frank plantsoen gedurende de avonduren en nachtelijke uren elke leeftijd
gay-only prostitutie aanwezig
quote:Rotterdam:
Zestienhoven, Bovendijk Weg van - naar Achter Zestienhoven. Groot gebied met veel parkeer- plaatsen, waar veel wordt gemasturbeerd en geneukt. Laat merken als je gezien wordt dat je dit goed vindt d.m.v. een knipoog of i.d. Dit voorkomt problemen. Elke dag, elk uur: Iedereen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |