Nou zo ver zou ik niet willen gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:13 schreef cyberterrorist het volgende:
![]()
![]()
![]()
al zou ik er geld voor krijgen, NO WAY!![]()
het probleem is dat je daarna weer iemand anders geld mag betalen om m over te nemen/slopenquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nou zo ver zou ik niet willen gaan.
Als echte hollander ging ik er wel voor als ik geld toe kreeg
eerste wat mij ook opviel ja, walgelijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:09 schreef Hugster het volgende:
nou ook die Mercedes lichten vind ik zwaar fout staan
Ik durf er niet eens naar te kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 02:08 schreef S1nn3rz het volgende:
Hier gooi ik mijn tuinafval nog niet eens in
Laatste zin is erg realistischquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:24 schreef TA het volgende:
Ik vind hem er erg netjes uit zien. Zo op de foto (in het echt kan het natuurlijk anders zijn is moeilijk te zien) ziet alles er strak en symmetrisch uit. Ook het interieur is netjes gedaan. Moo strak en geen loshangende zaken...
Maar buiten dat het erg netjes is gedaan is ie wel spuuglelijk....
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:43 schreef slashme het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen een BX en dit hok ging ik lopen
...zou toch juist jij moeten weten..quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:49 schreef j0rrit het volgende:
[..]
...zou toch juist jij moeten weten..
Tja, moet je ook maar niet van die goede voorzetjes geven..![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:49 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Da's anders wel dè manier om een leasebak af te dwingen...quote:Ik doe hem weg in verband met mijn werk.
*prrrt*quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:49 schreef j0rrit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:51 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Volgens mij is die bodykit afkomstig van een vijver-mal![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:51 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Volgens mij is die bodykit afkomstig van een vijver-mal![]()
O.a. ik en nog een user hebben bedragen van 20.000 tot 100.000 ¤ geboden, maar deze worden steeds weggehaaldquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:21 schreef heijx het volgende:
[..]
Da's anders wel dè manier om een leasebak af te dwingen...![]()
wat is er totnogtoe geboden?
And that's a fact, mate!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen vakmanschap en wansmaak perfect samen door één deur
10 euro wil ik er wel voor betalen hoorquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:40 schreef Driverrrr het volgende:
nu zijn alle boden verwijderd
kon me al niet voorstellen dat iemand hier serieus meer dan 10 euro voor ging betalen:P
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:19 schreef ThaFreak het volgende:
nieuwe link nieuwe pics
http://www.marktplaats.nl(...)utos/honda/47785.htm
oja 2de foto, kun je zien waar ze de kleur van hebben geleend
Potentiele nieuwe bedrijfswagen?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
het is idd gewoon de PTT-telecom kleur
als ik zo de reacties van het topic lees dan denk ik dat ze niet veel medewerkers zullen krijgenquote:
understatementquote:SuPeR ApArT
dan ben jij net zo verrot als die autoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:12 schreef JosvG het volgende:
[..]
understatementapart is hij zeker maar niet in de zin die hij bedoeld
EDIT:
ik ben net ff wezen scheiten en er kwam dezelfde kleur uit
ojajoh?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:36 schreef SwiffMeister het volgende:
Volgens mij heeft die gast gedacht:
Laat ik mijn auto eens groen spuiten...
Geniale analyse.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:36 schreef SwiffMeister het volgende:
Volgens mij heeft die gast gedacht:
Laat ik mijn auto eens groen spuiten...
Mên. Bijna alles is lelijk aan die CRX.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:59 schreef Gose het volgende:
Denk nou eens die belachelijke sneeuwschuiver aan de voorkant eraf...voor een ietwat subtieler exemplaar, een andere kleur (rood/blauw) en normale achterlichten....
Denk dat ie er dan nog best redelijk uitziet hoor.. Nog wel beetje over the top maar het ligt echt aan die neus dat ie zo lomp eruit ziet.
Serieuze mensen gaan er niet op biedenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:06 schreef HPoi het volgende:
Bod Bieder Datum
3500,00 Stuur een E-mail naar gvg41 24-03-2005 23:21
50,00 Stuur een E-mail naar beawolf_1 24-03-2005 23:00
Vind je die koplampen wel mooi?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:40 schreef Metro2005 het volgende:
- te kleine velgen
- mercedes achterlichten
- voorbumper
als ie dat zou aanpassen zou het nog wel gaan.
maar zo als ie nu is
zou er nog niet dood in gevonden willen worden
sorry, die ook jaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vind je die koplampen wel mooi?.
Mên, dat is het lelijkste van de hele auto.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF! Hoe kun je doe koplampen nu lelijk vinden! Dat zijn originel Daewoo's ja!
Chevrolet'squote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF! Hoe kun je doe koplampen nu lelijk vinden! Dat zijn originel Daewoo's ja!
Denk jij nou ècht dat het stuur er zo scheef in staat? Dan ben je nog dommer als de eigenaar van deze auto.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:00 schreef alsem het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"Netjes" noemen ze dat tegenwoordig.. het stuur zit er scheef op, op elke foto staan de wielen recht en het stuur scheef, das nog het enige wat ik heb bekeken...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Denk jij nou ècht dat het stuur er zo scheef in staat? Dan ben je nog dommer als de eigenaar van deze auto.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Denk jij nou ècht dat het stuur er zo scheef in staat? Dan ben je nog dommer als de eigenaar van deze auto.
Zó scheef, een klein foutje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:37 schreef alsem het volgende:
zit hij nou wel of niet scheef volgens jullie?
het gebeurt zo, een klein foutje, kan iedereen gebeuren, maar het is dan wel zo netjes om het weer te verhelpen
nee, maar ik bedoel, je rijd dat ding op de lift, zet zonder dat je het door hebt je wielen scheef, haalt het oude stuur eraf en doet een een sportstuurtje van 20 euro op, zet hem mooi recht, je fixt de rest nog, en rijdt de auto en er weer af, komt er dan pas achter dat als je de wiel recht zet het stuur scheef staat, dan heb je geen zin meer om dat te corrigeren, vooral als het 2 uur s'nachts is.. rij je hem gewoon naar huis; hij zit dan gewoon scheef! boeie.. kan zo gebeuren!quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wie mailt hem dit topic even?
[..]
Zó scheef, een klein foutje?
Dan heb je toch minimaal -10 als dat je overkomt, of een IQ van rond het vriespunt.
dan zorg ik dat ik er vandaag ben. ik moet deze hebben!!!!! wat een geile bak.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:25 schreef -Eddow- het volgende:
Tering!!! Die is echt mooi !!!!
ik ga hem morgen ophalen [afbeelding]
ik heb nog wel een filmpje op me pc staan van een crx die gesloopt wordt..quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:05 schreef mx_player het volgende:
is het niet idee om gezamelijk deze auto te kopen, die jongen uit zijn lijden te verlossen, en dan een reportage maken van hoe de auto gesloopt wordt. ik denk dat veel gefrustreerde PTA-ers daarmee geholpen zouden zijn
Vanaf een hoog gebouw rechtstreeks in het water. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
neh, dan krijgen we ruzie hier... Of we hem het water in moeten rijden, of van een hoog gebouw af moeten laten storten
kom jij uit zutphen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:12 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Nu gaan jullie me vast uitlachen...maar binnenin die auto vind ik dat het er goed uit ziet.
Uiterlijk = bah
Dan koop je hem gewoon, want als je er in zit zie je toch niks van de buitenkant!quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:12 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Nu gaan jullie me vast uitlachen...maar binnenin die auto vind ik dat het er goed uit ziet.
Uiterlijk = bah
Ja...eigenlijk Warnsveld, binnekort naar Arnhemquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:20 schreef alsem het volgende:
[..]
kom jij uit zutphen?
relext, daar woon ik ook!
warnsveld is een achterwijk van zutphen, ja dusquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:13 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Ja...eigenlijk Warnsveld, binnekort naar Arnhem
Hoe kan je nou een kliko verkopen?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:31 schreef j0rrit het volgende:
Ziet er hetzelfde uit, maar deze kost slechts ¤20,-
http://www.marktplaats.nl(...)%2526submit1.y%253D0
quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:34 schreef schut82 het volgende:
wat een dinkytoy
doet me denken aan die peugeot reclame
quote:Op vrijdag 8 april 2005 04:35 schreef StefanP het volgende:
Het KAN erger.... hier dan!
[afbeelding]
[afbeelding]
Een... Kia Sephia!
|
Forum Opties | |