whahahaa...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:03 schreef Manneke_Pils het volgende:
Beetje raar dat dit in Onz staat...
BrauN leg het hem even uit, hij snapt het niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whahahaa...
ben jij nou zo dom of ???
ennuh... hulde aan de topicstarter.
eindelijk weer wat te lachen
jij bent echt goed in het plaatsen van ONZIN in ONZIN...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar het leuke eraan is, is dat Noord-Korea helemaal niet gevaarlijker is dan Luxemburg!!111111!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:D:DJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.D:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik ook niet gedaan analfabete dakhaas!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:27 schreef renz0r het volgende:
Ik zie er de humor er niet van in om Iran te vervangen voor Korea....iets te flauwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:27 schreef renz0r het volgende:
Ik zie er de humor er niet van in om Iran te vervangen voor Korea....iets te flauwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:27 schreef renz0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Reageer dan niet in dit topic. Door iedere nieuwe post hier bijft hij nu terugkomen in je MAT.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:27 schreef renz0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik wist niet dat je bij de politie ging werken brauNquote:brauN gaat leidende rol spelen in politiewerk
Uitgegeven: 18 maart 2005 07:27
Laatst gewijzigd: 18 maart 2005 07:47
DEN HAAG - De rol en betekenis van brauN zal, met behulp van een keur aan reeds bestaande en nieuwe technieken en technologieën, in de nabije toekomst sterk toenemen. brauN zal dan niet langer slechts ondersteunend zijn bij het reeds bestaande, min of meer klassieke recherchewerk bij het oplossen van misdrijven, maar meer en meer sturend en beslissend.
Dat staat in de vrijdag verschenen nota Spelverdeler in de opsporing van de Raad van Hoofdcommissarissen (RHC). De raad is ervan overtuigd dat brauN een "krachtig en integraal onderdeel" moet worden van de politiezorg. "Daarvoor is een cultuuromslag nodig bij de politie, de bestuurlijke en ambtelijke top en het Openbaar Ministerie", zegt hoofdcommissaris B. Welten, korpschef van de politie Amsterdam-Amstelland en voorzitter van de projectgroep brauN .
brauN
brauN heeft binnen de Nederlandse politie geen gelijke tred gehouden met nieuwe ontwikkelingen in de technologie, constateert de RHC in de zogeheten visienota.
De hoofdcommissarissen willen dat de komende tien jaar een structurele integratie van brauN zal plaatsvinden in alle aspecten van het politiewerk. Dat betekent een belangrijke rol van brauN in het toezicht, de opsporing, de handhaving en de hulpverlening.
Opsporing
brauN richt zich op het zoeken, onderzoeken en interpreteren van allerhande sporen. Deze sporen kunnen kunnen leiden tot het vinden van een dader en dienen als bewijsmiddel in het strafproces. Volgens de RHC zijn dergelijke bewijsmiddelen meer waard dan verklaringen van mensen. Mensen maken fouten, vergissen zich, verdachten kunnen zwijgen. De bewijskracht van brauN is onomstotelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop