Ho! Eerst een ombouw naar een op sla-olie lopend motortje dan he!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 04:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Misschien wat voor een racende groen-linkser?![]()
zei de man die nog nooit in een fatsoenlijk onderhouden BX gereden heeftquote:Op maandag 21 maart 2005 21:12 schreef slashme het volgende:
[..]
Als dat waar was had ik misschien meer respect voor een BX>
Klopt, zelfs nieuw uit de showroom waar ik als kind regelmatig bij op de achterbank heb gezeten waren ze al slecht onderhouden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zei de man die nog nooit in een fatsoenlijk onderhouden BX gereden heeft
rare opel reed die dan laatst.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:13 schreef Metro2005 het volgende:
maarja, slasme is verstokt opelrijder
ieder z'n meug.
Blijkbaar kunnen vakmanschap en wansmaak perfect samen door één deurquote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:18 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Hij is echt kneiterlelijk, maar je kunt lullen wat je wilt. De zelfgemaakte "bodykit" past wel superstrak, het is dus wel iemand die een beetje kan ontwerpen en bouwen....
Niet dat dit nu een compliment is ofzo natuurlijk....
ik zou niet eens dood gevonden willen worden in een BXquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zei de man die nog nooit in een fatsoenlijk onderhouden BX gereden heeft
Standaard opmerkingquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zou niet eens dood gevonden willen worden in een BX
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |