Jep, helaas welquote:Op maandag 21 maart 2005 15:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
maar ik zie nog vaak genoeg bagger in LEUKE topics.
Opzich wel een ideequote:Op maandag 21 maart 2005 15:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja, het zal allemaal wel.
Als we maar dingen laten staan die Bupatih alleen leuk vindt en waar alleen Bupatih om kan lachen.
Hou je er even rekening mee dat er ook nog mensen zijn die zichzelf niet zo geniaal vinden en er ook een ander soort humor op na houden?
Dat zei ik netquote:Op maandag 21 maart 2005 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opzich wel een idee
Zo bedoelde ik het helemaal niet.
Gezien de reacties in FB destijds, vonden méér mensen het een leuk topic.
Tuurlijk, krijgen we dat riedeltje weer.quote:Dat jullie met oogkleppen op modden en standaard topics van Braun verwijderen.....
Het is toch zo. Geef gewoon toe dat "jullie" dat doen.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zei ik net
[..]
Tuurlijk, krijgen we dat riedeltje weer.
Ach ja, ONZ-mods en ideeën/eigen topics......quote:Op maandag 21 maart 2005 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens wordt het op 1 april natuurlijk een klerebende omdat allerlei debielen als RK, die zelfs in dit topic liep te baggeren, tig topics gaan openen en dan in jullie FB gaat lopen zeuren om een TTT vermelding. En dan krijg je nog dat mensen die een goed topic wel een beetje kunnen helpen zich alleen met hun eigen topic gaan bezighouden en nergens elders posten.
Desalniettemin een leuk plan.
Niet zeuren B. De Mod-verkiezing was bijzonder vermakelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:34 schreef Bupatih het volgende:
Ach ja, ONZ-mods en ideeën/eigen topics......
Opzich wel ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet zeuren B. De Mod-verkiezing was bijzonder vermakelijk.
Dit is complete bullshit dude en je weet het zelf ookquote:Op maandag 21 maart 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat "jullie" dat doen.
Alles wat van BrauN is, wordt automatisch afgedaan als 'bagger'.
Je gaat lekker.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach ja, ONZ-mods en ideeën/eigen topics......
Waar heb je het nou over? Alles wat van BrauN is, automatisch afdoen als bagger?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is toch zo. Geef gewoon toe dat "jullie" dat doen. [afbeelding]
Alles wat van BrauN is, wordt automatisch afgedaan als 'bagger'.
Wees dan consequent en pleur die topics van Conflict dan ook op slot.
True, Conflict opent best leuke topics, maar ik vind dat BrauN de laatste tijd betere posts aflevert dan Conflict.
Kan jij zeker weten wie er allemaal precies meelezen in onzin ?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opzich wel ja.
Maar het uiteindelijke doel, mods aantrekken die door het ONZ-publiek gekozen werden, werd niet helemaal nagestreefd, getuige de newbie-users en msn-vrienden van Tessje die kwam stemmen.
Maar goed. Oude koe enzo.
Ik gok sinds hij geen onzin mod geworden is.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Pool het volgende:
Hee Bupatih, sinds wanneer laat jij je inhuren voor pre-1april-rellen?![]()
Nou, ik vind dat bus-topic al genoeg bewijs.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:37 schreef Knut het volgende:
[..]
Dit is complete bullshit dude en je weet het zelf ook
Kom jij aanzetten met dingen die bewijzen dat mods wél leuke topics openen?quote:
Daar had ik het over ja. Dat zei ik tochquote:Op maandag 21 maart 2005 15:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over? Alles wat van BrauN is, automatisch afdoen als bagger?
Wil je een BrauN discussie voeren? Dan ben je hier verkeerd.
Noch.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Kan jij zeker weten wie er allemaal precies meelezen in onzin ?
Nee. Dan heb je dus wederom een punt dat kant nog wal raakt.
Hoe zit dat eigenlijk met de bans van knowall en _groen_ ?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:41 schreef Dirkh het volgende:
En inmiddels liggen alle niet relevante zaken op tafel.
Goed topic!
Eén topic die een onterecht slotje kreeg en daarna weer open ging.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat bus-topic al genoeg bewijs.
Ik probeer niet eens te rellenquote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Pool het volgende:
Hee Bupatih, sinds wanneer laat jij je inhuren voor pre-1april-rellen?![]()
Maar.....quote:Op maandag 21 maart 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik probeer niet eens te rellen
Ik gaf mijn mening over dit topic.
Dat heeft er niks mee te maken. Dat heb ik al vaak genoeg gezegd.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik gok sinds hij geen onzin mod geworden is.
quote:Dan heb je dus wederom een punt dat kant nog wal raakt.
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:46 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar.....
maar.....dit gedoe is toch een grap?![]()
Ach, dat doet iedereen in hun omgeving ook hoor. No problem.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik gaf mijn mening en zij gaan daar op in.
Ik kan ze toch moeilijk negeren?
Ignorequote:Op maandag 21 maart 2005 15:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Ach, dat doet iedereen in hun omgeving ook hoor. No problem.
1. Waar moet je in godsnaam op zoeken met de search?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hierbij een kleine selectie van nog niet genoemde, wel aardige topics uit Onz, voor de mensen die het verdommen om de search te gebruiken of uberhaupt in Onz te kijken..
Ik sta geloof ik 1 keer vermeld in de TTT. Maar dat is mijns inziens totaal niet hetgeen dat een moderator moet doen. "Leuke topics maken". De enige die dat ooit echt goed gedaan heeft is Croup en die had er helemaal geen tijd meer voor. Jogy had zo hier en daar nog wel leuke topics maar dat is tijdens zijn mod periode ook bijna nihil geworden.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom jij aanzetten met dingen die bewijzen dat mods wél leuke topics openen?
Afgezien van Jogy's idee
Ok, daar heb je wel een punt, maar als je gewoon in Onz kijkt zie je ze snel genoeg. Daarom staat dat zinnetje er ook bij.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
1. Waar moet je in godsnaam op zoeken met de search?
2. De search werkt überhaupt niet op dit moment.
Opzich heb je daar wel een punt.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:55 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik sta geloof ik 1 keer vermeld in de TTT. Maar dat is mijns inziens totaal niet hetgeen dat een moderator moet doen. "Leuke topics maken". De enige die dat ooit echt goed gedaan heeft is Croup en die had er helemaal geen tijd meer voor. Jogy had zo hier en daar nog wel leuke topics maar dat is tijdens zijn mod periode ook bijna nihil geworden.
Ik denk niet dat het "des mods" is om leuke topics te openen. We zitten hier met zijn 3en vooral als baggerbestrijding. Niet om de meest leuke dingen ooit te maken. Daar zijn de users weer voor.
Dat is altijd zo geweest trouwens.
Hoezo heeft het weinig kracht meer?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:03 schreef Knut het volgende:
Het TTT was ook zeker een goed idee in het begin. Het is echter nu al zo lang iets in onzin en de echte "Ik wil in de TTT" users posten niet meer. Het is een symbool dat weinig kracht meer heeft en waar in volle moed op terug gegrepen word.
Stilstaan is achteruit gaan wordt wel eens gezegd.
Ik besefte ineens dat ik er op 1 april niet ben en dus nu al met volle teugen moet genieten.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:22 schreef Bupatih het volgende:
Hee Pool, sinds wanneer laat jij je inhuren voor pre-1april-rellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |