Mijn voorkeur gaat uit naar Intel ipv AMD.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:16 schreef livEliveD het volgende:
Hodfr. Gooi dat tempo eens omlaag stelletje AMD'ers
Ik wilde je net gaan vragen hoe je dat deed... Volgens mij is in de lucht zitten veel lekkerder dan zitten op een stoel.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
En voordat er vragen komen, die op de foto ben ik niet.
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef Alicey het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel ipv AMD.
Die afkorting.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:19 schreef Bensel het volgende:
Ach ja.. ADHD (alle dagen heel druk) kun je ons niet van beschuldigen.. we hebben episodes (naast kapsones)
Ik ben er veel mee bezig geweest, maar door alle chaos de afgelopen tijd niet veel meer aan gedaan. Ik pak het wel weer op hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 11:18 schreef Alicey het volgende:
Ik wilde je net gaan vragen hoe je dat deed... Volgens mij is in de lucht zitten veel lekkerder dan zitten op een stoel.
What have I done?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:20 schreef SingleCoil het volgende:
AMD zuigt grote tijd. Intel is snel !
Kun jij dat, zweven in de lucht of heb je het gekund?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik ben er veel mee bezig geweest, maar door alle chaos de afgelopen tijd niet veel meer aan gedaan. Ik pak het wel weer op hoor.
Meer info hier.
Het zal wel meevallen hoor, straks ben ik weer even weg.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:21 schreef Doffy het volgende:
We gaan voor het volbaggeren van dit topic in minder dan een uur tijd!![]()
![]()
We kunnen het!
En wie zei dat we jou daarvoor nodig hadden?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
Het zal wel meevallen hoor, straks ben ik weer even weg.
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:21 schreef Doffy het volgende:
We gaan voor het volbaggeren van dit topic in minder dan een uur tijd!![]()
![]()
We kunnen het!
Laat mij nou eens het idee hebben dat ik ergens nuttig of nodig ben, dat er iets is waar ik goed in ben, da ik ook capaciteiten heb die anderen niet hebben, dat ik ook uniek ben, etc.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
En wie zei dat we jou daarvoor nodig hadden?
En ook dat was vorige week al bekendquote:Op maandag 21 maart 2005 11:23 schreef Bensel het volgende:
*Checkt het laatse science nieuws: http://www.space.com/scie(...)mosphere_050316.html
Dan wordt het straks nog stil.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het gaat hier wel erg snel, ja. Zelfs ik kan het nauwelijks bijhouden. Maar ik ga zometeen ook weg.
Het probleem is, dat als je in meditatie bent dat je wel het idee kunt hebben te zweven, maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik weet het dus niet. En als het zo is, is het niet spectaculair en bij lange na niet zo hoog als die gesoepte gozerquote:Op maandag 21 maart 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
Kun jij dat, zweven in de lucht of heb je het gekund?
Je bent het leukste meisje dat ik ooit online ontmoet hebquote:Op maandag 21 maart 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
Laat mij nou eens het idee hebben dat ik ergens nuttig of nodig ben, dat er iets is waar ik goed in ben, da ik ook capaciteiten heb die anderen niet hebben, dat ik ook uniek ben, etc.
maar als je nou blijft zeggen dat je wel zweeft? En wij geloven dat op een gegeven moment? Dan zweef je toch?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:24 schreef ReCreative het volgende:
Het probleem is, dat als je in meditatie bent dat je wel het idee kunt hebben te zweven, maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik weet het dus niet. En als het zo is, is het niet spectaculair en bij lange na niet zo hoog als die gesoepte gozer.
idd!quote:Ik zal mijn vriendin eens een foto laten maken als ik diep zit. Ik ben momenteel een meditatiehoek aan het inrichten in mijn huis
.
Heeft het verder nog gunstige effecten, meditatie en andere spirituele belevingen?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het probleem is, dat als je in meditatie bent dat je wel het idee kunt hebben te zweven, maar dat hoeft niet zo te zijn. Ik weet het dus niet. En als het zo is, is het niet spectaculair en bij lange na niet zo hoog als die gesoepte gozer.
Ik zal mijn vriendin eens een foto laten maken als ik diep zit. Ik ben momenteel een meditatiehoek aan het inrichten in mijn huis
.
Niet zo vrouwelijk doen, Alice... Ik ken weinig mensen die zo verschrikkelijk veel kennis van zaken hebben als jijquote:Op maandag 21 maart 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
Laat mij nou eens het idee hebben dat ik ergens nuttig of nodig ben, dat er iets is waar ik goed in ben, da ik ook capaciteiten heb die anderen niet hebben, dat ik ook uniek ben, etc.
ja sorry. kijk niet naar de date.. kijk ook niet vaak naar space.com, maar moet dat eigenlijks wel vaker doen. staan vaak leuke dingen op.. En of ik nog wat te melden heb? Nee.. eigenlijk niet..quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je bent het leukste meisje dat ik ooit online ontmoet heb
En toch word ik weer achtergesteld.quote:na Lupa![]()
je wil je postgemiddelde echt omhooghebben hequote:Op maandag 21 maart 2005 11:25 schreef Bensel het volgende:
Moet trouwens ook eens een keer gaan opletten dat ik niet zoveel spelfouten maak.. zie laatste post.. Heb trouwens geen zin om op edit te drukken, dus breng ik de verbetringen hier maar aan: i = is, pstgemiddelde =postgemiddelde, downtime zonder n), OW moet Ow zijn...
Het valt reuze mee hoor, ik weet misschien van veel dingen een beetje, maar er is weinig waar ik echt specifiek heel veel van afweet.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet zo vrouwelijk doen, Alice... Ik ken weinig mensen die zo verschrikkelijk veel kennis van zaken hebben als jij.
pcies!quote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Niet zo vrouwelijk doen, Alice... Ik ken weinig mensen die zo verschrikkelijk veel kennis van zaken hebben als jij.
Jawel, maar het is lastiger een collectieve overtuiging te veranderen dan jezelf telekineserenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef qu63 het volgende:
maar als je nou blijft zeggen dat je wel zweeft? En wij geloven dat op een gegeven moment? Dan zweef je toch?
Met mijn hoofd gescrambled natuurlijkquote:idd!foto's!!!
Je moet maar zo denken; de bijbel zegt: 'de eersten zullen de laatste zijn'quote:
ja, maar als ze niet vrouwelijk meer doet.. tja dan euhm.. is ze ook niet vrouwelijk meer.. en da ook weer niet bijzonder.. Vrouwen blijven bijzonder hoor...quote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
je hoofd heb ik nog wel ergens liggenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:28 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jawel, maar het is lastiger een collectieve overtuiging te veranderen dan jezelf telekineseren.
[..]
Met mijn hoofd gescrambled natuurlijk
Ik meen, maar dat weet ik niet zeker, dat het een 'bijverschijnsel' is van een sterke overtuiging ('zwaartekracht bestaat niet') en dat eht dus niet veel toegevoegde waarde heeft. Het is natuurlijk wel gaaf, maar gaaf is niet spiritueelquote:Op maandag 21 maart 2005 11:26 schreef Alicey het volgende:
Heeft het verder nog gunstige effecten, meditatie en andere spirituele belevingen?
Dus als ik tweede ben, dan wordt ik een-na-laatste?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken; de bijbel zegt: 'de eersten zullen de laatste zijn'
hetgeen niets zegt over diegenen die eerst de laatsten waren, maar ok
ik krijg steeds minder vertrouwen in die homofielen. mijn oom is ook opeens weer heteroquote:Op maandag 21 maart 2005 11:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je bent het leukste meisje dat ik ooit online ontmoet heb
na Lupa![]()
Dat heb ik ookquote:Op maandag 21 maart 2005 11:27 schreef Alicey het volgende:
Het valt reuze mee hoor, ik weet misschien van veel dingen een beetje, maar er is weinig waar ik echt specifiek heel veel van afweet.
Eigenlijk wel, maar zo nu en dan mag er ook iets anders gepost worden.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:29 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik dacht dat heel WFL 1 groot Alicey-adoratie-forum was?
Dat is vaker met heilige boeken: als het om details gaat, dan laat God het afweten. Dus ik kan het je eerlijk gezegd niet vertellen.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
Dus als ik tweede ben, dan wordt ik een-na-laatste?
vrouwen...quote:
De verraderquote:Op maandag 21 maart 2005 11:31 schreef het_fokschaap het volgende:
ik krijg steeds minder vertrouwen in die homofielen. mijn oom is ook opeens weer hetero
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat is vaker met heilige boeken: als het om details gaat, dan laat God het afweten. Dus ik kan het je eerlijk gezegd niet vertellen.
Maar: logisch gezien zal er wel een moment zijn waarop jij no. 1 bent![]()
Volgens mij niet, ik hoop het niet tenminste.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:33 schreef Bensel het volgende:
Alicey, en jij dan nu al amerikaans staatsburger? (en dan ook nog zeggen dat je niet bijzondeer bent het.. )
Welnee.quote:Burgers zijn altijd lekker, of krig ik nu weer verkeerde associaties...
En dat nog (bijna) zonder typo'squote:Nu gaat niet alleen m'n postgemiddelde omhoog maar ook de gemiddelde snelheid van typen bij mij![]()
Volgens mij is het wel een unicum.. Ik denk dat het snellere forum ook wel een rol speelt, maar ook het feit dat er elders weinig boeiends gebeurt.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:36 schreef Bensel het volgende:
Is een LFC al ooit zo snel gegaan hier? Of heeft het ook te maken met het snellere forum?
Heb je nog wel vertrouwen in lesbo's die bisexueel worden?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik krijg steeds minder vertrouwen in die homofielen. mijn oom is ook opeens weer hetero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |