We wilde jou eigenlijk vragen of jij ze wil slecteren, want jij staat toch bekend om jouw enorme gevoel voor humor.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:47 schreef ShaoliN het volgende:
Vraagje. Hoe selecteren jullie een TTT terwijl geen enkele onzinmod gevoel voor humor heeft? Gaan jullie "hihihi" reacties tellen?
Wat ben je weer geweldig Shaolinquote:Op maandag 21 maart 2005 14:47 schreef ShaoliN het volgende:
Vraagje. Hoe selecteren jullie een TTT terwijl geen enkele onzinmod gevoel voor humor heeft? Gaan jullie "hihihi" reacties tellen?
Of gewoon een minder willekeurig beleid. Want er zijn genoeg goede topics geopend de laatste maanden.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:50 schreef Croupouque het volgende:
Pas gewoon een wat strenger selectiebeleid toe, zo vraag ik me bijvoorbeeld af waarom dat topic van Yvonne het predikaat 'TTT' verdient.
O ja? Dat heb ik dan weer even gemist. Hadden die ONZ-mods voor users als ik niet gewoon die lijst up to date kunnen houden?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:52 schreef Intxaurraga het volgende:
Of gewoon een minder willekeurig beleid. Want er zijn genoeg goede topics geopend de laatste maanden.
Een beetje hulp in zo'n topic kan nooit kwaad nee.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Inclusief schuinkijktip van jou, uiteraard.![]()
Exactly. Zoals het topic van Bupatih, Laten we Alfred van den Heuvel duwen...quote:Op maandag 21 maart 2005 14:52 schreef Intxaurraga het volgende:
Of gewoon een minder willekeurig beleid. Want er zijn genoeg goede topics geopend de laatste maanden.
Stil jij.quote:
Whehe, ik zie het topic nu pasquote:Op maandag 21 maart 2005 14:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Exactly. Zoals het topic van Bupatih, Laten we Alfred van den Heuvel duwen...
Jullie moeten de pareltjes tussen de zooi natuurlijk wel wíllen zien.
Ik las het ooit op een potje sambal.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:04 schreef Tokay het volgende:
Wijze woorden Croupouque-san.
Zie je wel, dat je ze kon vinden zonder dat ze in de TTT staan?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:58 schreef Bupatih het volgende:
Oh ja, Knut. Jij zei dat het de laatste tijd zo stil was met TTT's?
Ik heb de laatste maanden genoeg briljantjes gezien hoor.
Mijn lievelingsmod heeft gesproken.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:56 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja? Dat heb ik dan weer even gemist. Hadden die ONZ-mods voor users als ik niet gewoon die lijst up to date kunnen houden?
Zoals gezegd heb ik geen zin om allerlei troep eerst te moeten doorspitten naar de goede topics die kennelijk wel geopend zijn.
Waar is die tijd gebleven met leuke 1 april grappen?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 15:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie je wel, dat je ze kon vinden zonder dat ze in de TTT staan?
ik dus nietquote:Op maandag 21 maart 2005 15:12 schreef Dirkh het volgende:
Zie je wel, dat je ze kon vinden zonder dat ze in de TTT staan?
Het topic van BrauN kreeg juist extra aandacht omdat ik het in de eerste instantie op slot gooide en het feedbacktopic te klein was en iedereen over elkaar heen rolden om vehaal te halen. Daar was dus voldoende aandacht voor. Misschien was het toch niet een topic die voor iedereen zo bijzonder leuk was als dat jij het inschatte.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]Je draait alles om
Die topics zijn leuk, maar verdienen meer aandacht.
Voorbeeld?
Topic van BrauN over die bussen. Was opzich een leuk topic. Maar het kreeg veel te weinig aandacht.
Een TTT zou dat kunnen verhelpen.
En wat denk je dat we de hele godganse dag aan het doen zijn?quote:Of mods die bagger uit potentiële leuke topics verwijderen
Dan kijk je toch even in de actieve topics van Onzin. Er staan vast wel topics tussen die jij wel leuk vindt.quote:
Lul niet. Het kreeg niet extra aandacht vanwege het slotjequote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het topic van BrauN kreeg juist extra aandacht omdat ik het in de eerste instantie op slot gooide en het feedbacktopic te klein was en iedereen over elkaar heen rolden om vehaal te halen. Daar was dus voldoende aandacht voor. Misschien was het toch niet een topic die voor iedereen zo bijzonder leuk was als dat jij het inschatte.
[..]
En wat denk je dat we de hele godganse dag aan het doen zijn?
Dat zeg ik net. Moet je je eerst langs allerlei kutreeksen en baggertopics loodsen, vervolgens tig keer misklikken aangezien de topics die je opent ook bagger of verbaggerd blijken te zijn, om uiteindelijk een pareltje eruit te kunnen vissen. Daarvoor gebruikte ik dus de TTT-lijst.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:21 schreef Dirkh het volgende:
Dan kijk je toch even in de actieve topics van Onzin. Er staan vast wel topics tussen die jij wel leuk vindt.
Ja ja, het zal allemaal wel.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul niet. Het kreeg niet extra aandacht vanwege het slotje
Juist omdat mensen, waaronder ik, er in gingen posten en er wat van probeerden te maken.
Zouden mods ook wel eens een keer mogen doen.
Jullie verwijderen bagger, zetten slotjes, oké, proficiat, maar ik zie nog vaak genoeg bagger in LEUKE topics.
Jep, helaas welquote:Op maandag 21 maart 2005 15:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
maar ik zie nog vaak genoeg bagger in LEUKE topics.
Opzich wel een ideequote:Op maandag 21 maart 2005 15:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja, het zal allemaal wel.
Als we maar dingen laten staan die Bupatih alleen leuk vindt en waar alleen Bupatih om kan lachen.
Hou je er even rekening mee dat er ook nog mensen zijn die zichzelf niet zo geniaal vinden en er ook een ander soort humor op na houden?
Dat zei ik netquote:Op maandag 21 maart 2005 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opzich wel een idee
Zo bedoelde ik het helemaal niet.
Gezien de reacties in FB destijds, vonden méér mensen het een leuk topic.
Tuurlijk, krijgen we dat riedeltje weer.quote:Dat jullie met oogkleppen op modden en standaard topics van Braun verwijderen.....
Het is toch zo. Geef gewoon toe dat "jullie" dat doen.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zei ik net
[..]
Tuurlijk, krijgen we dat riedeltje weer.
Ach ja, ONZ-mods en ideeën/eigen topics......quote:Op maandag 21 maart 2005 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens wordt het op 1 april natuurlijk een klerebende omdat allerlei debielen als RK, die zelfs in dit topic liep te baggeren, tig topics gaan openen en dan in jullie FB gaat lopen zeuren om een TTT vermelding. En dan krijg je nog dat mensen die een goed topic wel een beetje kunnen helpen zich alleen met hun eigen topic gaan bezighouden en nergens elders posten.
Desalniettemin een leuk plan.
Niet zeuren B. De Mod-verkiezing was bijzonder vermakelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:34 schreef Bupatih het volgende:
Ach ja, ONZ-mods en ideeën/eigen topics......
Opzich wel ja.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet zeuren B. De Mod-verkiezing was bijzonder vermakelijk.
Dit is complete bullshit dude en je weet het zelf ookquote:Op maandag 21 maart 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat "jullie" dat doen.
Alles wat van BrauN is, wordt automatisch afgedaan als 'bagger'.
Je gaat lekker.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach ja, ONZ-mods en ideeën/eigen topics......
Waar heb je het nou over? Alles wat van BrauN is, automatisch afdoen als bagger?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is toch zo. Geef gewoon toe dat "jullie" dat doen. [afbeelding]
Alles wat van BrauN is, wordt automatisch afgedaan als 'bagger'.
Wees dan consequent en pleur die topics van Conflict dan ook op slot.
True, Conflict opent best leuke topics, maar ik vind dat BrauN de laatste tijd betere posts aflevert dan Conflict.
Kan jij zeker weten wie er allemaal precies meelezen in onzin ?quote:Op maandag 21 maart 2005 15:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Opzich wel ja.
Maar het uiteindelijke doel, mods aantrekken die door het ONZ-publiek gekozen werden, werd niet helemaal nagestreefd, getuige de newbie-users en msn-vrienden van Tessje die kwam stemmen.
Maar goed. Oude koe enzo.
Ik gok sinds hij geen onzin mod geworden is.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:39 schreef Pool het volgende:
Hee Bupatih, sinds wanneer laat jij je inhuren voor pre-1april-rellen?![]()
Nou, ik vind dat bus-topic al genoeg bewijs.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:37 schreef Knut het volgende:
[..]
Dit is complete bullshit dude en je weet het zelf ook
Kom jij aanzetten met dingen die bewijzen dat mods wél leuke topics openen?quote:
Daar had ik het over ja. Dat zei ik tochquote:Op maandag 21 maart 2005 15:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over? Alles wat van BrauN is, automatisch afdoen als bagger?
Wil je een BrauN discussie voeren? Dan ben je hier verkeerd.
Noch.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:38 schreef Knut het volgende:
[..]
Kan jij zeker weten wie er allemaal precies meelezen in onzin ?
Nee. Dan heb je dus wederom een punt dat kant nog wal raakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |