Ik ken Internet Everywhere niet. De meeste oplossingen werken in ieder geval met een SIM-kaart. Je zou kunnen proberen om er een SIM van Telfort in te doen en te zien wat er gebeurt.. Beter is natuurlijk even navragen bij de Primafoon.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jij weet wel veel hè? Kun je Internet Everywhere van KPN gebruiken via het GPRS netwerk van Telfort, of moet je dan gebruik maken van het KPN netwerk?
Jamaar, jamaar.. Er zijn ook zoveel mooie lieve sterke mannen.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
schoenmaker blijf bij je leest ! [afbeelding]
Zo vaak zijn ze niet lief, vinnik hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 11:44 schreef Alicey het volgende:
Jamaar, jamaar.. Er zijn ook zoveel mooie lieve sterke mannen.
Nou ja, je betaalt natuurlijk al voor IE (wat een grappige afkorting btwquote:Op maandag 21 maart 2005 11:43 schreef Alicey het volgende:
Ik ken Internet Everywhere niet. De meeste oplossingen werken in ieder geval met een SIM-kaart. Je zou kunnen proberen om er een SIM van Telfort in te doen en te zien wat er gebeurt.. Beter is natuurlijk even navragen bij de Primafoon.
Het kan echter zijn dat het gelockt is hoor. Bij mobiele telefonie vindt veel sponsoring plaats, en dan willen de aanbieders wel zeker weten dat ze ROI krijgen, en je dus niet met hun gesponsorde spul naar een concurrent stapt..
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:25 schreef Doffy het volgende:
Je bent het leukste meisje dat ik ooit online ontmoet heb
na Lupa![]()
m'n vrouwen-voorraadquote:Op maandag 21 maart 2005 11:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zo vaak zijn ze niet lief, vinnik hoor
Enneh, schaapje, maak je geen zorgen; ik blijf van je vrouwen-voorraad af, hoor
dr is er al eenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:46 schreef Bensel het volgende:
De uservoorstel topic is klaar in politiek, hoef alleen te submitten
Gewoon Google gebruiken. Google converteert websites naar een mobiele-telefoon-vriendelijk formaat.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:46 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou ja, je betaalt natuurlijk al voor IE (wat een grappige afkorting btw) dus ik dacht, mss maakt het netwerk niet uit. Ik heb een GPRS mobiel met Telfort Prepaid, maar er is zo weinig te wappen tegenwoordig...
Alicey! Doffy! Bensel! RC! qu63! het_fokschaap! Lupa!Sly!S_Cquote:Op maandag 21 maart 2005 11:47 schreef Bensel het volgende:
Hmm.. ik ga nu ff.. iemand anders die ff m'n taken overneemt in POL (topic is nog niet gemaakt)
Ze moeten ook alleen lief zijn tegen mij.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zo vaak zijn ze niet lief, vinnik hoor
Ik zal van jouw mannen-voorraad afblijven.quote:Enneh, schaapje, maak je geen zorgen; ik blijf van je vrouwen-voorraad af, hoor
Die was dicht nog voor ik Sidekick kon roepenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:47 schreef qu63 het volgende:
Alicey! Doffy! Bensel! RC! qu63! het_fokschaap! Lupa!Sly!S_C
knipper knipper dichtquote:Op maandag 21 maart 2005 11:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alicey! Doffy! Bensel! RC! qu63! het_fokschaap! Lupa!Sly!S_C
Medelijden is wel weer lief dan natuurlijk..quote:
waar?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:50 schreef Bensel het volgende:
NEXT!
Oh, dat is ook zo ja... Maar dan is de UI dramatisch natuurlijk...quote:Op maandag 21 maart 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
Gewoon Google gebruiken. Google converteert websites naar een mobiele-telefoon-vriendelijk formaat.
denk t wel jaquote:Op maandag 21 maart 2005 11:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh, dat is ook zo ja... Maar dan is de UI dramatisch natuurlijk...
BTW wat is gangbaarder Engels: cat·a·log of cat·a·logue? Of is dat net als color en colour een verschil tussen Amerikaans en Engels?
i know..quote:Op maandag 21 maart 2005 11:50 schreef Alicey het volgende:
Over de naamtopics:
Ga er niet te ver mee door. Achter de schermen is goed overleg, en op een keer is de irritatie-grens bereikt. De kans is verder aanwezig dat je als eigenaar van de clone ook geband wordt.
catalogue lijkt me dan Engels en catalog US.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oh, dat is ook zo ja... Maar dan is de UI dramatisch natuurlijk...
BTW wat is gangbaarder Engels: cat·a·log of cat·a·logue? Of is dat net als color en colour een verschil tussen Amerikaans en Engels?
Dat bedoel ikquote:Op maandag 21 maart 2005 11:50 schreef Alicey het volgende:
Over de naamtopics:
Ga er niet te ver mee door. Achter de schermen is goed overleg, en op een keer is de irritatie-grens bereikt. De kans is verder aanwezig dat je als eigenaar van de clone ook geband wordt.
Over een paar weken kom ik je troosten en dan ga ik je vertellen dat jij het leukste meisje bent dat ik ooit ben tegengekomen op Fok!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
Medelijden is wel weer lief dan natuurlijk..
Ikzelf ook nog een beetje triest doen, en slachtofferrol aannemen enzo, dan is het compleet.
Heel goed mogelijk hoor, als ik iemand zie spammen houd ik die ook meestal tot 5 minuten na de laatste spampost in de gaten.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:50 schreef ReCreative het volgende:
Ze zijn vlot met slotjes. Je zou bijna denken dat we in de gaten gehouden worden.
ik vermeed de drukke fora ook alquote:Op maandag 21 maart 2005 11:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. We worden in de gaten gehouden. Een geintje is altijd leuk natuurlijk, maar om nu in elk subforum een naamtopic te openen is wel wat overdreven, niet?
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over een paar weken kom ik je troosten en dan ga ik je vertellen dat jij het leukste meisje bent dat /i]ik[/i] ooit ben tegengekomen op Fok!
we zijn bijna klaar hier hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 11:52 schreef miss_sly het volgende:
pff, niet bij te houden als je tussendoor ook nog wat werk wilt verzetten
Sowieso vind ik het slechts naamtopics. Je moet wel degenen die je noemt in de OP even duidelijk eer in de schoenen schuiven.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. We worden in de gaten gehouden. Een geintje is altijd leuk natuurlijk, maar om nu in elk subforum een naamtopic te openen is wel wat overdreven, niet?
werkquote:Op maandag 21 maart 2005 11:52 schreef miss_sly het volgende:
met linkis naar profiel e.d. en veelquote:Op maandag 21 maart 2005 11:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het slechts naamtopics. Je moet wel degenen die je noemt in de OP even duidelijk eer in de schoenen schuiven.
Tsk, werkquote:Op maandag 21 maart 2005 11:52 schreef miss_sly het volgende:
ramen met zo'n blokkeer geval zijn makkelijk!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:53 schreef het_fokschaap het volgende:
mmm, m'n balkondeur is vanzelf weer dichtgewaaid. misschien toch iets te vroeg nog
oh..quote:Op maandag 21 maart 2005 11:52 schreef miss_sly het volgende:
Inderdaad, vooral een hele ritsquote:Op maandag 21 maart 2005 11:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
met linkis naar profiel e.d. en veel- smilies??
ff een maken hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral een hele ritssmilies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |