Je hebt inderdaad geen notes. Valt me nog mee na gisteren.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik volgens mij niet.
Ondanks dat ik schijt op alles dat blauw is. Meeste users kapot wil hebben en vooral niks toevoeg. Ik doe regelmatig banaanvragen, post warez, ga lopen kloten in topics waar veel crew komt. O ja en baggeren is wel ok.
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:07 schreef Alicey het volgende:
Doe eens voor hoe spiritueel doen er uit ziet?
relkloon meldtquote:Op maandag 21 maart 2005 11:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad... Maar ik overweeg een relkoon om een psychologisch onderzoek te doen.
Banaanvraag: vraag om een banaan ? Krijg ik die nu ? ALbert is nog niet geweest dus ik heb nog geen bananen..Yes, we have no bananas, we have no bananas today...quote:Op maandag 21 maart 2005 10:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
]De eerste die deze zin uit zijn verband rukt krijgt een banaanvraag.![]()
Ah ik zie.. was een link voor valentijn.. een anonymous proxy.. vond het eigenlijk geen spam, meer een tip... Had ik zelfs uit zitten leggen in dat topicquote:Op maandag 21 maart 2005 11:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, het is buiten WFL gebeurd. Spam en ongewenste slow-chat zo te zien.
albertoquote:Op maandag 21 maart 2005 11:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Banaanvraag: vraag om een banaan ? Krijg ik die nu ? ALbert is nog niet geweest dus ik heb nog geen bananen..Yes, we have no bananas, we have no bananas today...![]()
Is er serieus een Engelse versie van, of verzin je dat nu ter plekke?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Banaanvraag: vraag om een banaan ? Krijg ik die nu ? ALbert is nog niet geweest dus ik heb nog geen bananen..Yes, we have no bananas, we have no bananas today...![]()
we stopten er steeds op tijd mee geloof ik..quote:Op maandag 21 maart 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is een neppe relkloon, heeft niet eens notes.
dat is het originele engelse nummer!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is er serieus een Engelse versie van, of verzin je dat nu ter plekke?
Neehoor, in de note staatquote:Op maandag 21 maart 2005 11:11 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ah ik zie.. was een link voor valentijn.. een anonymous proxy.. vond het eigenlijk geen spam, meer een tip... Had ik zelfs uit zitten leggen in dat topic
Ze hadden je dus volledig door.quote:Spam, als tip bedoeld
Dat dan weer wel.quote:maar, je kunt niet van me zeggen dat ik niet behulpzaam ben
Wie zijn "we"?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
we stopten er steeds op tijd mee geloof ik..
http://www.niehs.nih.gov/kids/lyrics/bananas.htmquote:
Ik 'overweeg'... Dus hij bestaat nog nietquote:Op maandag 21 maart 2005 11:08 schreef Alicey het volgende:
Dan zal ik de FA's vragen om die kloon eens te checken.
Damn, die mods toch. En ik dacht dat ik niet te doorgronden wasquote:Op maandag 21 maart 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze hadden je dus volledig door.
Dat dan weer wel.
B, F, Q, R, S, 8, 6quote:
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel ipv AMD.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:16 schreef livEliveD het volgende:
Hodfr. Gooi dat tempo eens omlaag stelletje AMD'ers
Ik wilde je net gaan vragen hoe je dat deed... Volgens mij is in de lucht zitten veel lekkerder dan zitten op een stoel.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En voordat er vragen komen, die op de foto ben ik niet.
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel ipv AMD.
Die afkorting.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:19 schreef Bensel het volgende:
Ach ja.. ADHD (alle dagen heel druk) kun je ons niet van beschuldigen.. we hebben episodes (naast kapsones)
Ik ben er veel mee bezig geweest, maar door alle chaos de afgelopen tijd niet veel meer aan gedaan. Ik pak het wel weer op hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
Ik wilde je net gaan vragen hoe je dat deed... Volgens mij is in de lucht zitten veel lekkerder dan zitten op een stoel.
What have I done?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:20 schreef SingleCoil het volgende:
AMD zuigt grote tijd. Intel is snel !
Kun jij dat, zweven in de lucht of heb je het gekund?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik ben er veel mee bezig geweest, maar door alle chaos de afgelopen tijd niet veel meer aan gedaan. Ik pak het wel weer op hoor.
Meer info hier.
Het zal wel meevallen hoor, straks ben ik weer even weg.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:21 schreef Doffy het volgende:
We gaan voor het volbaggeren van dit topic in minder dan een uur tijd!![]()
![]()
We kunnen het!
En wie zei dat we jou daarvoor nodig hadden?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
Het zal wel meevallen hoor, straks ben ik weer even weg.
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:21 schreef Doffy het volgende:
We gaan voor het volbaggeren van dit topic in minder dan een uur tijd!![]()
![]()
We kunnen het!
Laat mij nou eens het idee hebben dat ik ergens nuttig of nodig ben, dat er iets is waar ik goed in ben, da ik ook capaciteiten heb die anderen niet hebben, dat ik ook uniek ben, etc.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
En wie zei dat we jou daarvoor nodig hadden?
En ook dat was vorige week al bekendquote:Op maandag 21 maart 2005 11:23 schreef Bensel het volgende:
*Checkt het laatse science nieuws: http://www.space.com/scie(...)mosphere_050316.html
Dan wordt het straks nog stil.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het gaat hier wel erg snel, ja. Zelfs ik kan het nauwelijks bijhouden. Maar ik ga zometeen ook weg.
Het probleem is, dat als je in meditatie bent dat je wel het idee kunt hebben te zweven, maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik weet het dus niet. En als het zo is, is het niet spectaculair en bij lange na niet zo hoog als die gesoepte gozerquote:Op maandag 21 maart 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
Kun jij dat, zweven in de lucht of heb je het gekund?
Je bent het leukste meisje dat ik ooit online ontmoet hebquote:Op maandag 21 maart 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
Laat mij nou eens het idee hebben dat ik ergens nuttig of nodig ben, dat er iets is waar ik goed in ben, da ik ook capaciteiten heb die anderen niet hebben, dat ik ook uniek ben, etc.
maar als je nou blijft zeggen dat je wel zweeft? En wij geloven dat op een gegeven moment? Dan zweef je toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:24 schreef ReCreative het volgende:
Het probleem is, dat als je in meditatie bent dat je wel het idee kunt hebben te zweven, maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik weet het dus niet. En als het zo is, is het niet spectaculair en bij lange na niet zo hoog als die gesoepte gozer.
idd!quote:Ik zal mijn vriendin eens een foto laten maken als ik diep zit. Ik ben momenteel een meditatiehoek aan het inrichten in mijn huis
.
Heeft het verder nog gunstige effecten, meditatie en andere spirituele belevingen?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het probleem is, dat als je in meditatie bent dat je wel het idee kunt hebben te zweven, maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik weet het dus niet. En als het zo is, is het niet spectaculair en bij lange na niet zo hoog als die gesoepte gozer.
Ik zal mijn vriendin eens een foto laten maken als ik diep zit. Ik ben momenteel een meditatiehoek aan het inrichten in mijn huis
.
Niet zo vrouwelijk doen, Alice... Ik ken weinig mensen die zo verschrikkelijk veel kennis van zaken hebben als jijquote:Op maandag 21 maart 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
Laat mij nou eens het idee hebben dat ik ergens nuttig of nodig ben, dat er iets is waar ik goed in ben, da ik ook capaciteiten heb die anderen niet hebben, dat ik ook uniek ben, etc.
ja sorry. kijk niet naar de date.. kijk ook niet vaak naar space.com, maar moet dat eigenlijks wel vaker doen. staan vaak leuke dingen op.. En of ik nog wat te melden heb? Nee.. eigenlijk niet..quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je bent het leukste meisje dat ik ooit online ontmoet heb
En toch word ik weer achtergesteld.quote:na Lupa![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |