je wil je postgemiddelde echt omhooghebben hequote:Op maandag 21 maart 2005 11:25 schreef Bensel het volgende:
Moet trouwens ook eens een keer gaan opletten dat ik niet zoveel spelfouten maak.. zie laatste post.. Heb trouwens geen zin om op edit te drukken, dus breng ik de verbetringen hier maar aan: i = is, pstgemiddelde =postgemiddelde, downtime zonder n), OW moet Ow zijn...
Het valt reuze mee hoor, ik weet misschien van veel dingen een beetje, maar er is weinig waar ik echt specifiek heel veel van afweet.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet zo vrouwelijk doen, Alice... Ik ken weinig mensen die zo verschrikkelijk veel kennis van zaken hebben als jij.
pcies!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet zo vrouwelijk doen, Alice... Ik ken weinig mensen die zo verschrikkelijk veel kennis van zaken hebben als jij.
Jawel, maar het is lastiger een collectieve overtuiging te veranderen dan jezelf telekineserenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef qu63 het volgende:
maar als je nou blijft zeggen dat je wel zweeft? En wij geloven dat op een gegeven moment? Dan zweef je toch?
Met mijn hoofd gescrambled natuurlijkquote:idd!foto's!!!
Je moet maar zo denken; de bijbel zegt: 'de eersten zullen de laatste zijn'quote:
ja, maar als ze niet vrouwelijk meer doet.. tja dan euhm.. is ze ook niet vrouwelijk meer.. en da ook weer niet bijzonder.. Vrouwen blijven bijzonder hoor...quote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
je hoofd heb ik nog wel ergens liggenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:28 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jawel, maar het is lastiger een collectieve overtuiging te veranderen dan jezelf telekineseren.
[..]
Met mijn hoofd gescrambled natuurlijk
Ik meen, maar dat weet ik niet zeker, dat het een 'bijverschijnsel' is van een sterke overtuiging ('zwaartekracht bestaat niet') en dat eht dus niet veel toegevoegde waarde heeft. Het is natuurlijk wel gaaf, maar gaaf is niet spiritueelquote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef Alicey het volgende:
Heeft het verder nog gunstige effecten, meditatie en andere spirituele belevingen?
Dus als ik tweede ben, dan wordt ik een-na-laatste?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken; de bijbel zegt: 'de eersten zullen de laatste zijn'
hetgeen niets zegt over diegenen die eerst de laatsten waren, maar ok
ik krijg steeds minder vertrouwen in die homofielen. mijn oom is ook opeens weer heteroquote:Op maandag 21 maart 2005 11:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je bent het leukste meisje dat ik ooit online ontmoet heb
na Lupa![]()
Dat heb ik ookquote:Op maandag 21 maart 2005 11:27 schreef Alicey het volgende:
Het valt reuze mee hoor, ik weet misschien van veel dingen een beetje, maar er is weinig waar ik echt specifiek heel veel van afweet.
Eigenlijk wel, maar zo nu en dan mag er ook iets anders gepost worden.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:29 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik dacht dat heel WFL 1 groot Alicey-adoratie-forum was?
Dat is vaker met heilige boeken: als het om details gaat, dan laat God het afweten. Dus ik kan het je eerlijk gezegd niet vertellen.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
Dus als ik tweede ben, dan wordt ik een-na-laatste?
vrouwen...quote:
De verraderquote:Op maandag 21 maart 2005 11:31 schreef het_fokschaap het volgende:
ik krijg steeds minder vertrouwen in die homofielen. mijn oom is ook opeens weer hetero
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat is vaker met heilige boeken: als het om details gaat, dan laat God het afweten. Dus ik kan het je eerlijk gezegd niet vertellen.
Maar: logisch gezien zal er wel een moment zijn waarop jij no. 1 bent![]()
Volgens mij niet, ik hoop het niet tenminste.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:33 schreef Bensel het volgende:
Alicey, en jij dan nu al amerikaans staatsburger? (en dan ook nog zeggen dat je niet bijzondeer bent het.. )
Welnee.quote:Burgers zijn altijd lekker, of krig ik nu weer verkeerde associaties...
En dat nog (bijna) zonder typo'squote:Nu gaat niet alleen m'n postgemiddelde omhoog maar ook de gemiddelde snelheid van typen bij mij![]()
Volgens mij is het wel een unicum.. Ik denk dat het snellere forum ook wel een rol speelt, maar ook het feit dat er elders weinig boeiends gebeurt.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:36 schreef Bensel het volgende:
Is een LFC al ooit zo snel gegaan hier? Of heeft het ook te maken met het snellere forum?
Heb je nog wel vertrouwen in lesbo's die bisexueel worden?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik krijg steeds minder vertrouwen in die homofielen. mijn oom is ook opeens weer hetero
heeft te maken met het snelle forum en het feit dat het maandag is en niemand zin heeft om wat nuttigs te doen vanwege het weer buiten...quote:Op maandag 21 maart 2005 11:36 schreef Bensel het volgende:
Is een LFC al ooit zo snel gegaan hier? Of heeft het ook te maken met het snellere forum?
Dan weet men wat men aan je heeft.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:31 schreef Bensel het volgende:
wat als je dan net zo als mij bent.. zeg maar.. middelmatig?
en dus zitten we allemaal binnen??quote:Op maandag 21 maart 2005 11:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heeft te maken met het snelle forum en het feit dat het maandag is en niemand zin heeft om wat nuttigs te doen vanwege het weer buiten...
Afteltopic.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:37 schreef kneusje12 het volgende:
Alicey! Doffy! Bensel! RC! qu63! het_fokschaap! Lupa! Sly!
Briljantquote:Op maandag 21 maart 2005 11:37 schreef kneusje12 het volgende:
Alicey! Doffy! Bensel! RC! qu63! het_fokschaap! Lupa! Sly!
Jij weet wel veel hè? Kun je Internet Everywhere van KPN gebruiken via het GPRS netwerk van Telfort, of moet je dan gebruik maken van het KPN netwerk?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
Ik wel, maar anderen zitten misschien met een laptop met GPRS te posten.
alleen KPN..quote:Op maandag 21 maart 2005 11:41 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jij weet wel veel hè? Kun je Internet Everywhere van KPN gebruiken via het GPRS netwerk van Telfort, of moet je dan gebruik maken van het KPN netwerk?
Volgende in GAM ofzo?quote:
schoenmaker blijf bij je leest !quote:Op maandag 21 maart 2005 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je nog wel vertrouwen in lesbo's die bisexueel worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |