abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25678637
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef ThE_ED het volgende:
Tegenactie; allemaal daar gaan rondlopen en niet knipogen.. Of is dat te shockerend?
Als je wat wilt doen, moet je er met een fototoestel of videocamera naartoe gaan.
Plak eventueel nog ergens een duidelijk zichtbare sticker van een lokale krant of omroep en het zal snel rustig worden.
I was an atheist until I realized I was God
pi_25678643
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:46 schreef milagro het volgende:
omdat volgens mij het doen waar het niet hoort de hele geiliigheid is of iig deel ervan.

ik weet zeker dat als je speciale plekken aanwijst, een aanzienlijk deel toch elders gaat lopen kutten, ook omdat het dan net effe anoniemer is
Dan nagel je die mensen die dat doen publiekelijk aan de schandpaal. Leuk als je je man opeens op tv ziet met zn blote kont bijvoorbeeld.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:49:09 #53
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_25678663
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als je wat wilt doen, moet je er met een fototoestel of videocamera naartoe gaan.
Plak eventueel nog ergens een duidelijk zichtbare sticker van een lokale krant of omroep en het zal snel rustig worden.
Een accu en zo'n bouwlamp meesjouwen... Anders krijg je nooit goede shots natuurlijk.
[KNE]-Mod
pi_25678675
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:48 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dan nagel je die mensen die dat doen publiekelijk aan de schandpaal. Leuk als je je man opeens op tv ziet met zn blote kont bijvoorbeeld.
Oh, wil je ook meteen camera's ophangen op die plekken dan? .

Ik denk dat SBS6 er wel voor te porren is...
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:50:30 #55
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25678695
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_25678718
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:49 schreef MUUS het volgende:

[..]

Oh, wil je ook meteen camera's ophangen op die plekken dan? .

Ik denk dat SBS6 er wel voor te porren is...
Een reality homo ontmoetingsplek show!
pi_25678733
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:48 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dat doen die mensen toch echt helemaal zelf, hoor, door hun gedrag en plein publique ten toon te spreiden

En als je je vent zo ziet op tv, met zijn onbeschermde lul in ander mans kont dan wel mond, weet je tenminste waar je aan toe bent
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25678965
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:52 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat doen die mensen toch echt helemaal zelf, hoor, door hun gedrag en plein publique ten toon te spreiden

En als je je vent zo ziet op tv, met zijn onbeschermde lul in ander mans kont dan wel mond, weet je tenminste waar je aan toe bent
Dit moet je echter alleen doen als je ze ook een goed alternatief geeft. Zo aardig ben ik dan wel
pi_25679361
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:04 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dit moet je echter alleen doen als je ze ook een goed alternatief geeft. Zo aardig ben ik dan wel
en voor de derde keer : deze locaties kiezen ze vanwege de geiligheid van de "onfatsoenlijke' lading ervan, een door overheid aangewezen plek is driekwart van de 'geile fun' weg.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:24:00 #60
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25679377
Heeft iemand nog een stel night vision goggles voor me liggen?

De luchtbuks heb ik al.
Ik ga naar huis.
pi_25679977
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:23 schreef milagro het volgende:

[..]

en voor de derde keer : deze locaties kiezen ze vanwege de geiligheid van de "onfatsoenlijke' lading ervan, een door overheid aangewezen plek is driekwart van de 'geile fun' weg.
Was dat bij hoeren ook zo? Naar mijn weten is dat aantal bezoeken niet sterk gedaald nadat deze tippelzones werden ingesteld. Ik denk niet dat 3 kwart wegvalt.
  woensdag 23 maart 2005 @ 17:49:11 #62
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_25688381
Ow my God, hebben jullie die dit ook gezien? Een groep (mannen) stond in een cirkel om een stelletje heen dat bezig was lkkr als je bezig bent om dan een groep mannen (rukkers) naast je te hebben staan, en dan heb ik het nog niet gehad over de kinders die daar kunnen rondlopen.

BTW wist ik al heel jong waar de Scheveningse bosjes voor waren, en ik woon pal naast Utrecht (nooit in Den Haag gewoont ook niet ook), dus wat doe je daar dan ook? behalve voor de harde gaysex
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_25688492
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:49 schreef hollander76 het volgende:

BTW wist ik al heel jong waar de Scheveningse bosjes voor waren, en ik woon pal naast Utrecht (nooit in Den Haag gewoont ook niet ook), dus wat doe je daar dan ook? behalve voor de harde gaysex
Dat is het hem nu juist! Die bospartij is er niet voor de gaysex, ze hebben dat geconfisceerd waardoor je er dus niet meer kan komen zonder geconfronteerd te worden met hun gepijp.

Je draait het om dus... dadelijk besluiten die gasten dat het Plein wel een leuke plek is, moet je dat ook maar gaan mijden dus
  woensdag 23 maart 2005 @ 18:32:04 #64
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_25689417
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 17:53 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat is het hem nu juist! Die bospartij is er niet voor de gaysex, ze hebben dat geconfisceerd waardoor je er dus niet meer kan komen zonder geconfronteerd te worden met hun gepijp.

Je draait het om dus... dadelijk besluiten die gasten dat het Plein wel een leuke plek is, moet je dat ook maar gaan mijden dus
Liever een plek die 'van hen' is, dan dat ze het overal doen he Die mensen zijn er nu eenmaal, en ik denk dat je het moet accepteren. En liever in de bosjes, dan op het Plein
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_25691774
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 18:32 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Liever een plek die 'van hen' is, dan dat ze het overal doen he Die mensen zijn er nu eenmaal, en ik denk dat je het moet accepteren. En liever in de bosjes, dan op het Plein
Die plek is niet van 'hen', dat maken zij ervan.
En midden in een toch ook kinderrijke woonwijk vind ik het minder, ja.
Heb je een leuk stukkie groen om de hoek, staan er kerels te rukken in groepsverband.

Geef ze dan lekker een afwerkplek op een industrieterrein of zoek dat zelf op als buitenrukker, waarom nu persé een plek midden in een wijk, of een bos midden in de stad, waar dus mensen graag zouden willen wandelen zonder tegen een pijpsessie aan te lopen?
Boeit hen toch niet waar ze klaarkomen, of waarin, dus laat ze dan niet een plek gebruiken waar
normaal gesproken iedereen gebruik van zou kunnen maken, om te wandelen met kind of hand, te picknicken etc.

Prima als jij je geiligheden voor je eigen familie verborgen wilt of moet houden, maar confronteer er dan niet anderen die er ook niets van willen weten wél mee.
En nee, zeggen "blijf JIJ er dan weg van" is geen argument, zo kunnen die lui iedere plek zich wel toe eigenen.
pi_25691884
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 20:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Prima als jij je geiligheden voor je eigen familie verborgen wilt of moet houden, maar confronteer er dan niet anderen die er ook niets van willen weten wél mee.
Leuk altijd voor internationale vrachtwagenchauffeurs...

Wil je pitten heb je de hele tijd geouwehoer rond je auto, plus dat ze wel eens op je ramen kloppen
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25691894
Laat staan dat je ff er uit moet om te piesen....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25692021
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 20:12 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Leuk altijd voor internationale vrachtwagenchauffeurs...

Wil je pitten heb je de hele tijd geouwehoer rond je auto, plus dat ze wel eens op je ramen kloppen
dat lijkt mij dus echt doodeng, hè..
pi_25698018
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:32 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik zie nog best veel parkeerplaatsen staan waar bij staat dat er voornamelijk stelletjes komen.

En dan nog, laat die brave getrouwde vent maar moeite doen voor zijn homo avontuurtjes. Gewoon ergens achter gesloten deuren, waar niemand er ongevraagd mee geconfronteerd wordt.

Een eigen plek geven? Die hebben ze toch al. Slaapkamer, hotelkamer, clubs etc. Moet er nog meer bij? .

Als er ineens gekickt wordt op hooibergen, gaan we dan speciale hooibergen voor die mensen reserveren? Men kickt op sex op het zebrapad, gaan we dan zebrapaden reserveren voor die nieuwe kick? Men geilt op chocolade vla, gaan we dan chocolade vla voor ze sparen?

Rot op, je regelt je eigen feessie maar en op een plek waar anderen er geen last van hebben. .
Het verbaast me ook nog dat er veel stellen komen. Zoals in het Amsterdamse bos bij de geitenboerderij. Nooit bij stilgestaan als ik er langs reed. Wat moet je daar als stel overdag? Wat voor pauper ben je dan als je niet eens overdag werkt?
quote:
Eindhoven:
Het Anne Frank plantsoen gedurende de avonduren en nachtelijke uren elke leeftijd
gay-only prostitutie aanwezig
Dat was wel ranzig vroeger, toen ik op school zat.. In de pauze altijd boterham opeten in dat plantsoen, maar ondertussen schoot er wel eens een naakte knaap in de bosjes.
pi_25698053
dit dan
quote:
Rotterdam:
Zestienhoven, Bovendijk Weg van - naar Achter Zestienhoven. Groot gebied met veel parkeer- plaatsen, waar veel wordt gemasturbeerd en geneukt. Laat merken als je gezien wordt dat je dit goed vindt d.m.v. een knipoog of i.d. Dit voorkomt problemen. Elke dag, elk uur: Iedereen
pi_25698416
waar je je als fokkers massaal al niet druk om kan maken....
als die mensen dat leuk vinden, laat ze, als je het ranzig vind, kom je er toch niet.
bijzonder weinig vrouwen trouwens... niet interessant voor de meesten hier op t forum denk ik
niets in de buurt van arnhem valt me op, dacht dat het daar ook nogal heerste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')